V
vierailija
Vieras
Kuka on haukkunut ja missä? Itse en ainakaan ole mitään haukkumista huomannut. Ihan asiallista kritiikkiä (tekijöille), että on hankala löytää joitain sanoja, kun niihin ei ole mitään vastasanoja tai muita vinkkejä. Ja okei, minustakin on vähän mälsää kiristää toisia, että en "anna vinkkiä, jos et eka vinkkaa minulle". Itseltäni puuttuu vielä 500 sanaa, niin ihan toivotonta antaa vinkkejä, jotka kelpaisi. Mutta ei toki ketään pakoteta auttamaan. Minulta saa kysyä ja autan jos pystyn. Mutta tosiaan aika paljon vielä puuttuu.
Juu, ihan voitte olla varmoja, että en tule jatkossa käyttämään iltojani uuden relaation laatimiseen, kun täällä jaetaan useimpiin ratkottaviin kohtiin vähintään puolet kirjaimista tai koko vastaus, kun ei osata tai jakseta vinkata sen paremmin ja kun heti pitää ratkaisu löytyä, kun sitä kysytään. Toki ymmärrän, että tässä on vaikeita kohtia paljon, mutta silti... Eli tämä jäi minun osalta uniikkiprojektiksi, joka alkoi jo vuosia sitten, kun vinkkailutyyli oli ymmärtääkseni vielä toisenlainen.
Ja sitä voi ihan kukin laatia semmosen relaation, joka miellyttää itseään. Jos jokaiselle arvattavalle pitää löytyä kaksi sanaa avuksi, niin siinähän sitä laatimista riittää, kun sama arvattava voi esiintyä vain kerran koko relaatiossa. Että lycka till vaan...
Ja voin sanoa, että en ole antanut kenellekään mitään yksityisvihjeitä enkä annakaan ennen kuin FTF on menny, vaikka kuinka niitä pyydettäisiin. Virheet olen korjannut, jos olen sen pystynyt tekemään. Ja niistä kohdista, joita en ole pystynyt, niin olen tiedottanut täälläkin.
Aamulla jo pohdin jo vakavasti, että laitan tämän relaatiokätkön arkistoon tämän liian höllän vinkkailun takia. Vielä hellyin toistaiseksi, kun mietin yhtä tuttua ratkojaa ja hänen reaktiotaan.
Toivottavasti on teille jatkossa sopivampia relaatiota tarjolla...
Mutta pitääpä lähteä muihin puuhiin...