V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1.3 on hankala
Vasen laita tul ylös 9 2 6 8= T. H. White
Myös her ylös 5 7 2 7
Saisinko vinkkiä?
Ei ulko-- vaan....1.2
kil opp 10 olent , vihjeet ei auta
1.3
arth 4,6 Art tässä sukunimi, wikissä täsmennyssivulla luettelo
arth 11,7 herttua
oikealaita must 19 aatelisnainen loppuun
sher holm 6,6 kirja ja 5,8,6 saat varmaan ton 4.6 arthurin kautta mitä näissä haetaan ?
Nyt ei kyllä tunnu aukeavan , ei millään. On ainoa sana mikä puuttuuEi ulko-- vaan....
jos sulla on se lounaassa oleva sana, yhdistä ylemmän kanssa, muuten risteilyllä saattaa tämä iskeä (sairauden synonyymi loppuun)Mulla puuttuu 1.3 ruudusta vas alaosan sana (9) me ja kil tr välistä. Joku kala?
mikä on "ulko" sanan vastakohta? + se olentoNyt ei kyllä tunnu aukeavan , ei millään. On ainoa sana mikä puuttuu
ultra braMitkä ovat 1.2 ruudun alavasen vet lähtevät kolme sanaa 7 6 14?
Kiitos -laulua tähän mietin, mutta löytyi vaan se pikku veturi :-;ultra bra
SpaceXYhtä sanaa vaille: 1.2 kul ja ray välinen (14)?
Olen nyt sahannut näitä vihjeitä ees-taas. Pahoittelen, jos näitä on jo kysytty.
1.1
Vasemmassa yläkulmassa Välsk 14, ei ole jatkoja. (Välsk on kala tai lääkäri, mut en oikein tiedä mikä sopisi...) wikipediaan välsk, siinä kohta määritelmä
Mie 8 (joku ammatti jossa on mie?) wikisanakirja tai ratkojat (tai tuon välsk jatkosta selviää)
Oikeassa yläkulmassa Kuu Jum 7 (mielestäni kävin läpi Wikipedian listan kuu jum, mikään kokeilemani ei kelvannut)minä etin myös jumalten nimiä, mut onkin yleiskäsite, esim. islam
Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 (olen yrittänyt laittaa nämä sanat yhteen molemmin päin, ei kelpaa, ei äs.syöttö...)millainen syöttö on ässäsyöttö?
1.2
Vasemmassa yläkulmassa Opp ylöslähtevä 11, ei ole jatkoja jatkon saat 1.1. ruudusta, kuu jum 7 jatkon rakennuksesta
1.3
Vasen yläkulma Sh.Ho ja Na väliltä 6+6 (Tätä oli joku kysynyt, mut en huomannut et olis vastattu vielä)
Oikealla King, Queen, Aat väliltä 4 (ei oo arvo)on vinkattu ,SH kaanon
Vasemmassa alakulmassa Yö 4+2 (mikä yö?)mamma+yö
Merit 7+5 (ei oo jatkoja. Aiemmasta kysymyksestä päättelen et tuo jatko olis joku kil tr, mut se ei pahemmin auta....) tämä selviää tuosta yö 4+2, kun oot sen selvittänyt
Kiitos! (Aivan liian yksinkertainen tuoviimeinen....Kiva, et vinkeistäni oli apuja! Tuo yksi näköjään jäi välistä, mä löysin ton jopa niinkin yksinkertaisesti, et kirjoitin ratkojiin: kuninkaalla
Vielä jäi auki tuo 1.3 Kun, kuningat, aat väliltä 4. Siihen jos saisi apuja, niin tämä olisi valmis.
Söyttö wikisanakirjasta löytyy yhdyssanaYksi sana puuttuisi
1.1 Alhaalla Ten ja Äs väliltä 10 - vihjeen löysin millainen syöttö on ässäsyöttö? Mutta mä oon niin pönttö, että en millään löydä tähän vastausta
Söyttö wikisanakirjasta löytyy yhdyssana