V
vierailija
Vieras
Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Kiitos viestin välittämisestä, ja kiitos sille, joka kävi laittamassa tähän ketjuun suoran linkin. Edelleenkään ei näy mulla haussa tätä ketjua, ei millään tavalla. Nyt kummiskin oon täällä ni pääsen kysymään kuhan ensin katon löytyykö täältä jo vastauksia mun kyssäreihin.Jostain syystä tämä ketju ei näy kaikille ja toinenkin ketju on aloitettu.
Hyvin löytyi avut hankaliin sanoihin, puuttumaan jää 1.2 oikea alakulma, nai 5 - 8 - oma
Olen kai tyhmä, mutta en keksi vieläkään.... Ryt + jokin kestoa tarkoittava sana? Ei käy sekunti, minuttii, tunti, päivä, vuosi... olenko ihan hakoteillä?Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Eka on Aik…kes…Olen kai tyhmä, mutta en keksi vieläkään.... Ryt + jokin kestoa tarkoittava sana? Ei käy sekunti, minuttii, tunti, päivä, vuosi... olenko ihan hakoteillä?
Samoin jäi 1.2 ruudusta oikeasta alalaidasta Mans-Nain 5
Eka löytyy kyllä wikisanakirjasta, toka on sanonta ja myös kaatuiluistaan tunnetun esiintyjän kappale, kolmas on pitkään jatkuneen MTV;:n saippuasarjan henkilö"matti myöhäinen liikenteessä"
1.1
pääsanasta ei oo löytynyt kuin yks sana eli vasen 9
alas 10 ja 9,6,6 sekä oikealle 4,8
2.1 ylälaidssa Rist 14 --- 6 Is ja Äit 6 ylös sellainen joka vetää ohjelmaa siellä rist… ja kumpaakin sukupuolta
2.2 alalaidassa Met-Pol 5-5-6-5-3 kirja
Tuossa1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6 taiteilija ja hänen teoksensa
1.2
pääsanasta ylös oikealle 4,5 tv-sarja
vasen ylänurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6 ekaan alkuun lapsi enkuksi ja toka on kappale
2.1
elok 8,2,10 no se on yksi elok…
pääsanasta oikealle 8 ja alavasen 9 löytyvät wikisanakirjasta
ruko 11 ja 5,6,5 eka viittaa buddhalaisuuteen ja toka on yksi ruko…
2.2
kar 18 koi rotu
pääsanansta 3,5 ja 7,2,13 eka on porukka joka ajelee motskareilla ja toinen on
alkusanan yhtyeen kappale
1.1 aamuisin aan koinyt tämä on jumissa:
1.1
pääsana ylös 11
1.2
valtter ylös 8 8
2.1
yrittä alas 12
rukou lounas 11
2.2
kulta alas
4 sanaa kadoksissa:
2.1
palom sa 5,7 ilt satu naisnäyttelijä
pyh oikealle 4,5 uskonnollinen käsite
jatko edelliseen 5,6,6 edellinen kun pannaan kädet ristiin
2.2
oks ala 5,7 elokuva, muista että lopussa voi olla pisteitä…
Eka on siis Jumalan kolmas persoona, on Isä Poika ja…. Ja toinen varmaan selviää sitten siitä, eli sen kolmannen persoonan ru…2.1
pyh oikealle 4,5 uskonnollinen käsite
jatko edelliseen 5,6,6 edellinen kun pannaan kädet ristiin
- nää on vissiin liian helppoja, kun ei aukee sit millään
Iso KIITOSEka on siis Jumalan kolmas persoona, on Isä Poika ja…. Ja toinen varmaan selviää sitten siitä, eli sen kolmannen persoonan ru…
Näyttelijä nimikirjaimet M. B1.1
mikä ihme tuo hämärän ylös 6 6 on?
kiitos vinkistä, ei ainakaan vielä auennut...Näyttelijä nimikirjaimet M. B
Kiitos aikaisemmille kysyjille, pääsin aika pitkälle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...
1.1
Yläreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tämä kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisältyykö se tuohon 12?) kolmiosainen nuorten fantasiakirjasarja, tom on se 4
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllä...) edellisen kirjoittajan kirja
1.2
Joo Bär oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveästi auta...)
Hänen tekemänsä musiikkivideo, ja se on sitten noiden seuraavien sanojen alku
Oikea yläkulma 10+8 siitä lähtee vasemmalle alaviistoon Äi, alas 5 jossa jatko Per sekä oikealle alas 4 jossa jatko Poi
tuo 4 on suomalainen naisduo, joka juuri teki paluukeikan, ja siitä varmaan jatkot sitten löytyvät
Jos näihin saisi hyvin selkokieliestä ratakiskoa, niin saisin tämänkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)