Minulla ainakaan ei tarjoa mitään kaksikirjaimista hakusanaa lisksi...voitko antaa lisävinkkiä kun nuo tulokset vaihtelee koneen mukaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla ainakaan ei tarjoa mitään kaksikirjaimista hakusanaa lisksi...voitko antaa lisävinkkiä kun nuo tulokset vaihtelee koneen mukaan...
Fullmetal Alchemist
Prot 8 prot.. wikissä suluissa
Mek 12 rajasana, vastasanakin kyllä on, vaan oikea sana kadoksissa
E E 5
A E 9 ritarien vaate
Alk 8+5 ei ole löytynyt kotimainen yhtye, google kertoi
Kul 14 (luin aiemman vinkin, mutta en tietenkään taas tajunnut sitä) sanot rakasta kul.. niin se on hel...ni...
Kul se pitkä monisanainen tähän annoin tuol vinkkiä, liittyy alapuolen ruutuun
Jal 4 jal.. on myös festarit
Minulla ainakaan ei tarjoa mitään kaksikirjaimista hakusanaa lisksi...
JOo, olen laittanut kaikki keksimåni kaksikirjaimiset suomen sanat siihen kaveriksi mutta eipä löydy hakutuloksista mitään.ite laitat sen kakskirjaimisen kaveriks![]()
JOo, olen laittanut kaikki keksimåni kaksikirjaimiset suomen sanat siihen kaveriksi mutta eipä löydy hakutuloksista mitään.
Vikaa joko minussa tai mun googlessa.![]()
keksitkö jatkot? tai siis sen 12 ja tsh: pääsanasta lähtevän
Kiitti! Paitsi se pitkä ei löydy, ilmeisesti multa puuttuu se kaksikirjaiminen sana
Joo kiitos, ihan oikealla kaksikirjaimisella olin hakenut, mutta en hakutuloksiin tuota ollut saanut. Vaikka olisihan se pitänyt kirjasta muistaa, kun vinkkinä oli liittyminen siihen alaruutuun.kurkkaa vaikka tuolta, en parempaa vinkkiä keksi nyt
http://ppo.osakunta.fi/tapahtumat/tapahtuma/taru-sormusten-herrasta-maraton-610/
Gilmoren tytöt
Z V G - L K 3+5 bändi
Sup.. 8
Mooi,
mie sain tämän läpi.
TSH:
Pääsanasta 7-2-10-5: hahmo johon rajan pitkä rimpsu liittyy
loh... 8: tuollaisen olennon nimi siinä gil-ruudun vastasanassa
FMA:
mek.. 12: mitä ne mek.. muodostaa siellä var..:lla. Niin kuin ryhmä.
tuota loh.. oon just siitä vastasanan omasta wikistä yrittäny löytää... voiskoo jotain lisävinkkiä saada
ja kiitti vinkeistä
Sillä sarjalla on oma wikia-sivusto, pistin sinne sen loh... hakuun englanniksi.
Sodan jälkeen siitä tuli hallitsija, tällä nimellä-taru:
ara 8 7
![]()
MAuri Kunnas
Rum 7 soittaja
Vi.. lä - FAr välinen 13
Far 11 kulkuneuvo
Nuk 12+11
PAss 13 syötävää
Kuinka voin olla NOIN tyhmä! Kiitos!
TAru
Sor 11 monikko