V
vierailija
Vieras
Tälle en löytänyt ketjua. Aika pitkälle olen päässyt (887 sanaa), mutta tässä vaiheessa voisin alkaa tekemään yhteistyötä. Eli onko joku muu tekemässä tätä ja tahtoisi vaihdella vinkkejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää 2.4 on vaika ruutu, kun vaihtoehtoja on niin paljon, olen itse jättänyt k.o. ruudun aika vähälle huomiolle ja keskittynyt muuhun.Itse juuri aloitin ja tökkäsi melkein heti. Joten epäilen että itsestä ei vielä ole apua. mutta hauatko auttaa?
2.4.Pääsana vasen 6/4 "pohjoismainen musta"
2.4. Pääsana alas ja 16/8 jenkkiläinen + pääsana
2.4. Pääsana koillinen 6/9 Ukrainan presidentti esiintynyt tässä
2.4. Pääsana ylös 11/8 kotimainen + pääsana
Kiitos, täsä en saa: 2.4. Pääsana koillinen 6/9 Ukrainan presidentti esiintynyt tässä.
Minulla on vain tämä 2.4. auki niin pakko jotenkin saada noita rajasanoja.
Rajasanat:
2.4. Pääsanasta vasen 6
2.4 pääsanasta vasen ylempi Cyprinus carpio suomeksiPoliisi sarja, lyhenne, on mm. Miamissa ja New Yorkissa
Toinen on huumorisarja, jossa kolme vanhempaa hyvin erilaista naista asuu kimppakämpässä ja yhden äitikin asui samassa. Toinen puuttuu multakin.2.4 Pääsanasta alas oikealle puuttuu molemmat 11.
Löytyiskö niihin apua?
Onko kellään rajasanaa alas 3-2-5?
major garland briggs twin peaks _> wikipediaMajuri Garland Briggs
Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:
Oikealla puolella P B ja "Kuv" oikealle 10 naamassa musta lätkä
Ja sen alla käv... 11 (rajasana oikealle, vastasanakaan ei auta)
Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:
Oikealla puolella P B ja "Kuv" oikealle 10
Jaa, eihän sulla vielä tuota toista olekaan…Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:
Käv 11 liittyy siihen toiseen ruutuun eli missä ne Forresterit esittelee vaatteita. Mallit tepastelee siellä.Saisinko vinkin 5.5 ruutuun, että saan (toivottavasti) ensimmäisen ruudun valmiiksi:
Sori, siis näähän on 5-1 ruudussa nää saippuat.Käv 11 liittyy siihen toiseen ruutuun eli missä ne Forresterit esittelee vaatteita. Mallit tepastelee siellä.
Mulla puuttuis tästä 5-5 ruudusta vielä alalaidasta SaipSar 4 ja 10 ylös (4 vastasana on Pal, mutta en keksi mitään). En ole listoista löytänyt sopivia.
Autatko samaan ruutuun 5.5
vas alakulmassa Pel 7,4
oik laita Silm 6,5 (alas)
Pel lähtee pääsanasta alaviistoon vasemmalle. Se on ryhmä siinä sarjassa, onko sulla vastasana-hahmo (Ne...)? Sen wikistä löytyy.Mistä se Pel 7,4 lähtee?
Multa puuttuu vasemmalta (alaviistoon) 7 ja kolme 10.
Toinennkin kymmpi löytyy täältä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_televisiosarjan_The_Walking_Dead_hahmoista (sivupalkissa ihan alhaalla)Pel lähtee pääsanasta alaviistoon vasemmalle. Se on ryhmä siinä sarjassa, onko sulla vastasana-hahmo (Ne...)? Sen wikistä löytyy.
2.1 Rillit huurussa --> oikea alakulma Tei alas 12
2.4 Tv-sarja --> pääsanasta yläviistoon 10 +6