Relaatio 18

joksu
[QUOTE="Chaos-";22422259]Palsta ei anna mun vastailla..

Dos 10 ja 12 on dos:in tiedostoja. 10 löysin suomi wikistä mut 12 taisin kaivaa enkku wikistä.[/QUOTE]

Ei oikein aukea (tälläiselle joka ei dosin ihmeellisestä maailmasta tiijä/osaa mtn)
voisko lisävinkkiä antaa?
 
LS
Voisko joku auttaa näissä:

Skåne
----------------
ylös 6
ylös 12

Madonna
----------------
ylös 5
ylös 4 7
ylös 4

Ruusu
----------------
ylös 10
vasen 9 8
alas 6 4
alas oikealle 13

Pulttibois
----------------
ylös vasemmalle 5 8

Yritän kovasti auttaa myös, kun täällä olen :) Tosin vasta vähän yli 30% sanoista saatu.
 
"ruu"
[QUOTE="Chaos-";22422355]Tosi vaikee noita on vinkata. Mut niissä on piste molemmissa.. itse etsin ne niin että hain wikin sivulta kohdat missä lukee tiedosto ja kokeilin vähän kaikkea.[/QUOTE]

kun DOS wikistä en miään tietojtoja löydä .. ja mielestänitiedostot luo käyttäjä itse vai onko niitä muka DOS:ssa valmiina
 
joksu
[QUOTE="ruu";22422551]kun DOS wikistä en miään tietojtoja löydä .. ja mielestänitiedostot luo käyttäjä itse vai onko niitä muka DOS:ssa valmiina[/QUOTE]


Tosi vaikee noita on vinkata. Mut niissä on piste molemmissa.. itse etsin ne niin että hain wikin sivulta kohdat missä lukee tiedosto ja kokeilin vähän kaikkea.

Mie en kyllä noita 2 sanaa löydä en suomi enkä enkkuwikistä,voisko noita mahd. vääntää rautalangasta?
 
"Chaos-"
Suoraan voin sanoa.. vinkata en osaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/MS-DOS#MS-DOS-tyyppisi.C3.A4_k.C3.A4ytt.C3.B6j.C3.A4rjestelmi.C3.A4

Tuolla on toinen.. MS-DOSin muistinhallinta - neljännessä kappaleessa.
 
"Chaos-"
[QUOTE="ruu";22422797]multa puuttuu
fat 5
tietokonepeli molemmat
dos 6+2+7
tietokone 7+7+9[/QUOTE]

7+7+9 on tietokoneita valmistava yritys.. löysin sen toista kautta
fat 5 käännä suomeksi
 
"Orava"
[QUOTE="tupu";22422914]mulla puuttuu windows 6
ja tiedosto 4[/QUOTE]

Windows 6 on suomennos

Tiedosto 4 "tiedoston kokoon" liittyvä termi

Noita muita mulla ei olekaan... Jos mulle kanssa apuja.
 
"rosehip"
[QUOTE="rosehip";22421924]Ei siellä kovin montaa jaksoa ole, joissa on nuo määrät kirjaimia. Niitä kokeilemalla aukeaa. :)

Mulla on jumi Pulttibois 5+8 ja esim. se vasemmalle lähtevän 8-kirjaimisen kissan jatkot, esim. 11+11. Ei raksuta. Olisko apuja? Vaihtareita voin antaa, jos on jotain sellasta, mitä ei muilla vielä oo.[/QUOTE]

Olinpa pälli, löysin nuo ite. :p

Oisko apuja näihin:
ruusu 13
Avatar 6
Martin Luther King jr. ne oikealle menevät 11+13, 9+4

Joksu: ko..peli DOS-ruudussa kaikki löytyi wikin ko..peli -listasta
 

Yhteistyössä