Relaatio 1179 (TV-sarja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tälle en löytänyt ketjua. Aika pitkälle olen päässyt (887 sanaa), mutta tässä vaiheessa voisin alkaa tekemään yhteistyötä. Eli onko joku muu tekemässä tätä ja tahtoisi vaihdella vinkkejä?

Itse juuri aloitin ja tökkäsi melkein heti. Joten epäilen että itsestä ei vielä ole apua. mutta hauatko auttaa?

2.4.Pääsana vasen 6/4
2.4. Pääsana alas ja 16/8
2.4. Pääsana koillinen 6/9
2.4. Pääsana ylös 11/8

Itse juuri aloitin ja tökkäsi melkein heti. Joten epäilen että itsestä ei vielä ole apua. mutta hauatko auttaa?

2.4.Pääsana vasen 6/4 "pohjoismainen musta"
2.4. Pääsana alas ja 16/8 jenkkiläinen + pääsana
2.4. Pääsana koillinen 6/9 Ukrainan presidentti esiintynyt tässä
2.4. Pääsana ylös 11/8 kotimainen + pääsana
Tää 2.4 on vaika ruutu, kun vaihtoehtoja on niin paljon, olen itse jättänyt k.o. ruudun aika vähälle huomiolle ja keskittynyt muuhun.

Kiitos, täsä en saa: 2.4. Pääsana koillinen 6/9 Ukrainan presidentti esiintynyt tässä.

Minulla on vain tämä 2.4. auki niin pakko jotenkin saada noita rajasanoja.
Rajasanat:
2.4. Pääsanasta vasen 6
2.4. Kes ylös 5/9

2.4 ruudusta pääsin itse jatkamaan, kun löysin oikealle sen sarjan joss aon numero 68, sen eteen yksi vuodenajoista. Siitä pääsi näyttelijällä sitten seuraavaan ruutuun ja sieltä taas etenemään.
Pääsanasta 11 alas puuttuu molemmat
6 rajasana vasemmalle on 3 kirjainta ja pisteet välissä, poliisisarja.

Vinkkaanko nyt väärää sanaa Ukrainan pressalla? Tuli kuuluisaksi siitä sarjasta, löytyy Zelenskyin wikistä kohdasta ura viihdealalla.

2.4 ruudusta pääsee alas, kun keksii sen sarjan jossa on num3ro 3. Siitä näyttelijä, sen toinen sarja ja näyttelijä siinä sarjassa, ja voila, olet alapuolisessa ruudussa.

Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:

Oikealla puolella P B ja "Kuv" oikealle 10
Ja sen alla käv... 11 (rajasana oikealle, vastasanakaan ei auta)

Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:

Oikealla puolella P B ja "Kuv" oikealle 10
Ja sen alla käv... 11 (rajasana oikealle, vastasanakaan ei auta)
Käv 11 liittyy siihen toiseen ruutuun eli missä ne Forresterit esittelee vaatteita. Mallit tepastelee siellä.

Mulla puuttuis tästä 5-5 ruudusta vielä alalaidasta SaipSar 4 ja 10 ylös (4 vastasana on Pal, mutta en keksi mitään). En ole listoista löytänyt sopivia.

Yhteistyössä