Relaatio 524 Laajavuori

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä löytyi täältä: GC8AYWY.

Muuten samat puutteet kuin sinullakin, ja lisäksi vielä:
Laajavuori: Lari --> 10 ja 14 ylös nämä on pyöräilyjuttuja
Killeri: Rajasana ra ylhäällä --> 3 alas jyväskyläläinen seura; keki --> 19 alas loppuun se yläpuolinen ja alkuun maasto
Kiitos, mutta en kyllä saanut tuota 9 silti, kun mikään kätköilijä en ole...
 
vierailija
1.2 laajavuori
pääsanasta molemmat 11 ja 17 sekä 15
Tuo 17 on niitä ylhäältä-alas-paikkoja, mitä varten porukat tommoseen paikkaan menee suksinensa
15 ylävasemmalla on semmonen paikka siellä missä voi tehdä vaikka mitä jännää. Turussa on samanniminen lapsille.
11 vasemmalle on se tunnetuin juttu mikä La:sta yleensä mainitaan

Multa puuttuu tältä sivulta noita ankkalinnalaisia yhdistävä 16.
 
vierailija
tarkoitatkohan tätä: ha-sana, lyhyempi muoto ja pääsanan loppuosa
Hei kiitti, juuri tätä, mitä sinulta puuttuu voin vinkkailla takaisin, mikäli minulla on jotain.. en ole hakemassa geoa, ainostaan ratkomassa rellua.. joten en kisaile siinä lajissa :)

.. itsellä on vielä auki ainakin..

1.2 Laajavuori
oikea reuna 6.5:n. jatko 5

2.2 Ralli puuttuu vielä monta
vo.. jatko 11 ja vi... jatko alas 11..

Sivustossa on ilmeisesti tänään jotain pahasti pielessä kun lagaa näin rajusti..
 
vierailija
Hei kiitti, juuri tätä, mitä sinulta puuttuu voin vinkkailla takaisin, mikäli minulla on jotain.. en ole hakemassa geoa, ainostaan ratkomassa rellua.. joten en kisaile siinä lajissa

.. itsellä on vielä auki ainakin..

1.2 Laajavuori
oikea reuna 6.5:n. jatko 5

2.2 Ralli puuttuu vielä monta
vo.. jatko 11 ja vi... jatko alas 11..

Sivustossa on ilmeisesti tänään jotain pahasti pielessä kun lagaa näin rajusti..
Samoja puuttuu..

ja lisäksi mulla puuttuu Killeristä

alhaalta keskeltä ma-sanasta ylöspäin lähtevät 13 ja 9
ylhäältä keskeltä ra-sanasta alaoikealle lähtevät 11 ja 12

La..ri-sivulta ankkalinnalaisia yhdistävä 16

Mikähän geokätkö tämä edes on, vielä julkaisematon? Jos tämä rellu on julkaistu vasta äskettäin ja geokätköjä ei ole julkaistu nyt moneen viikkoon..
 
vierailija
ja lisäksi mulla puuttuu Killeristä

alhaalta keskeltä ma-sanasta ylöspäin lähtevät 13 ja 9 --> liittyy siihen, minkälaisessa kokoonpanossa ma voidaan suorittaa (9 määrä, 13 sukupuoli ja määrä)
ylhäältä keskeltä ra-sanasta alaoikealle lähtevät 11 ja 12 --> millä tuota ra tehdään --> eri "tyyppisiä" h

La..ri-sivulta ankkalinnalaisia yhdistävä 16 --> missä nää ankkalinnalaiset esiintyy + ei ihan tavallinen hahmo vaan (super)...
Löytyiskö noilla?
 

Yhteistyössä