V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Klamydia: Tau 9 , mikä ne tau aiheuttaa, monikko
kertokaas mulle
Klamydia: 5+14 se missä se ! tämä on yhtyeen biisi
sekä 5+7 tämä myös mutta se on oikeasti yhteenkirjoitettu, liekö wikissä vahingossa erikseen kirjoitettu
Relaatio: Pääsanasta 8 ja 16 ylös 8 on enigma suomeksi ja 16 on tämä missä me nyt ollaan
M2
Keksinkin tuon pitkän. Kun laittaa sen tu ja viereisen ruudun pääsanan kirjoittajan googleen, niin ensimmäisissä ehdotuksissa saa pitkän ensimmäisen sanan. Kun sitten vaihtaa sen tu-sanan tilalle, niin saa yhdistettyä sen ja seuraavan tuoksi pitkäksi laatikoksi.
kaupunki patut toisin sanoen murresanaHei, laitanpa tähän omat puutteeni:
Kaupunki: la-ta 8
Agatha: hi-lo 12 (rajasana, ja on vastasana...)
Relaatio: alaspäin 14 ja siitä 5 (vastasana on...)
Klamydia: tau 9 ja kak 11 alhaalla, ylhäällä se tosi pitkä litania
Suom. musiikki: je va 11, tei 13 ja mu-pe 11
Kiitoksia muutamasta vihjeestä yllä
M2
kirjailijan kirja alkaa tuNo ei mulla ainakaan google tuota yhtikäs mitään tuolla haulla. Muutenkin tää relaatio aika outo.
Tuo 14 vinkattiin minkälainen (alkuun pääsana). Jatko 5 ei ole mulla, eikä sitä vastasanaakaan. Mun kaikki puutteet:Hei,
vielä relaatio 14 uupuu ja siitä se 5
Nuo kun saisi vielä niin työvoitto tulisi tästä, vaikeaa on ollut kaikenaikaa
M2
On ne näyttelijöitä, mutta oli tässä ovelasti myös toinen nimi nimessä mukanatää ei etene yhtään...
koti
kaikki puuttuu pääsanasta
valh ja vett
3+3+4+5 lehti (wikissä mainittu)
4+5+9
8+5+8
ei oo hahmoja eikä näyttelijöitä
viran puolestaJa vielä Klamydiasta puuttuisi lyh.. 3
Tuo 14 vinkattiin minkälainen (alkuun pääsana). Jatko 5 ei ole mulla, eikä sitä vastasanaakaan. Mun kaikki puutteet:
Kaupunki:
la..ta.. ylös 8 ja Ou.. ylärajalle 10 8 on kokeneet, 10 makeinen murresanalla
Numero:
Al.. ylös 6 ja ke... alas 6 ensimm. 6 ala tekemään, toinen että teen sen tulevaisuudessa
Klamydia: se helkutin pitkä rimssu tämä löytyy yhdestä klamydian biisistä mutta on leikkautunut se rimpsu kun kirjaimia voi olla vain tietty määrä
M2
(vastasanat on)
T
Agatha Christie:
hi..lo.. vasemmalle 12 katso netistä murresanakirjasta
Relaatio:
juh.. ylös 12 kirkkojuttua ja juhlintaa isolla porukalla
Koti:
alas 10 oli joku talon osa, mutta en keksi? katolla, laita siivousväline eteen
ko..t alas 11 yksi ko -heimo
M2
(vastasanat on)
re mainen HUOMp....ja nyt puuttuu se relaation 5 (re ja pi:n välistä alla), liekö kellään?
M2
suoraan on sanottava että ei leikkaa nytre mainen HUOMp....
ota vaatteet poisKiitos M2, mutta en löydä Klamydian biisiä ja alkaa jo ärsyttää koko tämä rellu! Vähän ikävä sun laatimia![]()
No en ottanutota vaatteet pois(tämä ei ole häirintää...)
M2
Ja mulla ei nyt lmillään leikkaa nämä:
No en ottanutmutta tarkoititko tuon biisin jotain sanoja? En siis vieläkään tajua
![]()
No yrittänyt sinnikkäästi, alkaa kai "joka mittumaari turpa kii ja pelti kii" mutta jatko ei vaan nappaa?Tuosta löytyy laulun sanat, siitä pitää leikata sopiva kohta....
M2
Mitä kaikkee kesäkuumalla voikaan harrastaa? Voi festareilla sammua ja oksentaa Vai tahtoisitko hullun lailla rakastuu? Täyttä ymmärrystä vailla beibi I Love You! (HEI!!)
Joka minttumaari turpaa kii ja pelti kii Kolme pulloo leijonaa ja jokaista vietiin. Ilmassa outoa taikaa on Niityllä kirmaa raavas mies alaston.
Ota vaatteet pois, joku hullu huusi, vaatteet pois oli heitä kuusi Eikä järjissään, takuulla ollut yksikään
Vapautus tekstiilien kahleista Niin nihkeistä, niin ahdistavista. Karvainen setä hullun kiilto silmissään Avokämmenellä, äityy läiskimään!
Ota vaatteet pois, joku hullu huusi, vaatteet pois oli heitä kuusi Eikä järjissään, takuulla ollut yksikään
No, tulihan se se siltä lopulta...No yrittänyt sinnikkäästi, alkaa kai "joka mittumaari turpa kii ja pelti kii" mutta jatko ei vaan nappaa?