Relaatio 1193 - Aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • EnsimmĂ€inen viesti EnsimmĂ€inen viesti
Jostain syystÀ tÀmÀ ketju ei nÀy kaikille ja toinenkin ketju on aloitettu.
Kiitos viestin vÀlittÀmisestÀ, ja kiitos sille, joka kÀvi laittamassa tÀhÀn ketjuun suoran linkin. EdelleenkÀÀn ei nÀy mulla haussa tÀtÀ ketjua, ei millÀÀn tavalla. Nyt kummiskin oon tÀÀllÀ ni pÀÀsen kysymÀÀn kuhan ensin katon löytyykö tÀÀltÀ jo vastauksia mun kyssÀreihin.

• TykkÀÀ
Reactions: MAG1
1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6

1.2
pÀÀsanasta ylös oikealle 4,5
vasen ylÀnurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6

2.1
elok 8,2,10
pÀÀsanasta oikealle 8 ja alavasen 9
ruko 11 ja 5,6,5

2.2
kar 18 koi
pÀÀsanansta 3,5 ja 7,2,13

1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6 taiteilija ja hÀnen teoksensa

1.2
pÀÀsanasta ylös oikealle 4,5 tv-sarja
vasen ylÀnurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6 ekaan alkuun lapsi enkuksi ja toka on kappale

2.1
elok 8,2,10 no se on yksi elok

pÀÀsanasta oikealle 8 ja alavasen 9 löytyvÀt wikisanakirjasta
ruko 11 ja 5,6,5 eka viittaa buddhalaisuuteen ja toka on yksi ruko

2.2
kar 18 koi rotu
pÀÀsanansta 3,5 ja 7,2,13 eka on porukka joka ajelee motskareilla ja toinen on
alkusanan yhtyeen kappale
Tuossa

2.1
pyh oikealle 4,5 uskonnollinen kÀsite
jatko edelliseen 5,6,6 edellinen kun pannaan kÀdet ristiin

- nÀÀ on vissiin liian helppoja, kun ei aukee sit millÀÀn

Kiitos aikaisemmille kysyjille, pÀÀsin aika pitkÀlle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...

1.1
YlÀreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tÀmÀ kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisÀltyykö se tuohon 12?)
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllÀ...)

1.2
Joo BÀr oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveÀsti auta...)
Oikea ylĂ€kulma 10+8 siitĂ€ lĂ€htee vasemmalle alaviistoon Äi, alas 5 jossa jatko Per sekĂ€ oikealle alas 4 jossa jatko Poi

Jos nÀihin saisi hyvin selkokieliestÀ ratakiskoa, niin saisin tÀmÀnkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)

Kiitos aikaisemmille kysyjille, pÀÀsin aika pitkÀlle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...

1.1
YlÀreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tÀmÀ kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisÀltyykö se tuohon 12?) kolmiosainen nuorten fantasiakirjasarja, tom on se 4
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllÀ...) edellisen kirjoittajan kirja

1.2
Joo BÀr oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveÀsti auta...)
HÀnen tekemÀnsÀ musiikkivideo, ja se on sitten noiden seuraavien sanojen alku
Oikea ylĂ€kulma 10+8 siitĂ€ lĂ€htee vasemmalle alaviistoon Äi, alas 5 jossa jatko Per sekĂ€ oikealle alas 4 jossa jatko Poi
tuo 4 on suomalainen naisduo, joka juuri teki paluukeikan, ja siitÀ varmaan jatkot sitten löytyvÀt

Jos nÀihin saisi hyvin selkokieliestÀ ratakiskoa, niin saisin tÀmÀnkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)