Relaatio 682

  • Viestiketjun aloittaja vierailja
  • Ensimmäinen viesti
vierailja
Tässä relaatiossa on nyt jotain pahasti pielessä. Mulla katosi kahdesta ruudusta kaikki sanat eli Hovi- ja Teflon-ruudut ovat täysin tyhjiä... Nisäkäs-ruutuun ilmestyi tyhjästä sana, jota en ollut edes arvannut ja nyt se väittää yhtä sanaa puuttuvan, vaikka mitään arvattavaa ei siinä enää ole??? Taitaa olla turha jatkaa... Muilla ongelmia?
 
vierailija
On tämä muutenkin aika vaikea.. Pääsanasta lähtee vain yksi tai kaksi sanaa vailla jatkoa - paljon umpikujaketjuja - turhia monikkoja... Sinänsä hyvä yritys (jollei ota huomioon palvelimen takkuamista) mutta voisiko joku tehdä jotain vinkkiohjeistusta näille newbie-laatijoille???
 
Tekijä
Moikka kaikille!

Tässä rellussa on ilmennyt paljon teknisiä ongelmia jotka johtuivat palvelimen päivityksestä. Ongelmat pitäisi olla nyt korjattu - ainakin näin minulle on infottu. Mitä tulee relaation vaikeuteen, siitä otan täyden vastuun. Tämä oli ensimmäinen relaatio jonka laadin. En myöskään tajunnut tulla etsimään tätä keskusteluketjua aikaisemmin. Jos joku on vielä vinkkiä vailla niin autan mielelläni ja jatkossa yritän tehdä pidempiä sanaketjuja. t. tekijä
 
vierailija
Moikka kaikille!

Tässä rellussa on ilmennyt paljon teknisiä ongelmia jotka johtuivat palvelimen päivityksestä. Ongelmat pitäisi olla nyt korjattu - ainakin näin minulle on infottu. Mitä tulee relaation vaikeuteen, siitä otan täyden vastuun. Tämä oli ensimmäinen relaatio jonka laadin. En myöskään tajunnut tulla etsimään tätä keskusteluketjua aikaisemmin. Jos joku on vielä vinkkiä vailla niin autan mielelläni ja jatkossa yritän tehdä pidempiä sanaketjuja. t. tekijä
Voisitko auttaa edes alkuun, että ois jotain mahkuja ratkoa eli ihan pääsanasta 7 ja 6-9 sekä aloitusruudun rajasana alas 5-6-2-6 ja vasemmalle 4-13. Kokeilen sitten, josko se siitä.
 

Yhteistyössä