Relaatio 524 Laajavuori

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta, luovutin eilen koko rellutuksen kun sivusto lagasi niin vietävästi, mutta ilmseisti täällä nyt useammalta puuttuu samoja eli ..

1.2 Laajavuori
pöpo 5

2.2. Ralli
po-11-vi
vo 11 vasemmalle

vai onko näihin jollekulle tullut ahaa-elämyksiä. Itse en enää niihin mitään keksi, kaikkea kokeiltu..
 
vierailija
Voiskohan tekijä nyt vähän vinkata jotain näihin jumeihin, tai laittaa vaikka vihjeet pahoihin kohtiin?

1.2 Laajavuori
pöpo 5

2.2. Ralli
po-11-vi
vo 11 vasemmalle

.. että rellukansa pääsee etenemään.. onko toi pöpo 5 joku geokansan oma sisäpiiri -sana? ei aukene..

po 11, siihen on kaikkea yritetty, mutta mikään ei vaan sovi, ja vo 11 on melkoisen laaja, joten vaikea edes miettiä mitä se voisi enää olla..
 
vierailija
Voiskohan tekijä nyt vähän vinkata jotain näihin jumeihin, tai laittaa vaikka vihjeet pahoihin kohtiin?

1.2 Laajavuori
pöpo 5

2.2. Ralli
po-11-vi
vo 11 vasemmalle

.. että rellukansa pääsee etenemään.. onko toi pöpo 5 joku geokansan oma sisäpiiri -sana? ei aukene..

po 11, siihen on kaikkea yritetty, mutta mikään ei vaan sovi, ja vo 11 on melkoisen laaja, joten vaikea edes miettiä mitä se voisi enää olla..
On pöljänpolku geokätköilyslangiakin. Tarkoittaa esim. että mennään (suorinta tietä) läpi ryteikköjen ja maastoesteiden vaikka vähän matkan päässä menisi parempikin reitti tai jopa kunnon polku perille asti.
 
vierailija
Voiskohan tekijä nyt vähän vinkata jotain näihin jumeihin, tai laittaa vaikka vihjeet pahoihin kohtiin?

1.2 Laajavuori
pöpo 5

2.2. Ralli
po-11-vi
vo 11 vasemmalle

.. että rellukansa pääsee etenemään.. onko toi pöpo 5 joku geokansan oma sisäpiiri -sana? ei aukene..

po 11, siihen on kaikkea yritetty, mutta mikään ei vaan sovi, ja vo 11 on melkoisen laaja, joten vaikea edes miettiä mitä se voisi enää olla..
Kysytty on suoraan laatijalta, vihjeitä ei heru ennenkuin kätkä on julki ja siinä voi kestää. Pelkona että kun uusia kätkäjä aletaan taas pitkän ajan päästä julkaista, niille ryntää hunttereita laumana ja tarpeellisia etäisyyksiä ei pidetä.
 
vierailija
Kysytty on suoraan laatijalta, vihjeitä ei heru ennenkuin kätkä on julki ja siinä voi kestää. Pelkona että kun uusia kätkäjä aletaan taas pitkän ajan päästä julkaista, niille ryntää hunttereita laumana ja tarpeellisia etäisyyksiä ei pidetä.
Ok.. no itse en ole kätköilijänä tässä, kun liikutaan toisella puolella suomea :), mutta näin relluttajana olisi kiva saada toi rellu valmiiksi.. :( - voi voi.
 
vierailija
voisko joku vääntää mulle rautalangasta
killeri sanasta alaviistoon vasemalle lähtevän 14 oon kokeillu jos jonkun näköistä.
samoin se oikealla oleva rajasana 12 ei huoli vihjeestä oivallettua sanaa.. siis rautalankaa tähänkin kiitos
 
vierailija
voisko joku vääntää mulle rautalangasta
killeri sanasta alaviistoon vasemalle lähtevän 14 oon kokeillu jos jonkun näköistä.
Monikko, yleissana pyöreillä pelivälineillä pelaamiselle+sisäpaikka, jossa voi urheilla, tämä osa alkaa h
samoin se oikealla oleva rajasana 12 ei huoli vihjeestä oivallettua sanaa.. siis rautalankaa tähänkin kiitos
Kisan ykkönen + sitä lyödään
 

Yhteistyössä