Relaatio 60

tekeekö tätä joku vielä?
Palasin nyt tänne, kun sain 66-rellun valmiiksi ja 63-rellussa jumiuduin viimeisiin sanoihin (6 jäi puuttumaan)

454 sanaa koossa ja heikosti etenee, mutta josko taas yrittäisi jotain

Okei, yritin jotain ja sain viisi sanaa lisää :D Ihan toivotonta jatkaa, jollei joku tule avuksi. "tsirp" missä olet? Tai kuka tahansa? Tämä ei kerta kaikkiaan luonnistu, esim. KEKSIJÄ pitka tai 10 tai 6 8
 
Viimeksi muokattu:
Palasin nyt tänne, kun sain 66-rellun valmiiksi ja 63-rellussa jumiuduin viimeisiin sanoihin (6 jäi puuttumaan)

454 sanaa koossa ja heikosti etenee, mutta josko taas yrittäisi jotain

Okei, yritin jotain ja sain viisi sanaa lisää :D Ihan toivotonta jatkaa, jollei joku tule avuksi. "tsirp" missä olet? Tai kuka tahansa? Tämä ei kerta kaikkiaan luonnistu, esim. KEKSIJÄ pitka tai 10 tai 6 8
mulla on 423 sanaa ja 63 en oo saanu ees sitä vasenta yläkulmaa auki (oon huono yhdyssanoissa)

keksijän pitkä on yks kuuluisa maalari, siihen tulee hänen oikee sukunimi
 
jos keskittyis taas tähän ennen ku tulee uus :)

JÄÄTELÖ ruutuun apuja kaipaan:

keskeltä 5 suomalainen makeisvalmistaja ja 5+8 ylös erään poikaviikarin mukaan nimetty jätski
el.. 6
ro.. 11
ai.. 4+4
pin... 3+4+4
WE 6
ki.. 6+4
sm.. ki.. 8+5 amerikkalainen pikaruokaketju, pyöreitä "lättyjä" tekee
jäl.. 10
Eihän mulla ollut kuin nuo kolme. Kyllä tässä niin tyhmäksi itsensä tuntee tämän rellun kanssa, mutta jospa näin pikkuhiljaa etenisi.

Olisko ILMIÖ-ruutuun ku..il... 16 tai alp.. 10 tai 8? Hukassa myös lyh. vas. 4 ja oik. 3 ja yläoik. 3
 
just samat puuttu sieltä (ja paljon muuta)... tää on kyl ihan tosi vaikee
Puuttuu multa monta muutakin ILMIÖstä: en ole keksinyt mikä horrorleffa 9 alas yhdistyy pottuun,
vau.. oikealle 6 4 5 ja alaoikealle 5
kul.. alas 5
ais.. ylös 9 yhdityy tut..
to..st.. alaoikealle 6
sl..alas 9
koi.. oikealle 11

Mutta UPPIDUUhun keksin ylös 8 Al.. sai niitä kolme ja F.W. oikealle 11 oli yksi ääniroolinsa leffassa Muurahaisten kauhu :)
 
Puuttuu multa monta muutakin ILMIÖstä: en ole keksinyt mikä horrorleffa 9 alas yhdistyy pottuun,
vau.. oikealle 6 4 5 ja alaoikealle 5
kul.. alas 5
ais.. ylös 9 yhdityy tut..
to..st.. alaoikealle 6
sl..alas 9
koi.. oikealle 11

Mutta UPPIDUUhun keksin ylös 8 Al.. sai niitä kolme ja F.W. oikealle 11 oli yksi ääniroolinsa leffassa Muurahaisten kauhu :)
oon niin paljon sun perässä et ei mul oo ees mitään vau... vielä :D

tota horrorleffaa oon täs kans koittanu ettiä, multahan puuttuu myös se 4 siitä
 
TSIRPharmaana
Puuttuu multa monta muutakin ILMIÖstä: en ole keksinyt mikä horrorleffa 9 alas yhdistyy pottuun,
vau.. oikealle 6 4 5 ja alaoikealle 5 KAPPALE yhtye soul c.... alkaa v sanalla
kul.. alas 5 ei suora tie vaan sellainen ässä merkki on niin on mikä
ais.. ylös 9 yhdityy tut.. sellanen joka naisella on ku hiffaa sen toisen sukupuolen edustajan alkaa m
to..st.. alaoikealle 6 koiran nimi
sl..alas 9 ei työntö vaan v k a
koi.. oikealle 11 alkuun toi sana ja perään frendi

Mutta UPPIDUUhun keksin ylös 8 Al.. sai niitä kolme ja F.W. oikealle 11 oli yksi ääniroolinsa leffassa Muurahaisten kauhu :)
jotain
 
tsirp harmaana
Eihän mulla ollut kuin nuo kolme. Kyllä tässä niin tyhmäksi itsensä tuntee tämän rellun kanssa, mutta jospa näin pikkuhiljaa etenisi.

Olisko ILMIÖ-ruutuun ku..il... 16 tai alp.. 10 tai 8? Hukassa myös lyh. vas. 4 ja oik. 3 ja yläoik. 3
jollainvilkaisulla toisin sanottuna sellainen sarja
Ensimmäinen jakso: 19. syyskuuta 2005
al jatkot se valkoinen hirviö ja sellanen joka tarttee hakkua köysiä yms

lyh yksi vuokrafirma yksi netti lyhenne tulee nimi miehen mieleen ruotsalaine oisko kauneusleikkauksia tekevällä
 
tsirp harmaana
Palasin nyt tänne, kun sain 66-rellun valmiiksi ja 63-rellussa jumiuduin viimeisiin sanoihin (6 jäi puuttumaan)

454 sanaa koossa ja heikosti etenee, mutta josko taas yrittäisi jotain

Okei, yritin jotain ja sain viisi sanaa lisää :D Ihan toivotonta jatkaa, jollei joku tule avuksi. "tsirp" missä olet? Tai kuka tahansa? Tämä ei kerta kaikkiaan luonnistu, esim. KEKSIJÄ pitka tai 10 tai 6 8
yksi oli da vinchi oikee nimi se kymppi paljon pisteitä alkaa s.m.A.

sykerö enkuks
 
tsirp harmaana
jos keskittyis taas tähän ennen ku tulee uus :)

JÄÄTELÖ ruutuun apuja kaipaan:

keskeltä 5 ja 5+8 ylös SUKLAAN VALMISTAJANA TUNNETTU ANSELMI TOISEEN OLET SAANUTKIN VIHJEEN
el.. 6 VESIELÄIN S ALKAA
ro.. 11 HAUSKA ELOKUVA LASTEN SIINÄ ELUKKA HALUU OLLA KOKKI PIIRRETTY ALKAA RO SANALLA
ai.. 4+4 ETUNIMI A SUKUNIMI ALKAA J KIRJAIMELLA ON YHTYEESSÄ
pin... 3+4+4 LAITA HAKUUN PINGVIINI JA SIR TÄTÄ MINÄ HAIN KAUAN
WE 6 SAAT VARMAAN TÄN SIT TOISTA KAUTTA MUTTA ON SELLAINEN PAIKKA JOSSA ON PALJON SELLAISIA VALKOISIA PÄÄLTÄ TAI SIVULTA TÄYTETTÄVIÄ
ki.. 6+4
VTA Tekniikka Oy
sm.. ki.. 8+5 OLIKO MISSÄ TÄÄ OLIKO HEITTO MERKKI JOS OLI NIIN SE ON PIZ PAIKKA
jäl.. 10 KAHVINKEITTO ASTIAN LOPPU(SE METALLINEN) JA LOPPUUN SE HERKKU JOSITA VOI OLLA MAUSTE TÄYTE YME YMS


olen ollut niin kiireinen töitten kanssa etten ole ehtinyt rellui tehdä mutt alupaan huomenna käydä 18 aikaan ku oon koton teitä jeesimässä laittakaa kyssäreitä koitan antaa selkokielisiä vihjeitä
 

Yhteistyössä