Relaatio 567 - Aku

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko tämä taas niitä bugi-relluja, joita ei saa loppuun? Mulla Aku-ruudussa väittää olevan vielä yhden sanan, mutta ei siellä mitään paikkaa sille ole?
Joo, ei saanut kaikkia sanoja. Tuo yksi jäi piiloon, vaikka rellu ilmoitti "kaikki sanat ratkaistu" neljän vielä puuttuessa :D Teemasanat saa selville viemällä hiiren pikkuruudukon päälle (kun ruutu on auki eikä siis kysymysmerkkinä), mutta ellei onnistu niin pääsanat ovat Aku, Aleksanteri, Heikki ja Antti :)
 
No joo, tähän en oikein ehtinyt mukaan, mutta kaikki sanat mitkä näkyivät on nyt ratkottu 1 puuttuu vaikka ei puutu :) Mut muuten ihan kiva rellu ja tosiaan pääsanat saa esiin kun menee hiirellä kuplan päälle kuten lamppu tuossa jo vinkkasikin :) Nää on näitä pelin omituisuuksia aina välillä. Pääasia on kuitenkin ratkomisen ilo :) Kiitokset tekijälle!
 
Siili (tekijä)
tää tekee jotain hyyyvin outoa. Palvelin kyykkäsi pari kertaa kun laadin ja lopputulos näyttää hassulta eikä alotussanaa edes ole. Paskaa, mut pahoittelen, vika on jossain siellä palvelimen suunnalla.
 
Siili (tekijä)
Ottaa vaan aivoon, toinen relaatio jonka olen tehnyt ja taas jotain bugeja. Viimeksi tosin oli vähän vähemmän, nyt koko systeemi sekaisin. Menee maku näiden tekemisestä :(
 
Mark2
Näyttää,olevan ilmaisu jolla kerrotaan millainen on sellainen perusmum... jolla on ”ominaistuoksu” :’

Mikä olisi Akussa AH - Pel - Put 11
ja Aleksanterissa se Sibe hipsuissa 10
Kiitokset! Hetipä löytyi tuolla vinkillä.

Aleksanterin 10:een laita vaan se sibe niihin hipsuihin
Akun 11 on sketsihahmo jolla on valkoinen kypärä. Timo H. eli avaa tuo H.

M2
 
Nyt pitäisi toimia niinkuin kuuluu
No oli se puuttuva sana sinne ainakin ilmestynyt :) Kiitos kuitenkin mukavasta rellusta! Eikä kannata lannistua noista editorin jo itsellekin kovin tutuista metkuista. Siitä vaan lisää laatimaan (vaikka itse juuri pyhästi vannoin, että olkoon Sirius vihoviimeinen, kun piti tulla isompi vaan kun jo toinen ruutu alkoi takkuamaan niin äkkiä julkaisin ainoan valmiin ruudun :D)
 
Ninnu80
Oisko vinkkiä ALEKSANTERI-ruudussa J.S. ja "sib" väliseen 4-7 ja oikeen alakulman raviur 9?
ANTTI.-ruudusta puuttuu vasen yläkulma Kle alas 9-6 ja sen jatkot 3-3 sekä 3-9
 

Yhteistyössä