Ole hyvä. Jos keksit Taide ruutuun HuHi- Ro välisen 10+7+6 niin vinkkaatko? On ainoa sana joka puuttuu koko rellustakiitos, täyteen tuli. Kohti seuraavaa ruutua.
Vinkkaatko mulle maatalous-ruudun lauk 10 (se alavasen)Ole hyvä. Jos keksit Taide ruutuun HuHi- Ro välisen 10+7+6 niin vinkkaatko? On ainoa sana joka puuttuu koko rellusta Yhdysvaltojen valtakunnallinen valtatieverkosto
Kiitos avusta.Vinkkaatko mulle maatalous-ruudun lauk 10 (se alavasen)
Juu löysinkin sen joKiitos avusta.
Lauk 10 löytyy wikipediasta Sip sivulta, yksi sip laji
Eli veljenpoikien käyttämä kä...Voisiko joku avittaa tuohon lääketiederuutuun yr-kä 13-9 ? Olen lukenut veljenpoikavinkin, enkä tajunnut (taaskaan) mitään..
Kiitos!!Eli veljenpoikien käyttämä kä...
Saisiko apua seuraaviin:Hei, en ole vielä päässyt pitkälle. Kiinan uskontoon en saa juuri mitään. Saisiko pääsanasta lähteviin 5 ja sitten 11 vinkkiä? kannattaa googlata mitä eri uskontoja on.. toinen hyvinkin tuttu meille suomalaisille
Kiitos etukäteen
Saisiko apua seuraaviin:
Historia ku 10 vinkkiä?
Keittiö si ka 12, fri 14 ja si ke 5 wikistä sic.. lyhenne
Katso #282Mikä ilme voi olla horoskoopin lo 11, 4, 7, 4
Tähän löytyikin edelliseltä sivulta vinkki.. ja sillähän se sit aukesikin.. osaan noista annettu myös vinkkejä aikaisemmin, mutta eipä meinaa aueta..Oho moka.. USKONTO Che 8-6 Ela
mitä ne perhosen toukat syö?Kiinan teollisuus
klo 11 suuntaan si... 10
Kiinan historia ruutu:
Ke 7 7 koillisessa nokian panimo
Ke 18 uuraisilta, tuttu tv:stä
Po 9 lounaassa alkuun ei kukko vaan.. ja sit astia
Ku 10 lounaassa puuttuu, jos keksit vinkkaa mullekkin
Mi 9 alkuun mi ja sit astia
Ei nyt millään meinaa aueta kaikista hyvistä vihjeistä huolimatta.
Oletko jo keksinyt tämän ja jatkoa niin jeesaatko vuotostasi? Mo al ..........-.... 15 ja Mul 12mitä ne perhosen toukat syö?
Oletko jo keksinyt tämän ja jatkoa niin jeesaatko vuotostasi? Mo al ..........-.... 15 ja Mul 12
Näihin on annettu vinkit aiemmissa viesteissä. Jopa minä keksein niistä Ellet löydä, kaivelen viestin esiin.
tähän oli vihje aikaisemmin katse merellä...Kiitos, löytyi
Oletko saanut USKONTO:
lei (3, 7, 9)
poh.täh (10)