V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos, tuo auttoi ja relaatio on nyt valmis. Kiitos kaikille myötäkulkijoille.Japani 6+6 liittyy animaatioihin, sen alan yritys![]()
Kiitos! Nyt voi iloisena lähteä töihinJapani 6+6 liittyy animaatioihin, sen alan yritys![]()
Mulla puuttuu vaikka mitä:
TSH
sorm... 11 nazguleja näin nimitettiin myös
pääsanasta 7+2+10+5 yksi päähenkilöistä, koko nimi (rakastui Arweniin)
NORJA
pääsanasta 5+6 yhdistyy puk... tarina, jossa nämä kävelivät sillan yli
skand....11+3+3+5 sarjis (enkuksi)
GILMORE
La..k.. 3+5 bändi, johon kuului
kelly 5+7+4+5+6 ei ole tällaista, tarkoititko 5 7 1 5 6 on leffa alku enkuksi ja loppu suomeksi
TSH
sorm... 11 nazguleja näin nimitettiin myös
pääsanasta 7+2+10+5 yksi päähenkilöistä, koko nimi (rakastui Arweniin)
Mä en tuota saa, en vaikka miten kääntelisi ja vääntelisi. Tuollaista ei ainakaan suoraan tule !!!!!!
II maailmansota:
pääsanasta alas 10 en millään keksi alakautta saa paremmin, mutta tämä tarkoittaa nopeaa puolustuslinjojen läpi suunnattavaa hyökkäystä vihollisen taistelevien yksikköjen lamauttamiseksi
Disney:
Lil..ja sti... 5+7 ja 13 lilon lempparilaulaja/mikä stitch on
3 caball.... 6+10+5 sarjiskokoelma
KUNNAS:
sär.... 11 leevi, eevertti, veera, näsi...
eka ve.... 10 mikä sillä on päällään
GILMORE
hep a... 4+3+6 bändin jäsen
LG 6+3+5 lorelain paras ystävä
JP 12 sarja missä näyttelee
FULLMETAL:
John.. dep.. jatko 7+4+7. mikä voi olla, ei ole ainakaan mikään elokuva tai sitten nimeä on jotenkin väännetty/muutettu suosittu leffasarja jossa JD pääosassa, siitä "ammatti" + nimi, ammatti enkuksi
DISNEY:
Pe.. Lat.. 8 bändi jonka musavideolla esiintynyt
Elv.. 5+6 "roolihahmo" sama etunimi, punkbändin jäsen (kaikilla bändin jäsenillä sama sukunimi)
TARU
Klon... 5 klo..n sormus
Muutama paha jumi
Sakara:
Stam... 7 7 biisi vai mikä biisi on kyllä, löytyy ekalta albumilta
TSH
Hobb... 5 se autioitti maan![]()
Formula1
scumi 14. on kyllä vinkattu, mutta ei läydy kts. täsmennyssivu
Fullmetal
Roy m 7 sotilasarvo
Gilmore
Tay doos 20 ( en saa oikeaa sanaa vaikka tiedän mitä haetaan) kaupunginvaltuustoon valittu luottamushenkilö
Norja
satu 5 2 5 "puu ja taivaankappale" ko... ja tä...
Voi kun täällä kävisi vielä joku, aloitin itse ja muutamasta jumista en pääse millään entetnpäin
Toinen maailmansota:
Japa... molemmat 12+9 kansallisuus + esim. Aku Ankka ja 6+6 animaatiostudio, lisävinkkinä Kikin lähettipalvelu (manga on mulle musta aukko)
amerik 7 Länsi-Intia
sala..s... 10 sama saksaksi
TSH
pik..my.. ja sam.. gam.. välinen 12 ruoanlaittoväline
hob..5 autioitti maan, syöksee tulta
kää.. 5 kuuluu sormuksen saattueeseen (oon mieletsäni jokaisen kää.. wikistä kokeilut)
Disney:
viim..atlan.. 11 biisi kyseiseltä albumilta
Mua ärsyttää kanssa NIIN paljon, että jos ei heti ehdi alkaa ratkaisemaan niin porukka häipyy täältä heti kun on itse saanut valmiiksi ja ei saa mitään apuja...
sannisanni on poikkeus![]()
Fullmetal
Roy m 7 sotilasarvo
Wikin mukaan officer= upseeri. ei sovi ?