Relaatio 234

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vielä nämä:
Kaupunki: la-ta 8
Agatha: hi-lo 12 (rajasana, ja on vastasana...)
Relaatio: alaspäin 14 ja siitä 5 (vastasana on...)
Klamydia: ylhäällä se tosi pitkä litania
Suom. musiikki: je va 11, tei 13 ja mu-pe 11

Saako tekijältä vinkkejä?

M2

Keksinkin tuon pitkän. Kun laittaa sen tu ja viereisen ruudun pääsanan kirjoittajan googleen, niin ensimmäisissä ehdotuksissa saa pitkän ensimmäisen sanan. Kun sitten vaihtaa sen tu-sanan tilalle, niin saa yhdistettyä sen ja seuraavan tuoksi pitkäksi laatikoksi.

No ei mulla ainakaan google tuota yhtikäs mitään tuolla haulla. Muutenkin tää relaatio aika outo.

Hei, laitanpa tähän omat puutteeni:

Kaupunki: la-ta 8
Agatha: hi-lo 12 (rajasana, ja on vastasana...)
Relaatio: alaspäin 14 ja siitä 5 (vastasana on...)
Klamydia: tau 9 ja kak 11 alhaalla, ylhäällä se tosi pitkä litania
Suom. musiikki: je va 11, tei 13 ja mu-pe 11

Kiitoksia muutamasta vihjeestä yllä :)

M2
kaupunki patut toisin sanoen murresana
agahta myös murresana tarkottaa sanaa loppu alkaa k kirjaimella
relaatio minkälainen se pitkä 14
Klamydia ka milloin tehään yleensä mikä päivä
se pitkä osa kappaletta onko sulla se rajasana
je va on se musiikkityyli jota se esittää
te pikaruoka saat edellisestä

Hei,
vielä relaatio 14 uupuu ja siitä se 5

Nuo kun saisi vielä niin työvoitto tulisi tästä, vaikeaa on ollut kaikenaikaa :)

M2
Tuo 14 vinkattiin minkälainen (alkuun pääsana). Jatko 5 ei ole mulla, eikä sitä vastasanaakaan. Mun kaikki puutteet:

Kaupunki:
la..ta.. ylös 8 ja Ou.. ylärajalle 10

Numero:
Al.. ylös 6 ja ke... alas 6

Suomalainen musiikki:
Ku.. väliviivallinen 16
mu..pe.. 11
te.. 13

Agatha Christie:
hi..lo.. vasemmalle 12

Relaatio:
re..ma.. alas 5
juh.. ylös 12

Koti:
alas 10 oli joku talon osa, mutta en keksi?
ko..t alas 11

Klamydia: se helkutin pitkä rimssu (vastasanat on)

Tuo 14 vinkattiin minkälainen (alkuun pääsana). Jatko 5 ei ole mulla, eikä sitä vastasanaakaan. Mun kaikki puutteet:

Kaupunki:
la..ta.. ylös 8 ja Ou.. ylärajalle 10 8 on kokeneet, 10 makeinen murresanalla

Numero:
Al.. ylös 6 ja ke... alas 6 ensimm. 6 ala tekemään, toinen että teen sen tulevaisuudessa

Klamydia: se helkutin pitkä rimssu tämä löytyy yhdestä klamydian biisistä mutta on leikkautunut se rimpsu kun kirjaimia voi olla vain tietty määrä

M2

(vastasanat on)

Ja mulla ei nyt lmillään leikkaa nämä:

No en ottanut :) mutta tarkoititko tuon biisin jotain sanoja? En siis vieläkään tajua :(

Tuosta löytyy laulun sanat, siitä pitää leikata sopiva kohta....

M2

Mitä kaikkee kesäkuumalla voikaan harrastaa? Voi festareilla sammua ja oksentaa Vai tahtoisitko hullun lailla rakastuu? Täyttä ymmärrystä vailla beibi I Love You! (HEI!!)

Joka minttumaari turpaa kii ja pelti kii Kolme pulloo leijonaa ja jokaista vietiin. Ilmassa outoa taikaa on Niityllä kirmaa raavas mies alaston.

Ota vaatteet pois, joku hullu huusi, vaatteet pois oli heitä kuusi Eikä järjissään, takuulla ollut yksikään

Vapautus tekstiilien kahleista Niin nihkeistä, niin ahdistavista. Karvainen setä hullun kiilto silmissään Avokämmenellä, äityy läiskimään!

Ota vaatteet pois, joku hullu huusi, vaatteet pois oli heitä kuusi Eikä järjissään, takuulla ollut yksikään

Tuosta löytyy laulun sanat, siitä pitää leikata sopiva kohta....

M2

Mitä kaikkee kesäkuumalla voikaan harrastaa? Voi festareilla sammua ja oksentaa Vai tahtoisitko hullun lailla rakastuu? Täyttä ymmärrystä vailla beibi I Love You! (HEI!!)

Joka minttumaari turpaa kii ja pelti kii Kolme pulloo leijonaa ja jokaista vietiin. Ilmassa outoa taikaa on Niityllä kirmaa raavas mies alaston.

Vapautus tekstiilien kahleista Niin nihkeistä, niin ahdistavista. Karvainen setä hullun kiilto silmissään Avokämmenellä, äityy läiskimään!

No yrittänyt sinnikkäästi, alkaa kai "joka mittumaari turpa kii ja pelti kii" mutta jatko ei vaan nappaa?