Joo, on mulla, mutta en silti löydäonko sulla se avar...? biisi jonka toinen sana on avar..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, on mulla, mutta en silti löydäonko sulla se avar...? biisi jonka toinen sana on avar..
Voita vaan, mutta vinkit on silti ihan tervetulleitaniin se porukka ajattelee eri tavalla...
mulle tämä on looginen ja sanat etenee samalla tavalla kuin muissakin relluissa, ei niissäkään ole välisanoja aina ja yhteyden saa etsiä wikittämällä maailman tappiin
ehkä tämä on ensimmäinen jonka "voitan"![]()
suomessa on kaksi tyttöduoa, tää on toisen. Veikkaan et laatijalle tullut ajatusvirhe ja kuvitellut olevan PV duon biisin.Joo, on mulla, mutta en silti löydä![]()
No nyt tärppäsi! Kiitoksia satelee täältä nyt pilvin pimein.suomessa on kaksi tyttöduoa, tää on toisen. Veikkaan et laatijalle tullut ajatusvirhe ja kuvitellut olevan PV duon biisin.
KERRANKin voin auttaa lamp. Lamp on aina antamassa vihjeitä muissa relluissa vaikka on saanut valmiiksibe my guest ( en ole kyllä vielä läheskään valmis=
vipa se millä hypätää le koNo nyt tärppäsi! Kiitoksia satelee täältä nyt pilvin pimein.Enkä ole minäkään täällä läheskään valmis. Sanoja reilut 600 ja monta jumia... eli kakkosrivin puutteet:
ILONA:
pääsanasta alas 4 4 ja siitä 6 6
sy..ka.. 8 5***Kotkalaisen kirjailijan kirja
na..pa.. 9 6**** biisi jossa sana nai
Po.. 9 ja siitä 4** antti tuu
so.. 3 2 12 9
ve.. 9 5
ZUZU:
Af.. 7*** eläin
Af..y..7 5***hannele huovin biisi
T.L.6***sukupuoli
LAMP:
so.. 8 11
Ra.. 10 5****kirjailija ja ylempi teos
VR:
ly..ka.. 3 6 ja 5 3 4
ja.. 5 6
ru.. 8***moon
ka.. 9***biisi, pisteet!
ha...6
NUKKE:
oikealle 5 5 ja 10**** mun lempibändi ysäriltä,suomalainen
ko.. 14
va.. 9
me.. 6****minne laivat menee
ko.. 6 4
le..ko.. 10
Suuret kiitokset vinkeistä! Sain paljon sanojavipa se millä hypätää le ko
noi ainakin onSuuret kiitokset vinkeistä! Sain paljon sanoja
Viimeisellä rivillä tökkäisi näihin:
JIM 3,1:
S.L. ja Ve.. välinen 5 5
SBC ja Ka.. välinen 5 6****Se borat
NEWMAN 3,4:
ih..pä.. oikealle 9***day dreams
Sz..ke.. vasemmalle 5***en tiiä miten liittyy, muta vastasanalla saa
ETELÄ-POHJANMAA 3,5:
ylös 5 ja 8 ja siitä 6 14 13****hilja v kirjalla löytyy
Se.. vasemmalle 7
Pr.. ylös 8**samanlainen tapahtuma
Pu.. 7****sen värinen marja
Or.. 5***samoin
si..ri.. 10
tu..pa.. 5
Huikeet kiitokset taas! Nämä vielä jäi, kun ei vaan tajua:noi ainakin on
Höh, tää on kyllä tosi vaikea
mulla on vasta himpun yli puolet valmiina ja aivan älyttömiä jumeja siellä sun täällä
laitan pääsanoista lähtevät puutteet:
hippi:
5 5 1 6 "älä koskaan luota sellaiseen"
9 4 "summer of love"
sanni:
6 7 amerikkalainen animaatiosarja
zuzu:
8 ylös Afrikan maa
lamp:
8 4 suomalainen vaihtoehtorock-yhtye
vr:
8 junat siellä kulkee
nukke:
11 loppuun valley
jim:
3 8 amerikkalais-suomalainen kirjailija
10 7 sen kanavan ohjelma
8 ja tämäkin
etelä-pohjanmaa:
5 Hilja pohjlaisittain
8 paljon heinärakennuksia
eka kukka in englishHuikeet kiitokset taas! Nämä vielä jäi, kun ei vaan tajua:
LEIJONASYDÄN 1,5: ve..pi.. 6
JIM 3,1: S.B.C. alas 5 6 ja S.L. alas 5 5
Kiitos sinä ihanainen kukkasesta! Selkis! Vaan en mä vieläkään tajua sitä Borattia 5 6, siis joku toinen Boratko? Kaksi raivostuttavaa sanaa jää nyt vissiin hämärän peittooneka kukka in english
toka saman etuniminen maasta joka on vastasana
ja maa on mistä borat on
mulla on kohta valmis, tuun auttaan, kun olet aina se joka auttaa muissa![]()
toi 5 5 on chris lattaKiitos sinä ihanainen kukkasesta! Selkis! Vaan en mä vieläkään tajua sitä Borattia 5 6, siis joku toinen Boratko? Kaksi raivostuttavaa sanaa jää nyt vissiin hämärän peittoonToinen on S.L. alas 5 5
googlaa sasha ja kazaKiitos sinä ihanainen kukkasesta! Selkis! Vaan en mä vieläkään tajua sitä Borattia 5 6, siis joku toinen Boratko? Kaksi raivostuttavaa sanaa jää nyt vissiin hämärän peittoonToinen on S.L. alas 5 5
Kiitti M2! En ois tuotakaan itse löytänyttoi 5 5 on chris latta
minulla vielä pari sataa sanaa arvattavana...
M2
No, olen koittanut googlata noita edes ja takas, mutta ei vaan tärppää ja alan tuntea itseni todella idiootiksigooglaa sasha ja kaza
Tarkoittaa, että joku rajasana ei näykään toisessa ruudussa eli on puolikas. Itse poistelin niitä rajasanoja ja lisäsin ne uudelleen, kunnes ongelma katosiHeips rellujen laatijat. Mitähän tarkoittanee kun rellua tehdessä näyttää sanojen määräksi piste jotain. Niin kuin mun tuossa uusimmassa viritelmässä 102.5? Puolikas sana?
-Steppis-
Tuo viimeinen on Popstars-yhtyeOnpahan taas relaatio, ei meinaa mitään löytää. Ihan on jumissa.
Leijonasydän vasemmalle 11 kansallissosialismin muunnelma
Zuzu alas 4+6 Frank Capran elokuvan hahmo
Etelä-Pohjanmaa
Alhaalla Sav 6 jolla pääsisi uuteen ruutuun.
Tarkoittaa, että joku rajasana ei näykään toisessa ruudussa eli on puolikas. Itse poistelin niitä rajasanoja ja lisäsin ne uudelleen, kunnes ongelma katosi![]()