Relaatio 1160

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nyt sahannut näitä vihjeitä ees-taas. Pahoittelen, jos näitä on jo kysytty.

1.1
Vasemmassa yläkulmassa Välsk 14, ei ole jatkoja. (Välsk on kala tai lääkäri, mut en oikein tiedä mikä sopisi...)
Mie 8 (joku ammatti jossa on mie?)
Oikeassa yläkulmassa Kuu Jum 7 (mielestäni kävin läpi Wikipedian listan kuu jum, mikään kokeilemani ei kelvannut)
Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 (olen yrittänyt laittaa nämä sanat yhteen molemmin päin, ei kelpaa, ei äs.syöttö...)

1.2
Vasemmassa yläkulmassa Opp ylöslähtevä 11, ei ole jatkoja

1.3
Vasen yläkulma Sh.Ho ja Na väliltä 6+6 (Tätä oli joku kysynyt, mut en huomannut et olis vastattu vielä)
Oikealla King, Queen, Aat väliltä 4 (ei oo arvo)
Vasemmassa alakulmassa Yö 4+2 (mikä yö?)
Merit 7+5 (ei oo jatkoja. Aiemmasta kysymyksestä päättelen et tuo jatko olis joku kil tr, mut se ei pahemmin auta....)

Olen nyt sahannut näitä vihjeitä ees-taas. Pahoittelen, jos näitä on jo kysytty.

1.1
Vasemmassa yläkulmassa Välsk 14, ei ole jatkoja. (Välsk on kala tai lääkäri, mut en oikein tiedä mikä sopisi...) wikipediaan välsk, siinä kohta määritelmä
Mie 8 (joku ammatti jossa on mie?) wikisanakirja tai ratkojat (tai tuon välsk jatkosta selviää)
Oikeassa yläkulmassa Kuu Jum 7 (mielestäni kävin läpi Wikipedian listan kuu jum, mikään kokeilemani ei kelvannut)minä etin myös jumalten nimiä, mut onkin yleiskäsite, esim. islam
Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 (olen yrittänyt laittaa nämä sanat yhteen molemmin päin, ei kelpaa, ei äs.syöttö...)millainen syöttö on ässäsyöttö?

1.2
Vasemmassa yläkulmassa Opp ylöslähtevä 11, ei ole jatkoja jatkon saat 1.1. ruudusta, kuu jum 7 jatkon rakennuksesta

1.3
Vasen yläkulma Sh.Ho ja Na väliltä 6+6 (Tätä oli joku kysynyt, mut en huomannut et olis vastattu vielä)
Oikealla King, Queen, Aat väliltä 4 (ei oo arvo)on vinkattu ,SH kaanon
Vasemmassa alakulmassa Yö 4+2 (mikä yö?)mamma+yö
Merit 7+5 (ei oo jatkoja. Aiemmasta kysymyksestä päättelen et tuo jatko olis joku kil tr, mut se ei pahemmin auta....) tämä selviää tuosta yö 4+2, kun oot sen selvittänyt

Sori, tää meni väärään kohtaan! Nyt korjattu
1.3
on vinkattu ,SH kaanon

1.1
Vasemmassa yläkulmassa Välsk 14, ei ole jatkoja. (Välsk on kala tai lääkäri, mut en oikein tiedä mikä sopisi...) wikipediaan välsk, siinä kohta määritelmä
Mie 8 (joku ammatti jossa on mie?) wikisanakirja tai ratkojat (tai tuon välsk jatkosta selviää)
Oikeassa yläkulmassa Kuu Jum 7 (mielestäni kävin läpi Wikipedian listan kuu jum, mikään kokeilemani ei kelvannut)minä etin myös jumalten nimiä, mut onkin yleiskäsite, esim. islam
Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 (olen yrittänyt laittaa nämä sanat yhteen molemmin päin, ei kelpaa, ei äs.syöttö...)millainen syöttö on ässäsyöttö?

1.2
Vasemmassa yläkulmassa Opp ylöslähtevä 11, ei ole jatkoja jatkon saat 1.1. ruudusta, kuu jum 7 jatkon rakennuksesta

1.3
Oikealla King, Queen, Aat väliltä 4 (ei oo arvo)on vinkattu ,SH kaanon
Vasemmassa alakulmassa Yö 4+2 (mikä yö?)mamma+yö
Merit 7+5 (ei oo jatkoja. Aiemmasta kysymyksestä päättelen et tuo jatko olis joku kil tr, mut se ei pahemmin auta....) tämä selviää tuosta yö 4+2, kun oot sen selvittänyt

Kiitos!

Vielä jäi auki tuo 1.3 Kun, kuningat, aat väliltä 4. Siihen jos saisi apuja, niin tämä olisi valmis.

Kiva, et vinkeistäni oli apuja! Tuo yksi näköjään jäi välistä, mä löysin ton jopa niinkin yksinkertaisesti, et kirjoitin ratkojiin: kuninkaalla
Vielä jäi auki tuo 1.3 Kun, kuningat, aat väliltä 4. Siihen jos saisi apuja, niin tämä olisi valmis.

Yksi sana puuttuisi

1.1 Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 - vihjeen löysin millainen syöttö on ässäsyöttö? Mutta mä oon niin pönttö, että en millään löydä tähän vastausta 😒