Kiitos paljon näistä! Oot vissiin keksinyt jotain muutakin kun olen tippunut toiseksi?fullmetal-ruudun hel 9 Turussa on samanniminen sketsihahmokilpailu![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos paljon näistä! Oot vissiin keksinyt jotain muutakin kun olen tippunut toiseksi?fullmetal-ruudun hel 9 Turussa on samanniminen sketsihahmokilpailu![]()
Kiitos paljon näistä! Oot vissiin keksinyt jotain muutakin kun olen tippunut toiseksi?![]()
Miten sen seuraavan tuosta saa. En ainakaan itse ole löytänyt.taru:
sil 8 poista lopusta muutama kirjain
tuosta saat sitten sen seuraavankin![]()
Miten sen seuraavan tuosta saa. En ainakaan itse ole löytänyt.
Joo, kiitti, löytyihän tuo kun tarpeeksi kauan tutkaili. Mikähän se siitä seuraava sitten...aikani kun tongin niin löytyino tässä lisävinkiksi
Eärendil
Joo, oli tässä muuta tekemistä ja pääsin taas jatkamaan myöhässä. Mutta onhan tämä jollain lailla edennyt, paljon on vielä tekemättä.
Muutamaa juttua voisin kysyä, kun niin kiusaavat...
Formula 1
Ma 4+6 se rajasana, listoista en löytänyt näyttelijä
La.. Ku.. Ry 11 hospitaali
Var... 12 rajasana
Toinen maailmansota
Neu... 5+2+7+14 kansallislaulu
Na-Sa 10 liittyy juutalaisiin
WC 21 löytyy wikistä
PH 7 täsmennyssivu
So,, 7+4 leffa
Disney
Pi..Ka.. 7 wikistä löytyy
ja siitä sai tietysti Ka, mutta siiä 3 lyhenne saat vastasanasta
4+3+4 kuuluisa dilemma
Norja
Vi...la... 10 missä näitä on nykyään
Pei 5 kuuluisa pei...
Ru 4 yritys
Tan 10 lasten paikka
Lap 12 joulupukin koti
Gilmoren tytöt
R G 4+3 paras ystävä
D F 5+9 rajasana sama sukunimi
T B 4+4 näyttelijä
YLE 12+9 vinkin luin lastensarja, mutta en ole löytänyt kuuluisin suomalainen lastenanimaatio
On tuolla muutakin, mutta nämä on pitempiaikaisia jumeja.
Kiitos sannisanni, paljon selvisi mutta
Formula 1
La.. Ku.. Ry 11 hospitaali en kyllä ole mistään löytänyt väliviivallista hospitaalia
tää on se maskotti, vois yhdistyä myös siihen nimeen
Disney
Ka, mutta siiä 3 lyhenne saat vastasanasta kun vaan olisi se vastasana...
yhdysvaltalainen pikaruokaketju
Norja
Vi...la... 10 missä näitä on nykyään
aloin kirjottaan tota vii..la.. wikiin niin tarjos siihen muutakin kuin sitä alusa
Pei 5 kuuluisa pei... allu
Ru 4 yritys huonekaluja
näitä en vielä ole keksinyt
Gilmoren tytöt
YLE 12+9 vinkin luin lastensarja, mutta en ole löytänyt kuuluisin suomalainen lastenanimaatio vaikka mitä listoja luen ja googlaan vaikka millä, niin en tuollaista animaatiota ole löytänyt - epätoivo alkaa vallata...
Nyt mua hävettää, ja lujaa... Mutta tosiasia on, ettei tuota tullut millään haulla vastaanvalkosia paksuja kavereita joilla ei oo vaatteita![]()
Minulta ei mitään sinun puutteistasi vielä löydy, mutta annatko vinkin siihen Sakara Recordsin ham.. 9 ja Taru sorusten herrasta au.. j. ku.. 3+6?mun puutteet:
Mauri Kunnas:
hed... 12+11
far.. 13
Gilmoren tytöt:
sup.. 8
Formula 1:
var.. 12
Fullmetal:
puu.. 5
E.E. 5
kul... 2+6+8+6+3
maailmansota:
jap.. 6+6
TSH:
ylös 7+2+10+5
sil... 9
loh.. 8
Minulta ei mitään sinun puutteistasi vielä löydy, mutta annatko vinkin siihen Sakara Recordsin ham.. 9 ja Taru sorusten herrasta au.. j. ku.. 3+6?
Olipa sittenkin. Se keskimmäisen ruudun puu.. 5 on toinen asia mitä tuo voi tarkoittaa![]()
Kiitos paljon, molemmat aukesivat! Näithän tuon vinkin minkä muokkasin hieman myöhässä edelliseen viestiini?ham.. on se eläin ja loppuun mikä se ei oo(annan paremman vinkin jos tolla ei aukee)
au.. j. k.. on erään suomalaisen bändin biisi, vinkkinä olkoon seireeni
Kiitos paljon, molemmat aukesivat! Näithän tuon vinkin minkä muokkasin hieman myöhässä edelliseen viestiini?
fullmetalin kul... pitkän löysin ku kirjotin se kul.. ja erään kakskirjaimisen suomenkielisen sanan googleen (tarjos sitä hakusanoiksi ihan), liittyy alla olevaan ruutuun oleellisesti... siitä sain myös vastasanan sille pääsanasta 7+2+10+5 mut en oo keksiny sitä vielä... myöskin rimpsusta lähtevä 12 on vielä hukassa
voitko antaa lisävinkkiä kun nuo tulokset vaihtelee koneen mukaan...
ja hetipä se sitten löytyikinmutta vaati lisäsanan löytyäkseen
keksitkö jatkot? tai siis sen 12 ja tsh: pääsanasta lähtevän