Relaatio 1130

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kivasti on edennyt, mutta nyt jumissa. Kysyn pääsanoista lähteviä nyt aluksi.

1-1: ylävasemmalle 10

1-2: oikealle 5

2-2: vasemmalle 5-5-6

2-3: oikealle 7

3-1. Vasemmalle 8-6

Kiitos. Mulla on 300 sanaa kasassa, joten voin myös auttaa.
-Tigger

vierailija
Täällä myös kateissa olevia..
1.1 11+8 vasen alakulma ja sen jatkeet 5 ja 10

3.1 db jatkeet ylös oikealle 13 ja 14

3.3. 6+7+11

3.4 alhaalla väliviivallinen 9 sen jatke 3+4 ja sen jatke 6+6

vierailija
Hei,
onko tuohon 1.2:seen jotain apuja, valokuvaus on mielestäni suht tuttu laji, mutta nyt täytyy sanoa, että eipä aukea tämä esim. pääsanasta 9+8 ja oikealle alas 12 ja sen jatkosanasta lähtevät oikealle 11 ja alas 10 ja sen jatke 9 ei sitten mitään hajua. Lisäksi oikean alakulman pitkäsana ??? 24

2.1 oikeassa reunassa 6+12, siihen olen tahkonnut jo vaikka mitä, mutta mikään ei sovi.

2.2 vasen reuna 5+5+6 ja pääsanasta ylös 5+8

3.1 oikea alakulma 14 ja 13 samoin aivan käsittämätön, minusta olen kokeillut jo ihan kaiken..

3.3 vasen reuna 6+7+11 ja sen jatko 10 ja siitä oikealle 9 ???
Samat puuttuu, ilmeisesti ovat niin hankalia sanoja ettei kukaan ole keksinyt.

vierailija
Hei,
onko tuohon 1.2:seen jotain apuja, valokuvaus on mielestäni suht tuttu laji, mutta nyt täytyy sanoa, että eipä aukea tämä esim. pääsanasta 9+8 ja oikealle alas 12 ja sen jatkosanasta lähtevät oikealle 11 ja alas 10 ja sen jatke 9 ei sitten mitään hajua. Lisäksi oikean alakulman pitkäsana ??? 24

2.1 oikeassa reunassa 6+12, siihen olen tahkonnut jo vaikka mitä, mutta mikään ei sovi.

2.2 vasen reuna 5+5+6 ja pääsanasta ylös 5+8

3.1 oikea alakulma 14 ja 13 samoin aivan käsittämätön, minusta olen kokeillut jo ihan kaiken..

Samoihin ootan vastauksia :)

Samoihin ootan vastauksia
Hei,

2.2 vasen reuna 5+5+6 ja pääsanasta ylös 5+8 märkä jalkine leikki

näihin jos joihinkin saisi apuja....
1.2
kamer vasen 14
pait ylös 11
1.3
vilj oikea 10
pääsana oikea 6 7
2.2
lins alas 13
laut oikea 5
2.3
sarja kaakko 6 2 8
stone raja 6
3.1
engl alas 10 8
hamma vasen 11
3.2
lei-kis
timon alas

vierailija
1.2
kamer vasen 14
pait ylös 11
1.3
vilj oikea 10 paikka jossa se kasvaa
pääsana oikea 6 7
2.2
lins alas 13 sillä tiiraillaan pieniä kohteita
laut oikea 5
2.3
sarja kaakko 6 2 8 oli Suomessa nimellä Kohde
stone raja 6 maailmanlaajuinen järjestö
3.1
engl alas 10 8 niillä on merellä kulkevia laitteita
hamma vasen 11 kiiltelee suussa
3.2
lei-kis mikä niistä?
timon alas kukkuu

vierailija
Hei,
onko tuohon 1.2:seen jotain apuja, valokuvaus on mielestäni suht tuttu laji, mutta nyt täytyy sanoa, että eipä aukea tämä esim. pääsanasta 9+8.

2.1 oikeassa reunassa 6+12, siihen olen tahkonnut jo vaikka mitä, mutta mikään ei sovi. - suuri sota

2.2 vasen reuna 5+5+6 - oikeasti leikin nimi on eräs lintu ja sammakot, tämä ilmaus kuuluu siihen

3.3 vasen reuna 6+7+11 kun et kuule lyriikoita oikein ja sen jatko 10 - albumi ja siitä oikealle 9 kiteeläinen bändi ???
Nuo oli :)

1.2
kamer vasen 14 löytyy autoista taaksepäin
pait ylös 11
1.3
vilj oikea 10 kasvupaikka
pääsana oikea 6 7 "arvokkaita asioita ei kannata luovuttaa tahoille, jotka eivät osaa niitä arvostaa"
2.2
lins alas 13 laitetaan silmään
laut oikea 5 olisko kuitenkin vasen 5? aine, jolla käsitellään
2.3
sarja kaakko 6 2 8
stone raja 6 "KV- suojeltu kohde"
3.1
engl alas 10 8
hamma vasen 11 kallis hammas
3.2
lei-kis yleisnimitys molemmille
timon alas jakson nimi, tää aukee toisesta suunnasta helposti
Toivottavasti jeesaa :)

Hei,
onko tuohon 1.2:seen jotain apuja, valokuvaus on mielestäni suht tuttu laji, mutta nyt täytyy sanoa, että eipä aukea tämä esim. pääsanasta 9+8. vanha termi, joka liittyy kompositioon ja kuvan asetteluun. tunnettiin jo antiikin kreikassa... vinkkasinkin jo tuohon toiseen sen 14 sanan. Oliko joku muu vielä hankala?

3.1 oikea alakulma 14 ja 13 samoin aivan käsittämätön, minusta olen kokeillut jo ihan kaiken.. 13 on taudin hoitoon käytettävä jokapäiväinen tavara
Näillä eteepäin :)

vierailija
Vaikea on kyllä.
Vielä loput pääsanoista puuttuvat.

1-2: 9 vasemmalle (on vastasanakin, enkä keksi) ja 12 alaoikealle

1-3: 11 vasemmalle

1-4: 5-11 ylös ja 6-8 ylös (kun tietäis edes lajin tai maan....)

2-2: 5-5-6 vasemmalle (en keksi siitä kurjet ja sammakot leikistä mitään tähän) ja 10 vasemmalle ja 7-5 oikealle

3-1: 8-6 vasemmalle

Kiitos. Valitettavasti en pysty edellistä kysyjää auttamaan, kun puuttuu kaikki nuo myös.

Vaikea on kyllä.

1-2: 9 vasemmalle (on vastasanakin, enkä keksi) ja 12 alaoikealle

1-3: 11 vasemmalle

1-4: 5-11 ylös ja 6-8 ylös (kun tietäis edes lajin tai maan....)

2-2: 5-5-6 vasemmalle (en keksi siitä kurjet ja sammakot leikistä mitään tähän) en minäkään löytänyt mistään mitään mikä tähän auttaisi, mutta vastasanan kanssa sitten sain jotain riittävästi sinnepäin että se korjautui oikein. Vastasana on kolmekirjaiminen, sellainen on esim. letto.
ja 10 vasemmalle pitkällä nimellä se missä joku etsii.
ja 7-5 oikealle tökitään asiaa seinällä olevaan kuvaan.

3-1: 8-6 vasemmalle kun sitä ei löydy, niin minkälainen se on?

Kiitos. Valitettavasti en pysty edellistä kysyjää auttamaan, kun puuttuu kaikki nuo myös.

Ei mullakaan ole tässä paljon apuja antaa, olen ihan jumissa, niin kuin arvelinkin olevani tämän kanssa =) 409/555 sanaa kasassa.
Ehkä tästäkin taas yhdessä selvitään jos jengillä riittää auttamishalua.

vierailija
jahans ja uusi aamu valkenee..

1.3
vasemman alakulman reunasanan molemmat jatkeet 7 erityisesti nuorten suosima vaate, johon voi päänsäkin piilottaa
ja 14 aivan hukassa, suomen nuorin olympialaisedustaja oli tässä lajissa lähellä mitalia pariisissa
ja mikä on se vasemman reunan keskimmäisen reunasanan jatkeen jatke 4? mitähän mahdat tarkoittaa? ei siellä ole kun kaks reunasanaa vasemmalla :D jos tarkoitat ylempää, niin se on liigassakin pelannut säbäseura :)

1.4
5+4 (1000) ei löydy mistään eikä myös jatketta 8 + 5 Suomalaiset Jakko Soivio & Heikki Hihnala on voittanu tän :)
oikean alakulman 5+8 ei edes ideaa mitä siinä haetaan? onko sulla vastasanat? kun jotain halutaan kovin, se on tällainen. A. Luoti on tehnyt myös tän nimisen kappaleen

vierailija
Vaikea on kyllä.

1-2: 9 vasemmalle (on vastasanakin, enkä keksi) jokaisessa huoneessa yleensä on tämmöinen, jotta siellä näkee... ja
12 alaoikealle tämä on pilkkatermi huonoja kuvia tuottaville kameroille. liittyy vahvasti erääseen kasviin, jota mukulaksikin kutsutaan

1-3: 11 vasemmalle vertauskuva loputtomalle ja turhalta tuntuvalle toiminnalle

1-4: 5-11 ylös suomalainen ja veden kanssa tekemisissä ja 6-8 ylös (kun tietäis edes lajin tai maan....) suomalainen hänkin, lajina kontaktilaji trikoissa

2-2: 5-5-6 vasemmalle (en keksi siitä kurjet ja sammakot leikistä mitään tähän) ja 10 vasemmalle ja 7-5 oikealle

3-1: 8-6 vasemmalle

Yhteistyössä