J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Runoilijoita?ja viel uupuis ne vitosella alkavat sanonnat
![]()
Mulla on kanssa ylemmät sanonnat ratkaisematta, mutta vastasanatkin puuttuu. Olisko vihjeitä yllä olevaan Maanosa-ruutuun, eur... alas 6 tai keltaisesta sanasta 6+7+2.
Rauha molemmat. Jotain nimiä ? Olen kyllä wikipedian rauha nimen kaikki mahdolliset kokeillut ?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30774230:nyt pistän pari pahinta jumia, joista vois päästä vähän eteenpäin...
pyörä:
mo..py.. 18 - harley davidsoneista voi tulla mieleen
vä..py.. 9 - humalluttavaa
ki.. molemmat 6 - arvontatapa
tikku:
as.. 12
rah--- 6+7
etu:
alas 8
lii.. 12
pallo:
oikeelle kaikki - designtuote, matikkaa ja syötävää
puu:
eg... 8
paaljon muitaki sanoja puuttuu noista ruuduista, mut noi vois jelpata aukaseen puuttuvia
autan teitä jos pystyn![]()
Kyselen tällaisia keskisanasta alkavia, joita en ole onnistunut saamaan, ja vähän muitakin.
Piirustus 15 ja 14 nää aukee ku saat vastasanan, en osaa vinkata ilman että paljastan sanoja, molemmissa sama loppu osa, 6-kirjaiminen
Puu 11 ylös oikeelle
Lapsi 19
va... 13 ihan just tullu
Sanonta, en edelleen saanut kumpaakaan ylhäällä olevaa, vaikka nyt on pari vastasanaakin se kukka juttu on varmasti just se mitä google antaakin mutta sinne tulee kuin sana väliin
YK
uni... 10 ja 6+8 6+8 on hyvän tahdon lähettiläs
Etu 8
etun... kaikki puuttuu
Vesi 5+9 ja 15 15 löytyy sulkujen sisältä![]()
Kiitos "lamppu" vinkeistä sanontoihin! Ne löytyiMutta ne runoilijat, niitä en vihjeistä huolimatta osannut googlettaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30775534:yhen eläimen j...:sta tehty piiras
Haluaisin yhden ruudun edes valmiiksi..
PIIRAKKA:
li.. 7+2+5
le.. 7 Tämän löysin vastasanan avulla, wikihaulla. Aika alkuvaiheessa tuli. Vaikea vinkata itse sanaa.
ra... 11
ee..sa..pe.. 14
Haluaisin yhden ruudun edes valmiiksi..
PIIRAKKA:
li.. 7+2+5
le.. 7
ra... 11
ee..sa..pe.. 14