vierailija
löytyy tämän imitaattorin kappaleistaSu 8 su:n yläosa Su 4 9 koomikko imitaattori Kemistä Pi 6+5+9 vähän kännissä jos olen oikeassa kohdassa
löytyy tämän imitaattorin kappaleistaSu 8 su:n yläosa Su 4 9 koomikko imitaattori Kemistä Pi 6+5+9 vähän kännissä jos olen oikeassa kohdassa
1.2 ka 18 tämä pitäisi maksaa jos käytät viehettä tai pyydyksiä^ Kiitos! Olin ihan harhateillä näiden kolmisanaisten kanssa..
VIelä jos apua saisi näihin:
1.2 Ka 18 (ylös)
3.1 Pääsanoista 6 (yläoikea)
^ Kiitos kaunis1.2 ka 18 tämä pitäisi maksaa jos käytät viehettä tai pyydyksiä
3.1 tuotantolaitos
Ruma ankanpoikanen:
alhaalla Ol 9 sanan alku toinen, merkitys aika sama
Eukko ja porsas:
Ku 7 ja siitä ylös 13
Piparkakkupoika:
Ma 16 pienestä sitrushedelmästä saatava mauste
Susi! Susi!
Su 4 ja siitä alas 8 millainen eläin susi on?
Ju alhaalla oikealla 12
Hi 16
Ha 9
Gr sa 13
- synonyymiKolme pientä porsasta
-aa 8+12 vasemmassa yläreunassa
Pikku pikku muija
-pääsanasta kaikki puuttuu - kaksi on "pikun" synonyymeja, yksi tulee suoraan pääsanasta, kahdessa on sama alku kuin pääsanassa, niistä toisessa "muijan" synonyymi ja toinen on suomalaisen kirjailijan lastenkirja
Äiti
-3 päsanasta vasemmalle
Joo, minulle on tuntunut käyvän samoin. Joskus se johtuu siitä, että ohjelma "täydentää" kirjoittamani sanan jonkin aiemmin käytetyn sanan mukaiseksi, mutta tuntuu ettei aina olisi kyse siitäkään. Sitten oikein keskityn enterin painamiseen ja se muka joskus auttaa - en tiedä.Relaatiossa on joskus niin, että olen kirjoittanut oikean sanan, mutta ei ole hyväksynyt sitä. Menee jopa päiväkin niin hyväksyy sanan. Onko muilla samoja ongelmia. Kiitos vinkeistä. Ps. Tuo susijuttu oli jo kirjoitettu mutta ei hyväksyny eikä sitrushedelmästä.
5.5 Ul jatko puuttuu täälläkinr 25 lo jatko 12 ja Ul jatko 12, osaisiko joku jeesiä?
Onko sinulla siis lo 12 jatko?5.5 Ul jatko puuttuu täälläkin
Se Lo 12 myös puuttuuOnko sinulla siis lo 12 jatko?
Ruutu 3.1: mikä on Ko ja Ku alas vasemmalle 11? - tämä kirja suhteessa kirjoittajaansa
apuja kaipaisin:
Eukko ja porsas
-tyt 5+4 -helpommin vastasanalla, mutta salanimellä Carolyn Keene kirjoitettujen kirjojen sankarittaren nimi "suomeksi"
alkuun laita matkan synonyymiPalaisin yhteen vanhaan kysymukseen ja vinkkiin, joka ei ole minulle auennut, vaikka olen koettanut kaikkea, mitä ikinä aiheesta mieleen tulee.
Eli: 2.3 vasemmalla ylhäällä Sä 10 vasemmalle matkalla mukana
Ei käy ma-sä, ma-vu, ma-ty, ma-pe, ma-hu... Saisiko lisävinkkiä?
No tietenkin. Välillä sitä jumiutuu omiin ajatuksiinsa liikaa, kiitos paljon!alkuun laita matkan synonyymi