Relaatio 188 - Ruusu

vierailija
Muutama puutos
Lemmikki 5,3
kelk...6
vih ja kl 12
tämä alue suurin puutos

Orvokki
eloh ja purp välinen 8
ei vaan irtoa

Lumme 5,5
rat 10
roko 5

Lilja 2,3
pella 11
lii 9
ja se pitkä kappeli
 
T&S
muutaman sanan puuttuita
ruiskaunokki 2,2
päähin...5 - Yleissana, esim *piip*kaappi
klub 10 - Liittyy ylempään vinkkiin, eli eräänlainen *piip*

auringonkukka3,5'
kuvanve...3+7 - Suomalaisen elokuvapalkinnon suunnittelija

orvokki 5,2
juha m 7 - sketsisarja
kuja 6+6+4 - kirja

leskenlehti1+4
pääsana 19 (on vastasanakin - Lähde vaan kirjoittamaan tuota leskenlehteä Wikiin, ehdottaa kyllä.
nall 5 ja 5 - Jos tarkoitat nal p., niin toisesta tiputat vaan lopun pois ja toinen on tuossa nal p. oleva hahmo.
 
aapuva!
Hei vaan! Onkohan kukaan enää kuulolla?

Olen ratkonut tätä rellua tässä joutessani, mutta en keksi viimeisiä sanoja millään. Parasta asiassa on se, että olen tämänkin joskus aiemmin tehnyt, mutta välimuistin tyhjennys vei kaikki tiedot. :D

Mutta jos joku tänne vielä vilkaisee, niin kaipaisin vinkkiä Vuokko-ruutuun (3,1) ja siellä oikeaan reunaan. Neljä sanaa vielä uupuu...

Vii..7
Ol.. 5
ja näiden välissä oleva 7 2 8 2 7
ult.. 5 5

Eli siinä samassa rykelmässä ovat. :)
 
newman
Hei vaan! Onkohan kukaan enää kuulolla?

Olen ratkonut tätä rellua tässä joutessani, mutta en keksi viimeisiä sanoja millään. Parasta asiassa on se, että olen tämänkin joskus aiemmin tehnyt, mutta välimuistin tyhjennys vei kaikki tiedot. :D

Mutta jos joku tänne vielä vilkaisee, niin kaipaisin vinkkiä Vuokko-ruutuun (3,1) ja siellä oikeaan reunaan. Neljä sanaa vielä uupuu...

Vii..7
Ol.. 5
ja näiden välissä oleva 7 2 8 2 7
ult.. 5 5

Eli siinä samassa rykelmässä ovat. :)
Vii.. 7 on Portugalin saari, jatkot saat varmasti tämän avulla.
 
vierailija
Lumme-ruudussa ViMe ja KiNa välinen 6 (BA) on kyllä nyt väärä assosiaatio. ViMe ei ole Ba:N vihollinen eikä edes saman firman tuotos. On kaksi isoa sarjisfirmaa: Marvel ja DC. Ba on DC:n hahmo, samoin kuin KiNa, kun taas ViMe on Marveli ja siis Hämiksen vihollinen. Ei ihme, että kesti ihan saatanan kauan keksiä, että mikä tuo on. Vähän tarkkuutta, please.
 
Lumme-ruudussa ViMe ja KiNa välinen 6 (BA) on kyllä nyt väärä assosiaatio. ViMe ei ole Ba:N vihollinen eikä edes saman firman tuotos. On kaksi isoa sarjisfirmaa: Marvel ja DC. Ba on DC:n hahmo, samoin kuin KiNa, kun taas ViMe on Marveli ja siis Hämiksen vihollinen. Ei ihme, että kesti ihan saatanan kauan keksiä, että mikä tuo on. Vähän tarkkuutta, please.
Hei! Olet aivan oikeassa ja olen tosi pahoillani tuosta virheestä. Sanoja tässä rellussa oli kuitenkin yli 1700, joten tarkistamisessakin oli aika kova homma ;).
Pieni varoituksen sana, jos muita rellujani rohkenet kaikesta huolimatta ratkoa: esimerkiksi yhdessä väitän tunnettua romaania aivan väärän kirjailijan tekemäksi, toisessa yhdistän taikurille aivan väärät taikasanat ja kolmannessa luokittelen hämähäkin hyönteiseksi mikä se ei suinkaan ole ja päälle vielä kaikki kirjoitusvirheet, jotka tosin olen yrittänyt korjata sitä mukaa kun ne tietooni olen saanut.

En pysty tuota virhettä enää korjaamaan enkä edes vinkkiä siihen laittamaan, mutta onneksi sen kuitenkin selvitit.. Laatiminen on minulle ollut pelkkä mukava harrastus. Armoa virheille, olemme vain ihmisiä :)
 
vierailija
Voikukka-ruudussa Na-Jä 7 (alaoikealla)
Auringonkukka-ruudussa TaTiHa 8 ja siitä jatko 8. (näihin oli jotain vinkkiäkin jo, mutta en keksi)
Atsalea-ruudussa WS-Re 16 (kirjasampoa oon selannut ihan loputtomiin)
Orvokki-ruudussa MuKi 8-4 ja sen jatko 9 (alareunassa)
Lumme-ruudussa Ma-Me 7 (yläoikealla)

Kiitos jo etukäteen, jos joku vielä tätä ketjua joskus lukee ja voi auttaa.
 
Voikukka-ruudussa Na-Jä 7 (alaoikealla) Ruk kouluttaa niitä
Auringonkukka-ruudussa TaTiHa 8 Reetu ja siitä jatko 8.kappale (näihin oli jotain vinkkiäkin jo, mutta en keksi)
Atsalea-ruudussa WS-Re 16 (kirjasampoa oon selannut ihan loputtomiin) toimiala
Orvokki-ruudussa MuKi 8-4 ja sen jatko 9 (alareunassa) piirrossarja Papu, Pipa ja Poppana
Lumme-ruudussa Ma-Me 7 (yläoikealla) cocktail eli ...

Kiitos jo etukäteen, jos joku vielä tätä ketjua joskus lukee ja voi auttaa.
Miten ihmeessä olenkaan joskus onnistunut laatimaan nän isoja relluja :D
 

Yhteistyössä