vierailija
Mainittu eläin, joka pölli pyöreän kylmän pallon taivaaltaei lanttu säteile
Mainittu eläin, joka pölli pyöreän kylmän pallon taivaaltaei lanttu säteile
Kiitos. Onko jatko Ma me joku suunnittelija?suomalaisen sunnittelijan firma ma..me...
Kiinan uskonnot:
Lounaassa
Us 6 ja 9 jeesuksen isä ja hänen lähettämänsä edustajat monikossa
Ti 5
Oikealla alhaalla
Jake 11
Ku "6 11"
Ylhäällä keskellä
Le 3 7 9 kun tuo eläin saalistaa
Pa 11 6 Shwedagonin pagodi
Ho 8 10
Kiitos avusta.
joo onKiitos. Onko jatko Ma me joku suunnittelija?
kiitosMainittu eläin, joka pölli pyöreän kylmän pallon taivaalta
molemmat sanat yleisiä sanoja kun puhutaan ki hi... vaikea selittää. yläreunan sana auttaa 11 8:ssa. 13 yleensä ki lä on tällainen hoitomuoto.Olisko mahdollista saada vähän apuja Kii lä viistoon vas ylös 11 8 ja imu ku 13
Lääketiede:Enää muutama kiusaamassa...
Teollisuus:
Koillinen Ch 11
Maatalous:
Koillinen M N 11
Ki pu 6
Saisiko pikkusen apua vielä? Muutama sana puuttuu, ja olen täysin jumissa...
TAIDE
ki pu ku (16) - au ku ylhäällä
sy (5) sen lähellä oikea reuna
MAATALOUS
Un ma-pe-ko alas vasemmalle (7) ja (16) (8)
Co sanasta ylöspäin (9), kohtaa ri vi ja te, en tiedä kuuluvatko nekin samaan ketjuun?
TEOLLISUUS
ki alaspäin alavasen (12)
Me ka vasemmalla (5)
HISTORIA
Pa - Tri - Ma välinen sana (10) Kutsutaan henkilöä, joka tekee rikoksia.
Kiitos etukäteen, ois niin kivaa saada tän pois työpöydältä.
Voin muissa auttaa, ellei tästä ketjusta löydy tarpeeksi vihjeitä...
bändin biisijuu ja vielä horoskooppiin apina 9
Öö ... vai 21 ? En tiedä mitä tarkoitat tuolla 18Hei, kolme sanaa uupuisi: KIINAN TAIDE aur-18-lat
KIINAN MAATALOUS Kikaju 6+14
KIINAN USKONNOT Tao-Laoz 12 +8
Saisiko vielä apua? Kiitos..
En ymmärtänyt ja olen jonkin aikaa pähkäillyt, miten jotku tekee nää noin vaan valmiiksimolemmat sanat yleisiä sanoja kun puhutaan ki hi... vaikea selittää. yläreunan sana auttaa 11 8:ssa. 13 yleensä ki lä on tällainen hoitomuoto.
ja jos horoskooppiin la alas 7 6 2 10 ihan hepreaaEn ymmärtänyt ja olen jonkin aikaa pähkäillyt, miten jotku tekee nää noin vaan valmiiksi
Olisko apuja Kiinalaiseen keittiöön, oikea alakulma 12 ja 9 sekä Kiinan historia oikea alkulma ki mu so ja ri välissä 8
Tämä on "Kiinalainen lasten animaatiosarja jossa susi yrittää saada kiinni lampaita syötäväksi vaimolleen"ja jos horoskooppiin la alas 7 6 2 10 ihan hepreaa
KEITTIÖ:En ymmärtänyt ja olen jonkin aikaa pähkäillyt, miten jotku tekee nää noin vaan valmiiksi
Olisko apuja Kiinalaiseen keittiöön, oikea alakulma 12 ja 9 sekä Kiinan historia oikea alkulma ki mu so ja ri välissä 8