V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Wikissä suoraan tuotanto kohdassa.missä muodossa tämä tulee: kal pää tal 6,6,8 26 osaa --> kirjasarja varmaankin kyseessä mutta miten se tähän laitetaan
kiitosWikissä suoraan tuotanto kohdassa.
juu iijo törm pääteosmissä muodossa tämä tulee: kal pää tal 6,6,8 26 osaa --> kirjasarja varmaankin kyseessä mutta miten se tähän laitetaan
Minä ainakin vastaan vain niihin, jotka ensin vastaa johonkin kysymykseen. On reilumpaa.Oiskos kellään:
Mistä sinä tiedät moneeko kysymykseen olen vastannut !!!!!Minä ainakin vastaan vain niihin, jotka ensin vastaa johonkin kysymykseen. On reilumpaa.
Saat #15 vastauksen, jos ensin kerrot #23 kysymääsi BP alaspäin 7?
Ja voihan olla ettet sinä ole vastannut mihinkään kysymykseen !!!Mistä sinä tiedät moneeko kysymykseen olen vastannut !!!!!
Ko tekijän raanujen nimiä.4-5 ruutuun raanusta kaikki sanat hukassa (paitse keskisanan kautta tuleva), mitä ihmettä tähän haetaan?
8 ei oo.Ko tekijän raanujen nimiä.
Onko sulla saman ruudun vasen alanurkka jää oikealle lähtevät 8 ja 11?
En ole päässyt vasmpaan nurkkaan vielä ollenkaan. Olisko jotain linkkiä, mistä noita nimiä löytäis? Googlen kuvahaulla löysn muutaman, mutta en kyllä kaikkia.Ko tekijän raanujen nimiä.
Ko tekijän raanujen nimiä.
Vasemmalle lähtevää 5 olevaa nimeä en löydä. Vinkkiä?
laulu lapissaVasemmalle lähtevää 5 olevaa nimeä en löydä. Vinkkiä?
En ole päässyt vasmpaan nurkkaan vielä ollenkaan. Olisko jotain linkkiä, mistä noita nimiä löytäis? Googlen kuvahaulla löysn muutaman, mutta en kyllä kaikkia.
Eikö ole näistä mihinkään (ja vastasin juuri kysymykseen, niin voipi auttaa, jos se siitä on kiinni)Alarivin pääsanoista puuttuvia
5.1 vasemmalle 6-6
5.2 alavasemmalle 15
5.3 alas 14, 18 ja 14
5.5 vasemmalle 13 ja alavasemmalle 8 ja 9
Alarivin pääsanoista puuttuvia
5.1 vasemmalle 6-6 Dokumentti
5.2 alavasemmalle 15 Ammatti
5.3 alas 14, 18 nämä puuttuu ja 14 Ammatti
5.5 vasemmalle 13 jutunkertoja ja alavasemmalle 8 ja 9 Mitä muuta pääsana tarkoittaa.
Toi 5.5: Vasemmalle 13 on sadunkertoja, mutta eri sanoin. Eli ei satu vaan tari...Eikö ole näistä mihinkään (ja vastasin juuri kysymykseen, niin voipi auttaa, jos se siitä on kiinni)
Samat on puutteet, mutta ruutu on 4.4. Ei 4.3.Hei!
Haluaisin vinkki 4.3 yläreunaan menevä, väliviivoja sisältävä 13-23 sekä Ot Kon alavasemmalle 4-7
Mulla valmiita ruutuja 1.1, 1.5, 2.1, 2.5, 4.1 ja 5.5 eli jos näistä on jotain kysyttävää niin voin auttaa. Toki, on mulla 90% valmiina eli löytyy apuja muuallekin.