Relaatio 161

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
anetteb
Mikäs tilanne teillä rellun suhteen? Itsellä 13 ruutua vasta vihreänä, 89 prossaa valmiina..suurimmat puutteet autourheilussa ja lasissa.
lasi:
........... (11) .......... (10) Paikkakunta + valmistamo kiitos
...... (6) ...... (6) x2
..... (5) ....... (7)
autourheilu:
re ....-...... (11) ......... (9) Kuljettajan nimi kiitos
I ..... (5)
cp ...... (6) ..... (5) ..... (5) Automerkki + paikka en löydä
tv90
"..." (5) ei satu vahingossa minulle..Jos on se mitä luulen löytyi edellisten wikistä ihan vahingossa
täysistä löytyy apuja kun sattuu kohdille

vierailija
Mikäs tilanne teillä rellun suhteen? Itsellä 13 ruutua vasta vihreänä, 89 prossaa valmiina..suurimmat puutteet autourheilussa ja lasissa.
lasi:
........... (11) .......... (10) Paikkakunta + valmistamo kiitos
...... (6) ...... (6) x2
..... (5) ....... (7)
autourheilu:
I ..... (5)
cp ...... (6) ..... (5) ..... (5) Automerkki + paikka en löydä italialainen urheiluauto Lac.... M.... C.....
tv90
"..." (5) ei satu vahingossa minulle..Jos on se mitä luulen löytyi edellisten wikistä ihan vahingossa. DYLAN

Oisko apuja tv 90 luku S J P 5+7
B J 2+7+7

anetteb

autourheilu:
I ..... (5)
cp ...... (6) ..... (5) ..... (5) Automerkki + paikka en löydä italialainen urheiluauto Lac.... M.... C..... en löydä tuolla alulla olevaa caaraa..taitaa olla väsy.. :)
tv90
"..." (5) ei satu vahingossa minulle..Jos on se mitä luulen löytyi edellisten wikistä ihan vahingossa. DYLAN lp-lp lähtevä "..." ei edes tuo dylan auta :(

Oisko apuja tv 90 luku S J P 5+7 puuttuu
B J 2+7+7 puuttuu

vierailija
Nyt on hattu kourassa aneltava apuja :(
AUTOURHEILU: vasen yläkulma mc 6+4
pääsanan alapuolella o 8
a r 8+6 ja 6
ma 9 ja 4 vihjeitä ollut, mutta ei löydy
lo 8+4
maar 4+4
JULKISUUDEN H: 7 vasemmalle 11
ELOKUVAT: ho 6
LASI: taal 14 väliviivalla
kaaa 15 väliviivalla
SALALIITTO: yhvate 4, 7, 6, 3
vamu 8+9
MAURI KUNNAS: komä 9+5+8
suto 9+5
ve 10 väliviivalla

Apuja123

autourheilu:
I ..... (5)
cp ...... (6) ..... (5) ..... (5) Automerkki + paikka en löydä italialainen urheiluauto Lac.... M.... C..... en löydä tuolla alulla olevaa caaraa..taitaa olla väsy.. :)
tv90
"..." (5) ei satu vahingossa minulle..Jos on se mitä luulen löytyi edellisten wikistä ihan vahingossa. DYLAN lp-lp lähtevä "..." ei edes tuo dylan auta :(
Mielestäni murhaaja, jostain se putkahti. Melko yleinen nimi

B J 2+7+7 puuttuu

vierailija

autourheilu:
I ..... (5)
cp ...... (6) ..... (5) ..... (5) Automerkki + paikka en löydä italialainen urheiluauto Lac.... M.... C..... en löydä tuolla alulla olevaa caaraa..taitaa olla väsy.. :) hei, mun moka sori, se on Lan...M....C.......
tv90
"..." (5) ei satu vahingossa minulle..Jos on se mitä luulen löytyi edellisten wikistä ihan vahingossa. DYLAN lp-lp lähtevä "..." ei edes tuo dylan auta :( ota se Dylanin etunimi ja laita noitten hipsujen väliin :)

B J 2+7+7 puuttuu

Yhteistyössä