Relaatio 59

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
Enään 2 sanaa puuttuu, en vain keksi enkä löydä:

ALEKSIS KIVI
se.. ve.. 5 8 (ja siitä jatkuva 5 11)
Tuo 5+8 löytyy sen romaanin wikistä, sieltä sivuhenkilöt-kohdasta. Siellä kirjoitettu vanhahtavasti ja "yksinkertaisella" alkukirjaimella. Eli siis muuta nimi muotoon etunimi+sukunimi ja ensimmäinen kirjain "tuplakirjaimeen" :). Toinen ratkeaa siitä. Toivottavasti saat selvää selostuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
Pelaaja taas harmaan
Mahtaako täällä käydä enää kukaan, mutta en pääse siitä Pikku kakkonen -ruudun keskussanasta enää mihinkään, eli puuttuu oikealle 5 ja 11. Puuttuu paljon muutakin, yksi kiusallinen on ruudussa Suomen kieli se Rav--- ja Ku.. Vi.. välinen 11 jossa on väliviiva. Sen kun saisi niin olisi ruutu täysi.

Ja paaaljon muuta tietysti puuttuu, kun vasta vähän aikaa sitten aloittelin tätä.
 
Pelaaja taas harmaana
Mahtaako täällä käydä enää kukaan, mutta en pääse siitä Pikku kakkonen -ruudun keskussanasta enää mihinkään, eli puuttuu oikealle 5 ja 11. Puuttuu paljon muutakin, yksi kiusallinen on ruudussa Suomen kieli se Rav--- ja Ku.. Vi.. välinen 11 jossa on väliviiva. Sen kun saisi niin olisi ruutu täysi.

Ja paaaljon muuta tietysti puuttuu, kun vasta vähän aikaa sitten aloittelin tätä.
Okei, ei täällä ilmeisesti ketään käy. Nuo edelliset olen kyllä jo selvittänyt, mutta uusia on tullut tilalle.

Jos nyt täällä joku käy, niin laittakaa viestiä. Turhahan täällä on mitään kysellä jos kukaan ei näitä sivuja lue.
 
Pelaaja taas harmaana
NO joo, loppuja en taida keksiä. Laitan nyt tänne kuitenkin kyselyn, jos joku joskus kävisi.

Eli

PIKKU KAKKONEN
LAs...os... 7
Tos... 10+2+11

KUMMELI
Ti...Ka... ja Elo... välinen 15

HUUMORIMUSIIKKI
Kah... 9
Eläk... 14

RADIOKANAVA
Ran... ja Maj... välinen 12

VÄINÖ LINNA
Tun... so... ja KK välinen 13
Pui... 10
Uk... 12
Jum... ja Ev..lut...k.. välinen 11

JOs joku täällä käy niin auttakaa, noita en jaksa enää hakea. Saisi tämän loppuun.
 
Pelaaja taas kerran
Tuon RADIOKANAVA-ruudun sanan sain, kun kokeilin kaikkia aiemmin kokeilemiani uudelleen. Aikaisemmin ei ollut mennyt, nyt meni.

Muista ei ole mitään käsitystä.
 
NO joo, loppuja en taida keksiä. Laitan nyt tänne kuitenkin kyselyn, jos joku joskus kävisi.

Eli

PIKKU KAKKONEN
LAs...os... 7 (selviää seuraavasta)
Tos... 10+2+11 Nopolan sisarusten kirja (jatkossa elokuvan näyttelijä ja tuo edellinen selviää hänestä)

KUMMELI
Ti...Ka... ja Elo... välinen 15 elokuviin liittyvä ammattinsa

HUUMORIMUSIIKKI
Kah... 9 nautitaan yleensä heräämisen jälkeen
Eläk... 14 eräs humppansa (liittyy syömiseen)

RADIOKANAVA
Ran... ja Maj... välinen 12 Rauman edustalla saaressa

VÄINÖ LINNA
Tun... so... ja KK välinen 13 näytelmäpaikka
Pui... 10 paljon vempaimia
Uk... 12 eräs vempain
Jum... ja Ev..lut...k.. välinen 11 tämä uskonto

JOs joku täällä käy niin auttakaa, noita en jaksa enää hakea. Saisi tämän loppuun.
Auttaisko nuo?
 
Pelaaja taas kerran
Kiitos oikein paljon - taas oli muutama sana, joita olin jo aikaisemmin kokeillut, mutta eivät silloin menneet.

Mutta se Ti... Ka... ammatti ei löydy, ajattelin jo aikaisemmin, että sellaista sanaa etsin, mutta olen kirjoittanut kaikki mahdolliset miehen ammatit eri muodoissaan, vaan sitä oikeaa en ole löytänyt. Siihen ihan rautalankaa, kiitos. Muita ei enää puuttuisi.
 
sannisanni
Kiitos oikein paljon - taas oli muutama sana, joita olin jo aikaisemmin kokeillut, mutta eivät silloin menneet.

Mutta se Ti... Ka... ammatti ei löydy, ajattelin jo aikaisemmin, että sellaista sanaa etsin, mutta olen kirjoittanut kaikki mahdolliset miehen ammatit eri muodoissaan, vaan sitä oikeaa en ole löytänyt. Siihen ihan rautalankaa, kiitos. Muita ei enää puuttuisi.

tekee manuskriptejä :)
 
Kiitos oikein paljon - taas oli muutama sana, joita olin jo aikaisemmin kokeillut, mutta eivät silloin menneet.

Mutta se Ti... Ka... ammatti ei löydy, ajattelin jo aikaisemmin, että sellaista sanaa etsin, mutta olen kirjoittanut kaikki mahdolliset miehen ammatit eri muodoissaan, vaan sitä oikeaa en ole löytänyt. Siihen ihan rautalankaa, kiitos. Muita ei enää puuttuisi.
Kuka tekee niitä näytelmiä ja sketsejä ja elokuvia? Josko nyt :)
 
Pelaaja taas kiitollisena
No niin, nyt se on valmis. Kiitoksia vaan. Kuinka monta kertaa tuonkin sanan olin jo kirjoittanut, ja vasta nyt meni, ja nytkin sai kaksi kertaa koettaa ennen kuin meni. Joskus se tämä peli niin ottaa kupoliin...

Vielä kerran kiitos, nyt se on sitten tehty valmiiksi. :)
 
tsirp harmaana
yrittelijä
Moi,

lähellä on, mutta olisko jollakulla antaa vielä seuraaviin vinkkejä:

HIRVISAARI:
Sy ... Lap.ran. (14)
MTV (6)
Im... (6)

RUUSU:
Tyt..Maa.tyt (5)(6)
Pääsanasta (5)(9)
 

Yhteistyössä