V
vierailija
Vieras
Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Kiitos
Katso alla oleva video nÀhdÀksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinÀytöllesi.
Huomio: TÀmÀ ominaisuus ei vÀlttÀmÀttÀ ole kÀytettÀvissÀ kaikissa selaimissa.
Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Kiitos viestin vÀlittÀmisestÀ, ja kiitos sille, joka kÀvi laittamassa tÀhÀn ketjuun suoran linkin. EdelleenkÀÀn ei nÀy mulla haussa tÀtÀ ketjua, ei millÀÀn tavalla. Nyt kummiskin oon tÀÀllÀ ni pÀÀsen kysymÀÀn kuhan ensin katon löytyykö tÀÀltÀ jo vastauksia mun kyssÀreihin.Jostain syystÀ tÀmÀ ketju ei nÀy kaikille ja toinenkin ketju on aloitettu.
Hyvin löytyi avut hankaliin sanoihin, puuttumaan jÀÀ 1.2 oikea alakulma, nai 5 - 8 - oma
Olen kai tyhmÀ, mutta en keksi vielÀkÀÀn.... Ryt + jokin kestoa tarkoittava sana? Ei kÀy sekunti, minuttii, tunti, pÀivÀ, vuosi... olenko ihan hakoteillÀ?Sulla on tuossa jo se sanan alku.
Eka on AikâŠkesâŠOlen kai tyhmĂ€, mutta en keksi vielĂ€kÀÀn.... Ryt + jokin kestoa tarkoittava sana? Ei kĂ€y sekunti, minuttii, tunti, pĂ€ivĂ€, vuosi... olenko ihan hakoteillĂ€?
Samoin jÀi 1.2 ruudusta oikeasta alalaidasta Mans-Nain 5
Eka löytyy kyllÀ wikisanakirjasta, toka on sanonta ja myös kaatuiluistaan tunnetun esiintyjÀn kappale, kolmas on pitkÀÀn jatkuneen MTV;:n saippuasarjan henkilö"matti myöhÀinen liikenteessÀ"
1.1
pÀÀsanasta ei oo löytynyt kuin yks sana eli vasen 9
alas 10 ja 9,6,6 sekÀ oikealle 4,8
2.1 ylĂ€laidssa Rist 14 --- 6 Is ja Ăit 6 ylös sellainen joka vetÀÀ ohjelmaa siellĂ€ rist⊠ja kumpaakin sukupuolta
2.2 alalaidassa Met-Pol 5-5-6-5-3 kirja
Tuossa1.1
Korh ylös 8,8 ja jatko 6,8,6 taiteilija ja hÀnen teoksensa
1.2
pÀÀsanasta ylös oikealle 4,5 tv-sarja
vasen ylÀnurkka blue 4,5 ja 16,5,4-6 ekaan alkuun lapsi enkuksi ja toka on kappale
2.1
elok 8,2,10 no se on yksi elokâŠ
pÀÀsanasta oikealle 8 ja alavasen 9 löytyvÀt wikisanakirjasta
ruko 11 ja 5,6,5 eka viittaa buddhalaisuuteen ja toka on yksi rukoâŠ
2.2
kar 18 koi rotu
pÀÀsanansta 3,5 ja 7,2,13 eka on porukka joka ajelee motskareilla ja toinen on
alkusanan yhtyeen kappale
1.1 aamuisin aan koinyt tÀmÀ on jumissa:
1.1
pÀÀsana ylös 11
1.2
valtter ylös 8 8
2.1
yrittÀ alas 12
rukou lounas 11
2.2
kulta alas
4 sanaa kadoksissa:
2.1
palom sa 5,7 ilt satu naisnÀyttelijÀ
pyh oikealle 4,5 uskonnollinen kÀsite
jatko edelliseen 5,6,6 edellinen kun pannaan kÀdet ristiin
2.2
oks ala 5,7 elokuva, muista ettĂ€ lopussa voi olla pisteitĂ€âŠ
Eka on siis Jumalan kolmas persoona, on IsĂ€ Poika jaâŠ. Ja toinen varmaan selviÀÀ sitten siitĂ€, eli sen kolmannen persoonan ruâŠ2.1
pyh oikealle 4,5 uskonnollinen kÀsite
jatko edelliseen 5,6,6 edellinen kun pannaan kÀdet ristiin
- nÀÀ on vissiin liian helppoja, kun ei aukee sit millÀÀn
Iso KIITOSEka on siis Jumalan kolmas persoona, on IsĂ€ Poika jaâŠ. Ja toinen varmaan selviÀÀ sitten siitĂ€, eli sen kolmannen persoonan ruâŠ
NÀyttelijÀ nimikirjaimet M. B1.1
mikÀ ihme tuo hÀmÀrÀn ylös 6 6 on?
kiitos vinkistÀ, ei ainakaan vielÀ auennut...NÀyttelijÀ nimikirjaimet M. B
Kiitos aikaisemmille kysyjille, pÀÀsin aika pitkÀlle annettujen vihjeiden avulla. Ihan kaikki kohdat ei aukea...
1.1
YlÀreunassa Tom 12+4, ei ole jatkoja. Onko tÀmÀ kirja, novelli, laulu, albumi, elokuva? (Ja onko Tom tuo 4 vai sisÀltyykö se tuohon 12?) kolmiosainen nuorten fantasiakirjasarja, tom on se 4
Veit ylös 12+6 (Oikeastaan samat kysymykset kuin tuossa yllÀ...) edellisen kirjoittajan kirja
1.2
Joo BÀr oikealle alaviistoon 3, sen jatkot 6 ja 7 (molempiin on vastasanat, mut ei hirveÀsti auta...)
HÀnen tekemÀnsÀ musiikkivideo, ja se on sitten noiden seuraavien sanojen alku
Oikea ylĂ€kulma 10+8 siitĂ€ lĂ€htee vasemmalle alaviistoon Ăi, alas 5 jossa jatko Per sekĂ€ oikealle alas 4 jossa jatko Poi
tuo 4 on suomalainen naisduo, joka juuri teki paluukeikan, ja siitÀ varmaan jatkot sitten löytyvÀt
Jos nÀihin saisi hyvin selkokieliestÀ ratakiskoa, niin saisin tÀmÀnkin loppuun roikkumasta... (mulla on aina pari rellua kesken samaan aikaan)