vierailija
iso kiitosKansallispuisto: Löytyykö tähän samaan alaoik. 13 Metla Punkaharju ehkä tunnetuin sellainen suomessa
iso kiitosKansallispuisto: Löytyykö tähän samaan alaoik. 13 Metla Punkaharju ehkä tunnetuin sellainen suomessa
Apuva
SUOMI
Alhaalla rajasana
Ho mo 9-3 laulu
SUOMEN LAAVUT
Alhaalla rajasana kie 4-8 ja 11 st wa
Vasemmalla kor 9
Kiva, jos sais jelppiä
juostaan kentän ympäriSuomen laavut: vasemmalla kor 9 löytyy Rautavaaran kor-laulusta
Sivu 9, #224: LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava
Luulen keksineeni sanat 6 ja 8, mutta 7:ää olen nyt takonut jo monta päivää, enkä keksi. Kahta vaille muut ruudut jo vihreinä, joten voin auttaa muualla, jos saan tuuppausta ja junakiskoja tähän.
Suomen laavut: vasemmalla kor 9 löytyy Rautavaaran kor-laulusta
Sivu 9, #224: LAPPI ylhäällä vasemmalla rajasanoista lähtevä 6,8,7 saa vääntää rautalankaa Lukusanan genetiivi + korkean paikan gentiivi + baarissa tarjottava > tripla + t... + tarjoat baarissa kaikille eli tarjoat k....
Luulen keksineeni sanat 6 ja 8, mutta 7:ää olen nyt takonut jo monta päivää, enkä keksi. Kahta vaille muut ruudut jo vihreinä, joten voin auttaa muualla, jos saan tuuppausta ja junakiskoja tähän.
SUOMI
kita - 11 - ru ki > täytyy opiskella
Tammelan kunta
omvi "13-4-6-8 > erään suulaan keihäänheittäjän tokaisu
AH 4-5-6 > vakuutusyhtiön jakama kiertopalkinto urheilijalle
Tammelan kunta
omvi "13-4-6-8 keihäänheittäjä SR:n sitaatti
AH 4-5-6 Kalevan kisojen palkinto
Viimeinen puuttuva sana myös minulla.Tämä puuttuu vielä, saisiko apuja
Erämaa alue
No ja Ju välissä 5
Norjan kieli norjaksiTämä puuttuu vielä, saisiko apuja
Erämaa alue
No ja Ju välissä 5
Tuo kansallispuiston lie- 13 ei kyllä nyt avaudu vihjeistä huolimatta. Onko maa-aluetta, polun nimi, veistön osa, rakennus???? > Liesjärven reitit, alkaa h-kirjaimella, viimeinen sana lenkki (relaatiossa yhdyssana)
Polun nimi, kirjoitettu virheellisesti yhteen ja vaihdettu loppuosaksi sanan synonyymi.Tuo kansallispuiston lie- 13 ei kyllä nyt avaudu vihjeistä huolimatta. Onko maa-aluetta, polun nimi, veistön osa, rakennus????
KiitosNorjan kieli norjaksi
Kiitos! Yes! Nyt se on valmis! Ilman teidän apuanne en olisi onnistunut. Kiitos ja kumarrusNorjan kieli norjaksi
Voitti MM-kultaa -95SUOMEN ELÄIMET
Vasen reuna ju il sanojen välissä 5-5, se ilmeisin ei käy ???
kierretään alussa hyyTuo kansallispuiston lie- 13 ei kyllä nyt avaudu vihjeistä huolimatta. Onko maa-aluetta, polun nimi, veistön osa, rakennus????
kierretään alussa hyy