Relaatio 569 Sirius

  • Viestiketjun aloittaja Mark2
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos M2! Olen todellakin varmaan sen seitsemän kertaa jo ilmoittanut, että TÄMÄ on nyt se viimeinen (täysin kypsyneenä viivasekoiluun laatimisessa ja aina sitten kuitenkin sortunut sinnikkäästi yrittämään uudelleen :D). Tästäkin piti alunperin tulla neljän tähden rellu, vaan kuinka ollakaan jäi sitten tähän yhden tähden relluun :)
 
V R
Kiitos M2! Olen todellakin varmaan sen seitsemän kertaa jo ilmoittanut, että TÄMÄ on nyt se viimeinen (täysin kypsyneenä viivasekoiluun laatimisessa ja aina sitten kuitenkin sortunut sinnikkäästi yrittämään uudelleen ). Tästäkin piti alunperin tulla neljän tähden rellu, vaan kuinka ollakaan jäi sitten tähän yhden tähden relluun
Joo, ongelmia on tullut viivojen kanssa sen sataruutuisenikin laadinnassa. Jo pari kertaa olen pyytänyt ja saanut apua Hyötyseltä, josta hänelle kiitos, mutta kyllähän sen laadinta on noiden takia kovasto hidastunut. Saapa nöhdä koska kyllästyn ja julkaisen sen mitä olen valmiiksi saanut. Mutta kun tavoite on laatia kaikkien aikojen eniten sanoja sisöltävä niin en vielä haluaisi antaa periksi :) Ikävä kun nuo ongelmat nyt ovat tätä projektia niin kovasti hidastaneet ja hankaloittaneet. Mutta saapa nähdä.

Samalla voisin tästä kysyä, että mikä mahtaa olla se Kää - Kuu - Tek 4+8
 
Mark2
Joo, ongelmia on tullut viivojen kanssa sen sataruutuisenikin laadinnassa. Jo pari kertaa olen pyytänyt ja saanut apua Hyötyseltä, josta hänelle kiitos, mutta kyllähän sen laadinta on noiden takia kovasto hidastunut. Saapa nöhdä koska kyllästyn ja julkaisen sen mitä olen valmiiksi saanut. Mutta kun tavoite on laatia kaikkien aikojen eniten sanoja sisöltävä niin en vielä haluaisi antaa periksi Ikävä kun nuo ongelmat nyt ovat tätä projektia niin kovasti hidastaneet ja hankaloittaneet. Mutta saapa nähdä.

Samalla voisin tästä kysyä, että mikä mahtaa olla se Kää - Kuu - Tek 4+8
Hei,
kyseessä suomalainen laulaja, huivipäinen.

Melkein pelottaa tuo Sinun tuleva relaatiosi... :)

M2
 
vierailija
Mä olen ihan jumissa tämän kanssa. Etsin ehkä väärillä sanoilla ja ajattelen liian vaikeasti, mutta ei tämä nyt kyllä etene yhtään. Saisinko apuja seuraaviin:

SirB 7
Sot-Täh 7+6
Täh - Koi 7+8+5
Ken 12+6 ja 11
Jal 8 (molemmat)
Mus 5+5
Sir 9+7
Kol 8+6
sekä Kol 6+5 ja 10
Avar-Jät 14
 
vierailija
Mä olen ihan jumissa tämän kanssa. Etsin ehkä väärillä sanoilla ja ajattelen liian vaikeasti, mutta ei tämä nyt kyllä etene yhtään. Saisinko apuja seuraaviin:

SirB 7 yhtye
Sot-Täh 7+6 Sot-wikin luokka
Täh - Koi 7+8+5 ruotsalaisen kirjailijan teos
Ken 12+6 edellisen toinen teos ja 11 italialainen elokuva
Jal 8 (molemmat) puuttuvan tilalla ja rangaistus
Mus 5+5 voi tulla nyrkin jäljiltä
Sir 9+7 elokuva ja näytelmä
Kol 8+6 draamasarja, alkuun väri
sekä Kol 6+5 novelli aiemman näytelmän kirjailijalta ja 10 hindulaisen jumalan tunnusesine
Avar-Jät 14 suomalaisen rap-artistin kappale
 
vierailija
Kiitos, tulipa kosolti vinkkejä. Vielä uupuu eli apuja vailla.:

vasemmalla keskellä B ja K__ väliset 7+1 ja 3 + 6 kateissa
vasemmalla ylänurkka At_____s ja Ju___a väliset 19 ja 5+ 9 puuttuu
Keskellä ylhäällä He_____ Ma_____ 12 ylös
Oikealla ylhäällä Sa________i vasemmalle 9

Kiitän vinkeistä ja autan kaikkia missä osaan :)
 
vierailija
Kiitos, tulipa kosolti vinkkejä. Vielä uupuu eli apuja vailla.:

vasemmalla keskellä B ja K__ väliset 7+1 suomalainen laulaja ja 3 + 6 edellisen kappale
vasemmalla ylänurkka At_____s ja Ju___a väliset 19 kappale ja 5+ 9 suomalainen laulaja (At-täsmennyssivu)
Keskellä ylhäällä He_____ Ma_____ 12 ylös wikin kappaleessa muita kirjoja
Oikealla ylhäällä Sa________i vasemmalle 9 wikin luokka:sa..eläimet

Kiitän vinkeistä ja autan kaikkia missä osaan
 

Yhteistyössä