Relaatio 1123

Mukavasti eteni tämä, kunnes ei enää edennyt =)

1.2
Päääsanasta oikealle yläviistoon, ylimmän kulmassa olevan sanan alla, väliviivallinen 13

1.3
Pääsanasta oikealle alaviistoon 9

2.1
yläreuna sau+us+su 9 kaksi vaihtoehtoa löytyi wikistä, kumpikaan ei mennyt, joten tässä haetaan jotain muuta?
pääsanasta suoraan vasemmalle 10, yhdistyy omi
pääsanasta melko suoraan alas 5,11 yhdistyy lau
alareunan rajasanasta mus lähtevä 11

2.3
oikeassa reunassa keskellä eli 10

vierailija
Mukavasti eteni tämä, kunnes ei enää edennyt =)

1.2
Päääsanasta oikealle yläviistoon, ylimmän kulmassa olevan sanan alla, väliviivallinen 13 - Saimaa-yhtyeen albumi

1.3
Pääsanasta oikealle alaviistoon 9 - sihisi ja jatko missä

2.1
yläreuna sau+us+su 9 kaksi vaihtoehtoa löytyi wikistä, kumpikaan ei mennyt, joten tässä haetaan jotain muuta? - olomuoto
pääsanasta suoraan vasemmalle 10, yhdistyy omi - muinainen eläin (en tiedä miten liittyy noihin)
pääsanasta melko suoraan alas 5,11 yhdistyy lau - eräs hahmo
alareunan rajasanasta mus lähtevä 11 - liittyy edelliseen hahmoon, soivuuden puute

2.3
oikeassa reunassa keskellä eli 10 - kappale
Tuossa vinkit :)

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
vierailija
Saisiko apuja 2.3, eli Georg Malmsten -ruutuun? (Juu, ei oo muutkaan valmiita, mutta tää nyt jumittaa pahiten.)

Pääsanasta vasemmalle lähtevä 8+4
Pääsanasta vasemmalle yläviistoon lähtevä 5+12. Tähän on vastassa pääsanan tytär, mut en hoksaa tätä yhteyttä.
Pääsanasta oikealle yläviistoon lähtevät 12+4 ja 8+5. Tähän on vastassa pääsanan sisar.
Ala reunassa "Valppain mielin muista sä aina" lähtevä 5, sen jatko 8+9 ja sen jatko 6 Löytyy vastasanojakin, "Aamun" esittäjä ja "pieni Lissu", mut mä en nyt ihan saa kii et mistä haen.

Oon yrittänyt selata pääsanan kappaleita, pääsanan tyttären wikiä, pääsanan siskon wikiä, "Aamun" esittäjän kappaleita mut en nyt vaan keksi!

-KM-

Saisiko apuja 2.3, eli Georg Malmsten -ruutuun? (Juu, ei oo muutkaan valmiita, mutta tää nyt jumittaa pahiten.)

Pääsanasta vasemmalle lähtevä 8+4 Kappale, löytyy ihan googlaamalla
Pääsanasta vasemmalle yläviistoon lähtevä 5+12. Tähän on vastassa pääsanan tytär, mut en hoksaa tätä yhteyttä. Tämän tyttären biisi, löytyy suoraan wikistä
Pääsanasta oikealle yläviistoon lähtevät 12+4 ja 8+5. Tähän on vastassa pääsanan sisar. No sen kappaleita.
Ala reunassa "Valppain mielin muista sä aina" lähtevä 5 suomalainen mieslaulaja joka on laulanut sen,, sen jatko 8+9 ja sen jatko 6 Löytyy vastasanojakin, "Aamun" esittäjä ja "pieni Lissu", mut mä en nyt ihan saa kii et mistä haen. nämä neljä äijää yhdessä on... ketkä?

Oon yrittänyt selata pääsanan kappaleita, pääsanan tyttären wikiä, pääsanan siskon wikiä, "Aamun" esittäjän kappaleita mut en nyt vaan keksi!

-KM-

vierailija
Mistä pitäisi etsiä 1.3 Taruolennot?
Puuttuu pääsanasta vasemmalle alaviistoon lähtevä 7 (vastassa Lion)
Vasemmalle yläviistoon lähtevä 10, se jatkuu 8&7 kautta LauPel (olen kahlannut LauPel luetteloa, mut käärmeet & tikkaat ei siihen käy)
Oikealle lähtevä 4+6+6

Olen selannut luetteloa taruolennoista, luetteloa suomalaisista taruolennoista mut en hoksaa. Ajattelen varmaan taas liian vaikeasti...

-KM-

Mistä pitäisi etsiä 1.3 Taruolennot?
Puuttuu pääsanasta vasemmalle alaviistoon lähtevä 7 (vastassa Lion) egypti
Vasemmalle yläviistoon lähtevä 10, se jatkuu 8&7 kautta LauPel (olen kahlannut LauPel luetteloa, mut käärmeet & tikkaat ei siihen käy) Englanniksi toinen peli, toisenlainen käärme
Oikealle lähtevä 4+6+6 skotlanti

Olen selannut luetteloa taruolennoista, luetteloa suomalaisista taruolennoista mut en hoksaa. Ajattelen varmaan taas liian vaikeasti...

-KM-

Viimeksi muokattu:
Kiitos!

Kysynpä samalla nuo viimeiset jumit...

1.1
Oikeassa yläkulmassa Sib-Ak ylös lähtevä 8+8 mikä sieltä valmistuva on ja sen jatko 10+8+6, siihen on vastassa Mus, I-E L ja 2.1. puolella Pik Kak

2.1
Röllistä vasemmalle alaviistoon lähtevä 7+8, jatkuu Om Ot Ker laulu, suoraan wikistä "jaksossa soiva laulu"

2.2
Oikea alakulma Nuk alas lähtevä 11. Jotain Nuk tässä varmaan haetaan, mut mitä? vanhanaikainen lasten viihdyke. kaksiulotteinen.

vierailija
1.1
oikea yläkulma 10,8,6 !
han 5,11
oikea alakulma 4,4,7

1.2
vasen yläkulma ott grun 6,2,4, varmaa joku kappale
pääsanasta suoraan ylös 11 ja8,7 ja 7
vasen alakulma mai vilk alas 10

1.3
oikea alakulma muum pei 5,8

2.1
röllistä en tiedä muuta kuin sen alkuperäisen esittäjän

pääsanasta vasemmalle alas 5,11
ylös vasemmalle 12 väliviivallinen
ylös 10,5
oikea alakulma 10, 8, 6!

2.2
oikea alakulma nuk 11 ( vihje ei auttanut)

Kiitos avusta :D

Yhteistyössä