V
vierailija
Vieras
Selvisi, eli sana siellä tekstissä on pidempi ja pitää ottaa siitä vain alkuosa.nelj 5 nel-wikissä, neljä kulmaa
wikissä on neliö, ei sovi. Monikulmio ja tahokas, ei sovi. Muita kulmallisia ei ole
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Selvisi, eli sana siellä tekstissä on pidempi ja pitää ottaa siitä vain alkuosa.nelj 5 nel-wikissä, neljä kulmaa
wikissä on neliö, ei sovi. Monikulmio ja tahokas, ei sovi. Muita kulmallisia ei ole
Selvisi muut, mutta yksi sana puuttuu tästä relaatiosta. Eli tuo Luku-ruudunTietokilpailu
Aul 4
Emm 10 ja siitä 10+4
Luku
Pun lin - Kesä 4
Ete ris 5
Ja selvisi sekin, kun sana siihen lopultakin meni. Kiitos laatijalle, jälleen mukava relaatioSelvisi muut, mutta yksi sana puuttuu tästä relaatiosta. Eli tuo Luku-ruudun
Pun lin - kesä 4
Jos sen saisi niin olisi valmista
HAA! Steppis-idiooooooootti korjasi idioootti-virheenNämä kaikki liittyvät Kamputseaan.
Minua on askarruttanut, että onko se jokin vinkki, että Idiootti-ruudun pääsanassa on kolme o-kirjainta?
Ja siinä Idoootti-ruudussa minua ihmetyttää miksi Ped lu 28 ei ole se luku kirjoitettuna, kun en siihen muutakaan keksi. Enkä kyllä keksi paljon muutakaan![]()
Siinä oli kuule pohtimista kun ei keksinyt heti kaikkia pääsanasta lähteviä, että onko noilla o-kirjainten määrillä jokin merkitysKiitti kaikille kärsivällisille ratkojille, bugien lisäksi idioootti-tekijällä siellä myös kirjoitusvihre![]()
Viimeinen on kappale, ekaa en tajua että mikä NytRuusunen ei vain etene
Nyt tuh 7
äit 3+3+4
onko jollain, ainoat puutokset
tuhlaa 7Viimeinen on kappale, ekaa en tajua että mikä Nyt
hitto mä en saa oikeaasama asia, loppu vähän toisin
maalaaja - maalari, tuhlaaja - tuhla...hitto mä en saa oikeaa
Viimeinen on kielikuvaNäitä kaipaan, korjattu versio:
Ympyrä:
Täh- 6 - jum (oikealla) se missä ne ovat
Luku
Pun- 5+7 pu-li-wikissä, mihin kuuluvat
Yk 12 tyranni
Or py -8 - pla
Viimeinen on sen näyttelijän sukunimiOnko täällä vielä ketään, nämä puuttuu:
Tietokilpailu: ylhäällä
rak- 10+4 - 10 - em ranskalainen näyttelijä em..
au- la - 4
Moikka! Oisko jollain antaa vinkkiä TIETOKILPAILU-ruudun syd voi ylöspäin lähtevään 6-8?