Relaatio 49

  • Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
"sanni"
hitaasti mutta varmasti löytyy sanoja, vinkkejä seuraaviin kiitos :)

kesäyö:
he näke... 1 3 4 8 leffa? Bruce? rautalankaa???

tongue:
alon 7 9 Ohjaaja ilmeisesti? lisävinkkiä
kie 10
roo 6 4 6 7

raha:
avo 19

ruoka:
blo 5 5
vid 4 8 , 5 9
jou 5 11 tv-sarja? lisävinkkiä
 
???
[QUOTE="sanni";30820431]hitaasti mutta varmasti löytyy sanoja, vinkkejä seuraaviin kiitos :)

kesäyö:
he näke... 1 3 4 8 leffa? Bruce? rautalankaa??? --- ei ole keffa, vaan erään brucen leffan tunnetuin fraasi, liittyy näkemiseen

tongue:
alon 7 9 Ohjaaja ilmeisesti? lisävinkkiä --- joo, on ohjaaja, löytyy siitä al wikistä
kie 10 --- löytyy kie wikistä, sininen sana, tulehdus
roo 6 4 6 7 --- sanonta jossa on tuo sana roo

raha:
avo 19 --- toinen nimi sille avolle

ruoka:
blo 5 5 --- löytyy wikistä, erään blo nimi
vid 4 8 , 5 9 --- tunnettuja vid-ihmisiä
jou 5 11 tv-sarja? lisävinkkiä --- sarjakuva[/QUOTE]

noin
 
[QUOTE="sanni";30820431]hitaasti mutta varmasti löytyy sanoja, vinkkejä seuraaviin kiitos :)

kesäyö:
he näke... 1 3 4 8 leffa? Bruce? rautalankaa??? ei ku se ylempi on leffa ja tää on siitä leffasta yks lause

tongue:
alon 7 9 Ohjaaja ilmeisesti? lisävinkkiä kirjota enkkuwikiin toi al..
kie 10 oliko tää se tulehdus
roo 6 4 6 7 sanonta

raha:
avo 19 avo.. wikissä

ruoka:
blo 5 5 luokkasivu
vid 4 8 , 5 9 klikkaile niitä nimiä auki
jou 5 11 tv-sarja? lisävinkkiä[/QUOTE]


tuossapa
 
newman
Mä olen jäljessä vasta kuudentena. Nämä puuttuvat vielä

Kesäyö
lau... 4+7
oop... 6+2+7

Tongue
kkkkk... 13

Bodymodification
K.H. 5+6

Rahayksiköt
eu... 8
kom... 5 ja 5
avo...19

Hugleikur
mie... 12

Napapiiri
hii... 10 vasen
sal... 7+6

Ruoka 14
nak... 10
ha... 6+5
 
vostok2
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30820459:
eli nyt uupuu:

KESÄYÖ:
oop... 6+2+7
lau... 4+7

TONGUE:
yyii 13

BODY:
k.h. 5+6

RAHA:
kom.. 5 ja 5 kom.. on näiden välissä
eur.. 8 logistinen puukapistus

HUGLEIKUR:
mi.. 12 hormoni

NAPAPIIRI:
sa... 7+6
hii... 10 hii+metsätyyppi

RUOKA:
pääsanasta 14 ruoka-wikissä sinisellä
hal.. 6+5
nak,, 10
Siinä jotain mitä olen saanut arvottua. Seitsemän sanaa puuttuu.
 
"sanni"
siis en vaan mitenkään saa tuota tongue-ruudun ohjaajaa, kirjaimet ei sovi millään tuohon. Saa sanoa nyt jo suoraan tuon kun olen niin tollo etten hoksaa :D

samassa ruudussa on myös se meh... 7, vinkeistä huolimatta en saa oikeaa siihenkään

hugleikur-ruudun os 4 8 (rakennus) löytyykö wikistä vai mistä?
 
newman
Kiitokset vostokille vihjeistä, nyt on sitten seitsemää sanaa vaille valmis.

Sannille vihjeitä:

Se ohjaaja pitää hakea enkkuwikistä. Vanha neukkufilmi. Se meh... saa hampaat palelemaan kun se on niin ..., väännä siitä ominaisuus.
 
"sanni"
kiitos newman, tuota ohjaajaa olin kokeillut sen sata kertaa muttei kelvannut, sitten kokeilin taas kopioimalla ja sepä menikin yllättäen, aiemmin ei mennyt sitenkään. Kummallista.

olinpa taas törppö tuonkin meh... kanssa


vinkkiä tuohon raha-ruudun mark... 9?
 
"lamppu"
[QUOTE="sanni";30820619]kiitos newman, tuota ohjaajaa olin kokeillut sen sata kertaa muttei kelvannut, sitten kokeilin taas kopioimalla ja sepä menikin yllättäen, aiemmin ei mennyt sitenkään. Kummallista.

olinpa taas törppö tuonkin meh... kanssa


vinkkiä tuohon raha-ruudun mark... 9?[/QUOTE]
Mar.. 9 Wikissä yksi heidän vaatemerkeistään..
 
"ÄrKoo"
Mulla on kone huollossa ni en oo päässy kattelee missä meette. Mun mielestä vaan mielenkiintoista seurata miten porukka näitä ratkoo. Nyt kun tätä ketjua luin niin muistelin; ainiin tuollaisiakin sanoja olen tänne laittanut. Onko teillä joku tietty sana missä kaikki jumittaa?
 
"lamppu"
[QUOTE="ÄrKoo";30820716]Mulla on kone huollossa ni en oo päässy kattelee missä meette. Mun mielestä vaan mielenkiintoista seurata miten porukka näitä ratkoo. Nyt kun tätä ketjua luin niin muistelin; ainiin tuollaisiakin sanoja olen tänne laittanut. Onko teillä joku tietty sana missä kaikki jumittaa?[/QUOTE]
Näitä tosi hankala löytää:

BODY.. K.H. 5 6
TONG.. kok.. ja yks... välinen 13
KESÄ.. oop.. 6 2 7 ja lau.. 4 7
RUOKA hal.. 6 5
NAPAP.. sih.. ja sal.. välinen 7 6
 
"lamppu"
[QUOTE="sanni";30820747]muilta vissiin löytyy nuo ruoka-ruudun al..5 ja juu.. 10? Vinkkejä vinkkejä :)[/QUOTE]

Täällä vinkattiin, että tuo al.. on Fazerin tuote (ihan yleissana, päälle tulee voita) ja sama sana tulee juu.. eteen.
 
"UllaS"
[QUOTE="ÄrKoo";30820716]Mulla on kone huollossa ni en oo päässy kattelee missä meette. Mun mielestä vaan mielenkiintoista seurata miten porukka näitä ratkoo. Nyt kun tätä ketjua luin niin muistelin; ainiin tuollaisiakin sanoja olen tänne laittanut. Onko teillä joku tietty sana missä kaikki jumittaa?[/QUOTE]

Multa puuttuu paljon, paljon muutakin, mutta kaikilta (?) tuntuu puuttuvan ainakin nämä:

Kesäyö
la 4+7
oo 6+2+7

Tongue twisters
yyii ja kkkk... 13

Napapiirin sankarit
sa 7+6

Ruoka
ha 6+5
 

Yhteistyössä