Relaatio 55

  • Viestiketjun aloittaja "sindi"
  • Ensimmäinen viesti
uusi pelaaja
Onko kenelläkään vinkkiä HEVONEN ruutuun, itse en saa kuin kaksi lyhyntä. Olen mielestäni kirjoittanut jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat hevoseen liittyvät, mutta mikään ei tunnu sopivan:notworthy:
 
rockmam
Tuo alkuaine ruutu nyt ei aukee, ei sitten ollenkaan..
Hen.. Fon.. 7+4 ( onko elokuva vai nimi ? vain yksi elokuva sopii kirjainten puolesta, mutta se ei käy.

Samoin per... 5+6 tai 12 oikea.

Jos näiden avulla pääsisi viereiseen ruutuun vihdoinkin
 
Onko kenelläkään vinkkiä HEVONEN ruutuun, itse en saa kuin kaksi lyhyntä. Olen mielestäni kirjoittanut jo kaikki mahdolliset ja mahdottomat hevoseen liittyvät, mutta mikään ei tunnu sopivan:notworthy:
yksi perässä vedettävä talvella yksi m j kirja yksi sellaine joka tekee hommia yksi on se jalkoihinliittyvä + se mikäseon sii ei ihminen yksi on sarjakuva hevonen yksi alkaa r kirjaimella yksi t yksi j ole hyvä'
 
VR eli tekijä
Mutta nyt ei oo ensimmäistä tai toista maailmansotaa:). ainakaan vielä.

Mutta kiva rellu, vaikka välillä vaikea ymmärtää mitä haetaan. Mutta naisen paikka ei ole hellan ja nyrkin välissä:mad:
Koetin välttää kumpaakin maailmansotaa ;) Muistaakseni niitä ei siellä tällä kertaa ole, vaikka ihan piruuttani ajattelin ne sinne laittaakin.

Keskustelin vaimoni kanssa pitkään tuosta naisasiasta ennen julkaisua, mutta tulin sitten siihen tulokseen, että tässä haetaan käytettyä ilmaisua eikä tarkoituksena ole suinkaan ilmaista tekijän mielipidettä. Ilmeisesti joku ainakin silti loukkaantui sen verran, että antoi tuossa ihan suoran vihjeen ratkaisuun. Jos jotain loukkasin, niin anteeksi.
 
? ? ? ? ?
? ? 8 10 ?
10 9 9 10 5
9 6 9 ? 6
? ? ? ? ?

KUI VOIKIN NOIN KAUHEESTI
TÖKKII oho sori kirjainkoko tää rellu ei niinku avaudu mikään mennyt jo kuinka kauan etten oo keksinyt yhtä ainoota sanaa
 
ei kyllä aukee nyt mikään

pey pl esim en pääse ylös en alas tai mcken 2 2 9

Tai anni swan tii 5 5
iri molemmat jatkot oisko joku niin yst

mistäkän se maali ruutu löytyy tai musikaali tai mitä kaikkee teillä onkin auki jotain vihjettä kiitos

autan heti kun joku kysyy mit mulla on:ROFLMAO:;):sleep::sleep: nukkuun meen aamulla jatkan
 

Yhteistyössä