Relaatio 1152

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä vielä puuttuisi, sitten on rellu valmis. Saisiko tähän vielä apuja, kiitos :)

4.2 Ylio ylös 7 (tästä on ollut vihje että liittyy kirkkoon, mutta en vaan löydä oikeaa sanaa)

5.1. LuonDok ylös 12/3 wikipediasta löytyy helposti (En vaan löydä mulla on LuonElo wikipedia??)
5.1. LapAM lounas 8 tämän myös: agronomi(res alla) Ei hyväksy tuota agronomi? Tuota minulla ei kyllä ole täällä ollenkaan joten oletan kohdan kuitenkin olevan oikea.

Näitä vielä kaipailen

5.1. LuonDok ylös 12/3 wikipediasta löytyy helposti (En vaan löydä mulla on LuonElo wikipedia??)
Miksi sulla LuonElo, kun pääsana on LuonDok

Hups ja anteeksi, nyt nolottaa....olen laittanut ihan omiani...agrologi tietenkin!! (Tuo on LapAM sivulla)

5.1. LapAM lounas 8 tämän myös: agronomi(res alla) Ei hyväksy tuota agronomi? Tuota minulla ei kyllä ole täällä ollenkaan joten oletan kohdan kuitenkin olevan oikea.

Miksi sulla LuonElo, kun pääsana on LuonDok

Hups ja anteeksi, nyt nolottaa....olen laittanut ihan omiani...agrologi tietenkin!! (Tuo on LapAM sivulla)

Minulla tuo ohjaa LuonElo sivulle vaikka kirjoian LuonDok hakuun??

Vieläkö täällä ollaan?

Sivut olen kahlannut useampaan kertaan ja hyviä vihjeitä löytänyt - näihinkin.
Näihin kaipaisin silti apua. Kaikkia näistä olen yrittänyt etsiä wiki/ratkojata/wikisanakirha/iittala/jne sivuilta löytämättä.
Kiitokset jo etukäteen,

1.2 Oikea ylänurkka. Lon - ylös 6-8
2.5 Alavasen Sei-13 kaakkoon
3.4. Vasen alareuna EurVi- 11 - Ään .Tuo 14 siis näiden välissä.
5.4 Vasen reuna Al Aa molemmat väliviivalliset vasempaan 14

Muissa voin auttaa. Kiitos!

Vieläkö täällä ollaan?

Sivut olen kahlannut useampaan kertaan ja hyviä vihjeitä löytänyt - näihinkin.
Näihin kaipaisin silti apua. Kaikkia näistä olen yrittänyt etsiä wiki/ratkojata/wikisanakirha/iittala/jne sivuilta löytämättä.
Kiitokset jo etukäteen,

1.2 Oikea ylänurkka. Lon - ylös 6-8 vahamuseo
2.5 Alavasen Sei-13 kaakkoon Etelä-Pohjanmaan monipuolisin ja loistavin keikkamesta
3.4. Vasen alareuna EurVi- 11 - Ään .Tuo 14 siis näiden välissä. suoraan: yleisöäänet
5.4 Vasen reuna Al Aa molemmat väliviivalliset vasempaan 14 ylempi löytyy Lappia-talon wikistä, alempi Allto-maljakon sivulla heti alussa (toinen nimi maljakolle)

Muissa voin auttaa. Kiitos!

3.4 KäKi lounaaseen 11 käki wikissä toisessa kappaleessa, minkä synonyymi
4.2 Ri Ra alas 8 käsipeili
5.3 Pike oikealle 5 pojan vastakohta (ja tuon 5 jatkot ovat puhekieltä/slangia, ratkojat.fi löydät kaikki)

Yhteistyössä