Relaatio 1193 - Aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jostain syystä tämä ketju ei näy kaikille ja toinenkin ketju on aloitettu.
Kiitos viestin välittämisestä, ja kiitos sille, joka kävi laittamassa tähän ketjuun suoran linkin. Edelleenkään ei näy mulla haussa tätä ketjua, ei millään tavalla. Nyt kummiskin oon täällä ni pääsen kysymään kuhan ensin katon löytyykö täältä jo vastauksia mun kyssäreihin.

• Tykkää
Reactions: MAG1
1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6

1.2
pääsanasta ylös oikealle 4,5
vasen ylänurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6

2.1
elok 8,2,10
pääsanasta oikealle 8 ja alavasen 9
ruko 11 ja 5,6,5

2.2
kar 18 koi
pääsanansta 3,5 ja 7,2,13

1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6 taiteilija ja hänen teoksensa

1.2
pääsanasta ylös oikealle 4,5 tv-sarja
vasen ylänurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6 ekaan alkuun lapsi enkuksi ja toka on kappale

2.1
elok 8,2,10 no se on yksi elok…
pääsanasta oikealle 8 ja alavasen 9 löytyvät wikisanakirjasta
ruko 11 ja 5,6,5 eka viittaa buddhalaisuuteen ja toka on yksi ruko…

2.2
kar 18 koi rotu
pääsanansta 3,5 ja 7,2,13 eka on porukka joka ajelee motskareilla ja toinen on
alkusanan yhtyeen kappale
Tuossa

Kiitos aikaisemmille kysyjille, pääsin aika pitkälle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...

1.1
Yläreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tämä kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisältyykö se tuohon 12?)
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllä...)

1.2
Joo Bär oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveästi auta...)
Oikea yläkulma 10+8 siitä lähtee vasemmalle alaviistoon Äi, alas 5 jossa jatko Per sekä oikealle alas 4 jossa jatko Poi

Jos näihin saisi hyvin selkokieliestä ratakiskoa, niin saisin tämänkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)

Kiitos aikaisemmille kysyjille, pääsin aika pitkälle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...

1.1
Yläreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tämä kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisältyykö se tuohon 12?) kolmiosainen nuorten fantasiakirjasarja, tom on se 4
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllä...) edellisen kirjoittajan kirja

1.2
Joo Bär oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveästi auta...)
Hänen tekemänsä musiikkivideo, ja se on sitten noiden seuraavien sanojen alku
Oikea yläkulma 10+8 siitä lähtee vasemmalle alaviistoon Äi, alas 5 jossa jatko Per sekä oikealle alas 4 jossa jatko Poi
tuo 4 on suomalainen naisduo, joka juuri teki paluukeikan, ja siitä varmaan jatkot sitten löytyvät

Jos näihin saisi hyvin selkokieliestä ratakiskoa, niin saisin tämänkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)