Relaatio 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tinde";25248945]entäs Ruu, joka on auttanut minua ja kaikkia täällä ihan sikana......
outo kommentti sinulta[/QUOTE]

LUKISITKO TARKEMMIN

nyt kyllä sanon että lue teksti siellä lukee RUU VIERAILIJA EVA

TARKOITIN KYLLÄ SITÄ

Koitan myöskin seurata tätä rela ketjua ja neuvoa sekä vinkkailla, en katoa.

Hyviä Jouluja kaikille tasapuolisesti, samoiten kiitoksia kaikille vinkeistä sekä neuvoista :)

RUUU EVA VIERAILIJA ILMAN TEITÄ EN OLISI TÄSSÄ TILANTEESSA ISO KIITOS

TEILLE MOLEMMILLE JA MUILLEKKIN VINKKAILIJOILLE OLI KYLLÄ VAIKEE TAI SIIS PUUTTUUHAN MULTA KAKS TYTÄR KOITTI JO HAKEE KANSSA SANOI KU EI NIIN EI:flower::flower::kiss::hug:

siirto alemmaksi etei tarrtte haukkuu ruu ensimmäisenä

on huono mieli kun sanotaan että ihme kommentti :ashamed:

[QUOTE="annu";25249092]yliopisto alas 11 6 ja saman ruudun ilmat 15 on etsinässä, vinkkejä :D[/QUOTE]

yliopiston lehti,löytyy yliopisto wikistä ,lehti haulla
ilma 15 - mitä siellä tutkitaan,ei säätä,vaan ilm..

[QUOTE="annu";25249092]yliopisto alas 11 6 ja saman ruudun ilmat 15 on etsinässä, vinkkejä :D[/QUOTE]
onko kaks osainen aka..... va.....

vihje mulle oli mitä ne tekee siell ilm .......s

[QUOTE="annu";25249159]löytyi molemmat kiitokset

vielä on hukassa molemmat häm 8 tuossa ruudussa[/QUOTE]

häm 8 on kuuluisa ravintola myös raptori yhdessä kpl on tämä ravintola mainittu
"kasteli jalkansa Piip rännissä"

Löytyiskö täältä apua eli kamera -ruutu käsilaukku 6 ja syksy -ruutu kierrätys 5 se alempi. Varmaan tosi simppeleitä, mutta aivot ei enää toimi. Kiitoksia jo tulleista sanoista kaikille, itse tulen vähän jälkijunassa.

Löytyiskö täältä apua eli kamera -ruutu käsilaukku 6 ja syksy -ruutu kierrätys 5 se alempi. Varmaan tosi simppeleitä, mutta aivot ei enää toimi. Kiitoksia jo tulleista sanoista kaikille, itse tulen vähän jälkijunassa.

mikä se käsilaukku on kokonaisuutena vaatteiden kanssa? a....e

kierrätys 5 ylempi sekä alempi on sama sana, eli se pah..i
(itse ihmettelen miten voi olla sama sana 2x kertaa relassa)

Jahas, te onnelliset olette jo päässeet maaliviivalle :D Autatteko vielä hetken, koitan tänään saada tämän loppuun (että pääsee taas palaamaan normaalielämään...)

Syksy-ruutu:
Erä -10
Joulu -10 (ja tästä se 5+5+5, ei aukee millään kummastakaan suunnasta)
Suomen Kansallisteatterin 5+8 molemmat niistä

Simpsonit:
Turanga, ei aukea millään vihjeistä huolimatta. Vääntäkää vahvemmasta rautalangasta :D

Kamera-ruutu:
Heliokset -14 ja -15 ja -4 mikään ei aukea
Kala -9 ja -5, kaikki hauet ja ahvenet kokeiltu, ei auta

1980-luku:
Kahvin ja ruskean välissä -17 mikä tummanruskeapapukahvi se voi olla?
Lockerpie -11
Klaani -10 ja siitä -7 rotanhäntään

Pelle-ruutu:
Pääsanasta -10 vasemmalle
Syntisäkistä alaspäin lähtevät, ei aukea vihjeistä huolimatta :(

Meksiko-ruutu:
Tortilla -5 ja 5+7. Argggggh.
Pääsanasta lähtevät 13 ja 9+13+3 Varmaan hankalimmat ikinä!

Tässä nyt muutama, mä jatkan ton ilmiö-ruudun parissa kun sekin on vielä ihan kesken, samoin poliisi ja kallio-ruutu :D

[QUOTE="Leena";25249244]Jahas, te onnelliset olette jo päässeet maaliviivalle :D Autatteko vielä hetken, koitan tänään saada tämän loppuun (että pääsee taas palaamaan normaalielämään...)

Syksy-ruutu:
Erä -10 = on vuonna 1934 perustettu aikakauslehtiä ja verkkopalveluita kustantava yhtiö.
Joulu -10 (ja tästä se 5+5+5, ei aukee millään kummastakaan suunnasta)
Suomen Kansallisteatterin 5+8 molemmat niistä

joulu 10 - mikä julistetaan jouluna aina?
5+5+5 = on Simpsoneissa esiintyvä koira. ja yllä oleva sana on myös jakson nimi

Simpsonit:
Turanga, ei aukea millään vihjeistä huolimatta. Vääntäkää vahvemmasta rautalangasta :D
turanga 11 mikä olio turanga on, se on hieman erimuodossa tura wikissa avaruu... , ja se toinen mikä se on myös se on mu......i

Kamera-ruutu:
Helios täsmähaulla : 4 =Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinto
helios 14 - taivaan yllä eräs kappale joka leijuu
helios 15 - tälläsiä on fotoelmeri esim , eli sen on pakko olla valo.....

Kala -9 ja -5, kaikki hauet ja ahvenet kokeiltu, ei auta

kala 9 valkoinen lintu ,joka pitää kesäisin järvellä inhaa ääntä
kala 5 : on brittiläinen vuonna 1988 valmistunut komediaelokuva, jonka on ohjannut Charles Crichton. Elokuvan päärooleissa esiintyvät John Cleese, Jamie Lee Curtis, Michael Palin ja Kevin Kline.

1980-luku:
Kahvin ja ruskean välissä -17 mikä tummanruskeapapukahvi se voi olla?
"milkcoffeebrown" suomenna

Lockerpie -11 =Tanttala on Kanta-Hämeessä, Janakkalan kunnan kaakkoisosassa sijaitseva PiiP, johon kuuluu

Klaani -10 ja siitä -7 rotanhäntään
rot hänt 7 :" on nisäkkäiden suurin heimo. Siihen luetaan 730 pienikokoista jyrsijälajia 150 suvussa.[2] Heimon lajeja tavataan luontaisesti Euraasiassa, Afrikassa ja Australiassa monenlaisissa elinympäristöissä, ja ihmisen mukana ne ovat levittäytyneet koko maapallolle"

klaan 10 mikä tuo yllä oleva sana on +heimo

Pelle-ruutu:
Pääsanasta -10 vasemmalle = "oli saksalainen käsipalloilija ja olympiavoittaja, joka pelasi maalivahtina. Hän oli mukana Saksan kultaa voittaneessa joukkueessa Berliinin olympialaisissa 1936"

Syntisäkistä alaspäin lähtevät, ei aukea vihjeistä huolimatta :(
Varkaus ;) ja se toinen kun ajaa autolla humalassa eli?

Meksiko-ruutu:
Tortilla -5 ja
5+7.
tort 5 : ) on niiden paprikoiden (Capsicum) nimitys, joissa kapsaisiinipitoisuus on suuri.

tort 5+7 . Sitä käytetään muun muassa tulisessa Piipsalaatissa (PIIIIP), jota meksikolaisissa ravintoloissa heti kättelyssä tuodaan pöytiin.

Argggggh.

Pääsanasta lähtevät 13 ja 9+13+3 Varmaan hankalimmat ikinä!

pääsana 13 : on Atlantin valtameren läntisin lahti. Sen pohjoisosana on Yhdysvallat itäisestä Floridasta läntiseen Texasiin. Lahteen laskee Mississippijoki.

9+13+3 tämän löytää googlella : "Harva maa maailmassa tarjoaa niin paljon kuin " PIIIPP" Meksiko. Mexico City on yksi maailman suurista kaupungeista ja sen nähtävyydet ovat loputtomat."

Tässä nyt muutama, mä jatkan ton ilmiö-ruudun parissa kun sekin on vielä ihan kesken, samoin poliisi ja kallio-ruutu :D[/QUOTE]

tässä apua ylämäkeen :)

[QUOTE="Leena";25249244]Jahas, te onnelliset olette jo päässeet maaliviivalle :D Autatteko vielä hetken, koitan tänään saada tämän loppuun (että pääsee taas palaamaan normaalielämään...)

Syksy-ruutu:
Erä -10 julkaisee erälehteä
Joulu -10 (ja tästä se 5+5+5, ei aukee millään kummastakaan suunnasta) julistetaan Turusta ja toinen on Simpsonien koira
Suomen Kansallisteatterin 5+8 molemmat niistä ovat näyttämöitä

Simpsonit:
Turanga, ei aukea millään vihjeistä huolimatta. Vääntäkää vahvemmasta rautalangasta :D av.. ol..

Kamera-ruutu:
Kala -9 ja -5, kaikki hauet ja ahvenet kokeiltu, ei auta valkoinen lintu ja elokuvan kala, pääosassa mm. John Cleese

1980-luku:
Kahvin ja ruskean välissä -17 mikä tummanruskeapapukahvi se voi olla? väri ma.. k...r...
Lockerpie -11 "Pohjaslahti–Piittisjärvi on kahden kylän muodostama PIIP" Klaani -10 ja siitä -7 rotanhäntään el.. he..

Pelle-ruutu:
Pääsanasta -10 vasemmalle Pellen kirja
Syntisäkistä alaspäin lähtevät, ei aukea vihjeistä huolimatta :( saa paremmin alakautta

Meksiko-ruutu:
Tortilla -5 ja 5+7. Argggggh. kumpikin löytyy Meksikolainen keittiö Wikistä
Pääsanasta lähtevät 13 ja 9+13+3 Varmaan hankalimmat ikinä! "Meksiko. Harva maa maailmassa tarjoaa niin paljon kuin ..."

Tässä nyt muutama, mä jatkan ton ilmiö-ruudun parissa kun sekin on vielä ihan kesken, samoin poliisi ja kallio-ruutu :D[/QUOTE]

Tossa on joitakin. Ja kiitokset Evalle avusta. Ilmankos epätoivo meinas iskeä sen kierrätys jutun kanssa, mut nyt sain valmiiks.

Järjetöntä valvoa näin myöhään mutta nyt oon lukenut kaikki vinkit ja väsännyt relaatiota 2 päivää. Näitä en löydä itse millään, pyytäisin siksi apua.

Ilmiö: jap 6 oikeessa yläkulmassa

Kamera: laukku 10 ylös

Simpsonit: Homerista 4 ylös

Yliopisto: Pykälä 8 ylös

PowerPark: oik. alakulma O:sta alas 12

Kiitos etukäteen! :)

[QUOTE="annu";25250661]huomenia kaikille

ilmiö ruutuun kaipaan apua

la ra 7 17
hyl väliviivalla 18

raha ruutuun pääo lähtevät 12 6 ja 11 6 on hukassa samoin K A ylös 17[/QUOTE]

ilmiö ruutu se alus millä kerätään ölyä merestä
semmoinen kossa on paljon höyry laivoja ja alkuun eli saimaan h

[QUOTE="tsirp";25250698]ilmiö ruutu se alus millä kerätään ölyä merestä
semmoinen kossa on paljon höyry laivoja ja alkuun eli saimaan h[/QUOTE]

se 17 raha ruudussa aika ylhäällä luki sinisellä

[QUOTE="Ronsku";25250455]Järjetöntä valvoa näin myöhään mutta nyt oon lukenut kaikki vinkit ja väsännyt relaatiota 2 päivää. Näitä en löydä itse millään, pyytäisin siksi apua.

Ilmiö: jap 6 oikeessa yläkulmassanip

Kamera: laukku 10 ylös eikäsi vaan o...

Simpsonit: Homerista 4 ylös olut merkki

Yliopisto: Pykälä 8 ylös ei alio vaan mo...

PowerPark: oik. alakulma O:sta alas 12 semmoinen "sardiinilaatikko" joka kulkee veden alla

Kiitos etukäteen! :)[/QUOTE] ollos hyvä

Yhteistyössä