Relaatio 1120

vierailija
Tuossa mun oma vinkkaus, ja joku sit laittoi, et vinkki jo annettu, kun tuota kysyttiin:
2.5
Onko kellään ylälaidan henk maa 10 kirk=tätä ei ole ja pap 15 saira=saira+papin toinen nimitys
Eli mulla ei tuota ollut, vaan vinkkasin pap 15. Hämmästelin suuresti, mut tuossa lopussahan tuon tavallaan vinkkasin on siis papin toinen nimitys, ja tarkemmin heng mie
Hieman irrallinen vinkki, mut rivienvälistäkin joutuu joskus etsimään...
:D

vierailija
3.4
vasen yläkulma cit 10 sekä 8,4,9
pääsanasta ylös hiukan vasemmalle 5,6
ylälaita kana 6,6
alb 4,3,4,3,2

3.5
pääsanan alla kar 8 jatko 5 , näihin ei kelpaa mikään yrittämistäni

vierailija
4-1: VR 9 -- LautPel 9 (vasen yläkulma) , Barr-pim 5-3

4-5: Se Vih-Bio-Ruok 12, joka on jotain jämäruokaa, jota en nyt keksi millään.

5-1: LumKun 6 ylös

5-3: Pil 4 (oikeassa alakulmassa)

5-5: Mus 5 alas ja siitä 4-5 (HWAF)

4-1: VR 9 -- LautPel 9 (vasen yläkulma) En tiedä mitä näistä nyt tarkoitat? , Barr-pim 5-3 tämä löytyi ihan pistämällä molemmat sanat googleen. Helsingin erikoisuus.

4-5: Se Vih-Bio-Ruok 12, joka on jotain jämäruokaa, jota en nyt keksi millään. ei ole lainkaan jämäruokaa, vaan yleisnimike sille mitä syntyy kotitalouksissa vuosittain tuhansia tonneja kun ruokaa pistetään roskiin.

5-1: LumKun 6 ylös piirretty, jäinen

5-3: Pil 4 (oikeassa alakulmassa) mitä siitä tulee?

5-5: Mus 5 alas ja siitä 4-5 (HWAF) Mulla ei ole tätä.

vierailija
4-1: VR 9 -- LautPel 9 (vasen yläkulma) En tiedä mitä näistä nyt tarkoitat?
VAsen yläkulma kirjaimet VR siitä 9 alaviistoon, siitä vähän alaspäin LauPel 9 yläviistoon.

vierailija
4-5: Se Vih-Bio-Ruok 12, joka on jotain jämäruokaa, jota en nyt keksi millään. ei ole lainkaan jämäruokaa, vaan yleisnimike sille mitä syntyy kotitalouksissa vuosittain tuhansia tonneja kun ruokaa pistetään roskiin.

Kiitos. NUo vikit hämäsi, kun yritin vain miettiä, mitä ruokia voi vihannesten jämistä tehdä. Liian vaikeasti ajattelin siis!

Kiitos. NUo vikit hämäsi, kun yritin vain miettiä, mitä ruokia voi vihannesten jämistä tehdä. Liian vaikeasti ajattelin siis!
samoin tein itse =)

vierailija
No niin, enää kolme vimeistä ruutua kesken. Eli kaikissa muissa voin auttaa.

5-3: Itk 11 alas tai TulPal 11 oikealle

5-4: Ru-Ra 6-11-10 ja Raj 13 alas

5-5: DeMO-MiKu 4-4 ja Mus 5 ja siitä 4-5 HWOF

Yhteistyössä