Relaatio 1179 (TV-sarja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti 1.1 ruudun 7 5 ei ole mikään sellainen temppu millä saadaan järjestettyä ftf juuri omille kavereille.

Se on varmaan kiva tuon anonymiteetin turvin esittää arveluja, joita ei tarvitse todistaa. Tuskinpa sinulla pokkaa riittää tulla kasvotusten sanomaan asiaa...

Kolmesti on minun mysteereihin käyty pääkaupunkiseudulta hakemassa FTF henkilöille, joita en entuudestaan tuntenut, kun ei ole muut tajunneet mystin kuviota. Edellisen relaation mystin FTF meni ilmeisesti joillekin Keski-Suomesta, joita en tunne vielä tänäkään päivänä.

Paikalliset tutut eivät edes vaivaudu kysymään minulta, kun tietävät, etten kommentoi.

Vinkkinä voin sanoa, että vähemmän louskutusta täällä ja enemmän vaan paneutumista itse asiaan...

Se on varmaan kiva tuon anonymiteetin turvin esittää arveluja, joita ei tarvitse todistaa. Tuskinpa sinulla pokkaa riittää tulla kasvotusten sanomaan asiaa...

Kolmesti on minun mysteereihin käyty pääkaupunkiseudulta hakemassa FTF henkilöille, joita en entuudestaan tuntenut, kun ei ole muut tajunneet mystin kuviota. Edellisen relaation mystin FTF meni ilmeisesti joillekin Keski-Suomesta, joita en tunne vielä tänäkään päivänä.

Paikalliset tutut eivät edes vaivaudu kysymään minulta, kun tietävät, etten kommentoi.

Vinkkinä voin sanoa, että vähemmän louskutusta täällä ja enemmän vaan paneutumista itse asiaan...
No jos ei ole mikään sisäpiirijuttu, niin miksei voi vinkata edes että onko kyseessä tv-sarja, hahmo, näyttelijä, paikka kaliforniassa, nähtävyys? Vai mikä?

Ja itse kun en ole kuuna päivänä mitään geokätköilyä harrastanut, niin anteeksi, mutta en tosiaan tiedä, mikä on mysti ja miksi se nyt on niin erityinen. Minä harrastan relaatioita.

No ei nyt tarvi koko hernemaata vetää kitusiin. Ymmärrät varmaan, että ihmisillä on ollut hankalaa löytää joitain kohtia, kun tv-sarjoja on kirjaimellisesti tuhansia. Ja minusta vinkit ovat olleet erittäin asiallisia, sitten vasta, jos on joutunut kolmannen kerran kysymään, kun ei löydy, on annettu suoraan.
Voisitko mitenkään vinkata sen 1.1 ruudun kaikilta puuttuvan sanan. Mihin se liittyy edes? Onko tv-sarja? Sijoittuuko se ko- osavaltioon? Vai onko hahmo vai näyttelijä? Vai yllättäen jokin kaupunki tai nähtävyys? Sitä on nyt niin monesti jo kysystty, että varmasti tajuat, että on liian vaikea löytää ilman mitään vastasanaa tai vinkkiä.

Minusta rellu on ollut suurimmaksi osaksi oikein mukava tehdä. Sain melkein 1000 sanaa ihan itse ennen kuin jouduin katselemaan vinkkejä. Mutta nyt viimeiset 50 ei tunnu aukeavan millään.

Se on kiva kuulla, että relaatio on ollut edes jossain määrin mielekäs. 👍

Jos nyt antaisin vinkin tähän ilmeisen hankalaan kohtaan, niin antaisin etua niille, jotka ovat tänne asti päässeet kuin, että joku keksisi ihan ITSE, mistä on kyse. On se kyllä erikoista, kun tämmönen itsestäänselvyys pitää antaa vastaukseksi...

Silleenkin tietysti on erikoista, kun peli on kesken, että täällä jaetaan vinkkejä ihan avoimesti, mutta semmosta se näköjään...

Tätä Kalifornia vasemmalle 7 5 on etsitty jo viikon verran, kun muut sanat ovat löytyneet, sanoisinko jotenkin loogisesti nettiä selaamalla ( välillä parikin tuntia😉 )
Kalifornia on hyvin laaja käsite minun mielestäni, kun asia yhteys voi olla elokuva, tv-sarja, maantiede, henkilö yms... ja ilman vastasanaa tämä on Arvaa mitä ajattelen.

Se on kiva kuulla, että relaatio on ollut edes jossain määrin mielekäs.

Jos nyt antaisin vinkin tähän ilmeisen hankalaan kohtaan, niin antaisin etua niille, jotka ovat tänne asti päässeet kuin, että joku keksisi ihan ITSE, mistä on kyse. On se kyllä erikoista, kun tämmönen itsestäänselvyys pitää antaa vastaukseksi...

Silleenkin tietysti on erikoista, kun peli on kesken, että täällä jaetaan vinkkejä ihan avoimesti, mutta semmosta se näköjään...
No itselleni tämä on vain relaatio, ei mikään kilpailu, että kuka saa eka valmiiksi. Olisi tietenki pitänyt tajuta, että kun kyse on georelaatiosta, niin tämä on joillekin tosiaan kilpailu. Mutta taidan tehdä niinkuin joku muukin jo sanoi, ja palailla linjoille viikon päästä katsomaan onko kiireisimmät saaneet homman tehtyä, niin me relluttelijat voidaan sitten vain ratkoa ratkomisen ilosta ilman mitään kilpailua.

Se on kiva kuulla, että relaatio on ollut edes jossain määrin mielekäs.

No selvästi ei ole itsestäänselvyys, jos kukaan ei ole keksinyt, mitä tässä haetaan

Tässä olisi minun loput pääsanoista puuttuvat. Vinkkejä please (ei suoria vastauksia), vaikka joku täällä nyt olisikin hyvin hyvin vihainen, niin ei tarvitse pilata iloa muilta.

2-5 oikealla 7-2-7 (hahmo vai näyttelijä vai jotain muuta?)

3.1 ylävasemmalle 14 (vastassa Al ja HuiMa) ja yläoikealle 6-7 (Heath alapuolella)

3.5 ylös 6 (vastassa Kol) ja oikealle 12

4.3 Ylävasemmalle 7-7, oikealle 5-14 ja 6-9

4.4 vasemmalle 11 (se Tel-Tel)

4.5 ylävasemmalle 5 (vastassa Saa) ja ylös 7 (saa ja Is alapuoelella)

5.1 Ylös 6-7 (menee KolDra kohti)

Sori, että näitä on monta, olen hieman jäljessä teitä muita. Autan kyllä jos jossain muualla voin. Yksikin apu olisi kiva
Olisko kellään näistä edes yhteen vinkkiä? Olen selannut ja selannut, että ei ole kyse yrittämisen puutteesta. Antakaa armoa...

Tässä olisi minun loput pääsanoista puuttuvat. Vinkkejä please (ei suoria vastauksia), vaikka joku täällä nyt olisikin hyvin hyvin vihainen, niin ei tarvitse pilata iloa muilta.

2-5 oikealla 7-2-7 (hahmo vai näyttelijä vai jotain muuta?) jos alussa olis fifty 6 2 4 mutta tässä eri väri

3.1 ylävasemmalle 14 (vastassa Al ja HuiMa) ja yläoikealle 6-7 (Heath alapuolella) sisarsarja

3.5 ylös 6 (vastassa Kol) ja oikealle 12 kaupunki tarkoitat ilmeisesti 11 mitä sanotaan kun aivastat

4.3 Ylävasemmalle 7-7, Se on Aurinkoa kolmanneksi lähin paljaalla silmällä näkyvä tähti. oikealle 5-14 alkuun kuinka mones+ vastasanat ja 6-9 https://fi.wikipedia.org/wiki/Babylon_5
kohdasta Tarina löytyy

4.4 vasemmalle 11 (se Tel-Tel) Partiolaiva Ch'tira on palaamassa tehtävältä, kun alus vastaanottaa hätäviestin läheisestä Brythin tähtijärjestelmästä

4.5 ylävasemmalle 5 (vastassa Saa) ja ylös 7 (saa ja Is alapuoelella) kuvausmaita

5.1 Ylös 6-7 (menee KolDra kohti) on näytellyt kauhuelokuvassa Killer Party (1986)

Sori, että näitä on monta, olen hieman jäljessä teitä muita. Autan kyllä jos jossain muualla voin. Yksikin apu olisi kiva

2-5 oikealla 7-2-7 (hahmo vai näyttelijä vai jotain muuta?) - hän on asiantuntija

3.1 ylävasemmalle 14 (vastassa Al ja HuiMa) - en löydä tuommoista
ja yläoikealle 6-7 (Heath alapuolella) - naisnäyttelijä

3.5 ylös 6 (vastassa Kol) - kaupunki
ja oikealle 12 -laittomuuksia

4.3 Ylävasemmalle 7-7 - tämä löytyi vastasanan kautta, vaikea vinkata
oikealle 5-14 , jos sulla on viereinen 5, niin se ja sitten katso sille wikipediasta jatkoa.
ja 6-9

4.4 vasemmalle 11 (se Tel-Tel)

4.5 ylävasemmalle 5 (vastassa Saa) välimeressä
ja ylös 7 (saa ja Is alapuoelella) - valtio

5.1 Ylös 6-7 (menee KolDra kohti) - näyttelijä J.J.

Tätä Kalifornia vasemmalle 7 5 on etsitty jo viikon verran, kun muut sanat ovat löytyneet, sanoisinko jotenkin loogisesti nettiä selaamalla ( välillä parikin tuntia )
Kalifornia on hyvin laaja käsite minun mielestäni, kun asia yhteys voi olla elokuva, tv-sarja, maantiede, henkilö yms... ja ilman vastasanaa tämä on Arvaa mitä ajattelen.
Kyllä on pitkään etsitty myls tätä kali 7 + 5, jos tähän vinkin saisi, eiköhän tuo kätkö ole kohta jo haettu

Juu, ihan voitte olla varmoja, että en tule jatkossa käyttämään iltojani uuden relaation laatimiseen, kun täällä jaetaan useimpiin ratkottaviin kohtiin vähintään puolet kirjaimista tai koko vastaus, kun ei osata tai jakseta vinkata sen paremmin ja kun heti pitää ratkaisu löytyä, kun sitä kysytään. Toki ymmärrän, että tässä on vaikeita kohtia paljon, mutta silti... Eli tämä jäi minun osalta uniikkiprojektiksi, joka alkoi jo vuosia sitten, kun vinkkailutyyli oli ymmärtääkseni vielä toisenlainen.

Ja sitä voi ihan kukin laatia semmosen relaation, joka miellyttää itseään. Jos jokaiselle arvattavalle pitää löytyä kaksi sanaa avuksi, niin siinähän sitä laatimista riittää, kun sama arvattava voi esiintyä vain kerran koko relaatiossa. Että lycka till vaan...

Ja voin sanoa, että en ole antanut kenellekään mitään yksityisvihjeitä enkä annakaan ennen kuin FTF on menny, vaikka kuinka niitä pyydettäisiin. Virheet olen korjannut, jos olen sen pystynyt tekemään. Ja niistä kohdista, joita en ole pystynyt, niin olen tiedottanut täälläkin.

Aamulla jo pohdin jo vakavasti, että laitan tämän relaatiokätkön arkistoon tämän liian höllän vinkkailun takia. Vielä hellyin toistaiseksi, kun mietin yhtä tuttua ratkojaa ja hänen reaktiotaan.

Toivottavasti on teille jatkossa sopivampia relaatiota tarjolla...

Mutta pitääpä lähteä muihin puuhiin...
Jippii.....

1.1 Kali 7.5 tähän vois rautalankaa ottaa vastaan, haetaanko sarjaa, suomenkielistä, englannikielistä, jotain nähtävyyttä vai henkilöä, tuo käsite on aika laaja johon pitäisi keksiä tuo jatko ilman vastasanaa

Yhteistyössä