Relaatio 13 on täällä!

Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Kahdeksan puuttuu eikä muu auta kuin pyytää vihjeitä:

Texas ranger
talli -> härkä 4+5

Jalkapallo
Chelsea 6 tai E-Afrikka 4+6
Saksa, Hitler ja h-inflaatio 8+5

Moottori
suoraan 15 tai u-auto 5+4
tykki 10

Hesperia
k-kirous, seita, n kirot 7
härkä on red bullin sisartalli
chelsean kotikaupunki, e-afrikassa tämän mukaan nimetty kaupunki
hitlerin aikaa edeltänyt tasavalta
kiertomäntämoottori, yks urheiluauto jossa tällainen moottori
hesperiassa: synti sekin jos on noita, tästähän harry potter fanejakin syytetään
Enää tykkiä vaille. Kiitän suuresti!
 
Z
Nyt pääsin melkein samaan tahtiin teidän kanssa, mutta kuitenkin sen verran jäljessä, etten voinut keskusteluun osallistua. Mulla jäikin nyt ihan pimentoon, että mikä se Chuck Norris 5+5 oli, jos sitä ylipäänsä edes käsiteltiin. Taisi olla ihan helppo, mutta mulla ei vaan sytytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Z:
Nyt pääsin melkein samaan tahtiin teidän kanssa, mutta kuitenkin sen verran jäljessä, etten voinut keskusteluun osallistua. Mulla jäikin nyt ihan pimentoon, että mikä se Chuck Norris 5+5 oli, jos sitä ylipäänsä edes käsiteltiin. Taisi olla ihan helppo, mutta mulla ei vaan sytytä.
USA:n merijalkaväkeen liittyi(kö?)

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Nostelen :snotty:
5 sanaa puuttuu
Buzzista 4+6 => se kuuluisampi buzz, neilin matkakaveri
Mootorista Teho 2 => näissä tehon korvasi sittemmin ido 59 ja muut pöntöt
Charlesista New York 10 ja Missouri/St Louis 7+4 => mikä charlesin tekemä lähti new yorkista, st. louisin kuuluisa maamerkki

Ja joku mikä aukee vielä ? => se on ilmeinen kun luet st louisin maamerkistä


 
manta
Voisiko joku vielä auttaa? Saa sanoa vaikka suoraan :D Viis viimeistä sanaa puuttuu ja ei löydy millään vaikka olen vinkkejäkin lukenut.

Toi anatomia 10->menee sukupuol. juu siitin ja emätin on näitä? genitaali, sukupuolielin jne. ei aukea tyhmälle.

Jalkapallo 4 kirj, menee mm-kisoihin, olen varmaan sokea ku en löydä

Moottori ruutu vesi 9 kirj, menee Hiidenv.

Ja tuo Hesperia 10 espanjalainen kaupunki, mä en sitä löydä ees enkkuvikistä.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Voisiko joku vielä auttaa? Saa sanoa vaikka suoraan :D Viis viimeistä sanaa puuttuu ja ei löydy millään vaikka olen vinkkejäkin lukenut.
Toi anatomia 10->menee sukupuol. juu siitin ja emätin on näitä? genitaali, sukupuolielin jne. ei aukea tyhmälle. => jätä "puoli" pois, ne on silti samat elimet.

Jalkapallo 4 kirj, menee mm-kisoihin, olen varmaan sokea ku en löydä => joo. kuka järjestää, lajiliitto

Moottori ruutu vesi 9 kirj, menee Hiidenv. => järvi uudellamaalla, vaihda sanojen paikat.

Ja tuo Hesperia 10 espanjalainen kaupunki, mä en sitä löydä ees enkkuvikistä. => siis yhdysvaltain osavaltio jossa on hesperia-niminen kaupunki

 

Yhteistyössä