Onnea mustikoista!nyt 3 ämpäriä mustikoita pakkasessa kerkee hetken kattella mitä tarttet
mulla on 346... oon lukenu kauheita listoja kau...el... ja luulen ettei noi jatkot ees oo niitä vaan ihan jotain muutaNäin kauan maltoin olla poissa täältä. Nyt olisi sanoja koossa 374, joten puoliväli on tuskalla saavutettu
KANADA-ruudun bri..ko.. 13 ei vaan löydy (pitikö sen olla joku eläin?)
Se olikin ovela, mutta laita täsmälleen se mitä "tsirp" silloin vinkkasimulla on 346... oon lukenu kauheita listoja kau...el... ja luulen ettei noi jatkot ees oo niitä vaan ihan jotain muuta
keksitkö sen fast ruudun han.. jatkon?
en ymmärrä ai se hel... siinä on 6 kirjaintaSe olikin ovela, mutta laita täsmälleen se mitä "tsirp" silloin vinkkasi
"tsirp" sanoi sen siinä ihan suoraan: hjatko on (en vieläkään ymmärrä kuinka hän sen keksi, huikea mimmi)en ymmärrä ai se hel... siinä on 6 kirjainta
no vau ja miten nää sen keksit kans en ois ikinä saanu ilman sun rautalankaa"tsirp" sanoi sen siinä ihan suoraan: hjatko on (en vieläkään ymmärrä kuinka hän sen keksi, huikea mimmi)
No, enhän mä keksinytkään "tsirp" keksi.no vau ja miten nää sen keksit kans en ois ikinä saanu ilman sun rautalankaa
Ei ole mulla mitään noista, mutta oikealla alakulmassa mulla on jotain mitä sain viereisestä ruudusta.oisko sul lamp tuonne korpraaliruutuun jotain näistä? (mul on vaan keskellä sanoja, mut reunoihin päin en oo päässy)
u&h 11
gen... 13
up.. 10
kuk... 15
ja keskeltä puuttuu ne samat ku sulla
mistä pääsit sinne? mul puuttuu vieresestä ruudustaEi ole mulla mitään noista, mutta oikealla alakulmassa mulla on jotain mitä sain viereisestä ruudusta.
Nuo mulla oli ja sen kaupungin legendasta jatkuvasta nettisivustosta pääsin viereiseen ruutuun.mistä pääsit sinne? mul puuttuu vieresestä ruudusta
mä-ma 7, 8 ja 10
ur.. 14 seuraavan kau.. ur.
kau...5 suomalainen suuri rannikkokau..
tyh... 11siihen voi pakata vaatteet pieneeen tilaan
cokis 4+6+6+2+3+5
zoh... 5 (missä tämä on ?)
muutaki puuttuu mut jostain noista sinne varmaan pääsee
hävettää ihan kysellä kokoajan mut ei todellakaan leikkaa
toi zoh.. tulee A.S jatkoon, eli toinen A ja sen leffaNuo mulla oli ja sen kaupungin legendasta jatkuvasta nettisivustosta pääsin viereiseen ruutuun.
Kiitostoi zoh.. tulee A.S jatkoon, eli toinen A ja sen leffa
ja kiitti
Ei kyllä munkaan logiikalla aukea , mutta keksin sen gen.. jatkon 13 KORPRAALI-ruutuun. Selasin gen.. hakutuloksia wikissä ja vastaan tuli semmoinen yhteiskuntaluokka. Jatkosta sitten löysin googlella sen puuttuvan korpraalin 6 7yritin noiden jo keksimieni vihjesanojen avulla keksiä sitä puuttuvaa mut onko noissa jotain loogista?
Ei kyllä munkaan logiikalla aukea , mutta keksin sen gen.. jatkon 13 KORPRAALI-ruutuun. Selasin gen.. hakutuloksia wikissä ja vastaan tuli semmoinen yhteiskuntaluokka. Jatkosta sitten löysin googlella sen puuttuvan korpraalin 6 7
Kiitos paljon! En tuota tajunnut, vaikka mulla oli jo se vastasanakin ylhäältäu&h jatko on mihin se sanonta liittyy (löytyy elokuvan wikistä)
kiitti tökkäs siihen h.. pr... se ketju sit kuiten ja uupuu siitä ruudusta lisäksKiitos paljon! En tuota tajunnut, vaikka mulla oli jo se vastasanakin ylhäältä
Löysin up.. 10 on up..joka avustaa ylempiarvoista up.. (puolustusvoimien ylimmällä johdolla niitä on). Vielä kun löytyisi Korpraali 6 alas
Krää 7 on albumi (alkuun yksi ä lisää)kiitti tökkäs siihen h.. pr... se ketju sit kuiten ja uupuu siitä ruudusta lisäks
ku..ka.. 15
vihjesana
krää... jatkot 7 ja 9
eti... 9 se joka määrittelee mitä laitat päälle juhliinKrää 7 on albumi (alkuun yksi ä lisää)
Muuten puuttuu samat ja eti.. 9 ja mi..4
..ja uusikin rellu näyttää ilmestyneen..
Kiittieti... 9 se joka määrittelee mitä laitat päälle juhliin
tommosta mi.. mulla ei ees oo vielä...