No niin! Nyt oon lukenut joka ikisen viestin, ja saanut monista apuakin! Kiitos teille, jotka vastaatte ja annatte oikeita vinkkejä, ettekä vaan toistele että on jo vinkattu jossain. Rellu on iso, ja monille meistä vaikea ja vinkkejä on nyt jo tässä kohdassa 13 sivua. Jos samaa kysymystä kysyy useampi ihminen, vähän joka sivulla, on aika selvää, että sitä ei olla aikaisemmista vinkeistä tajuttu, eikä se auta ketään, että todetaan vaan että "kyllä se vinkeillä löytyy, tosi hyvä vinkki ollut jo!". Jos ei enää kiinnosta vastailla, on parempi varmaan mennä vaan vaikka kahville ja jättää vastaamatta kokonaan.
Itsehän olen vielä tilanteessa, jossa yksi ruutu on vielä kiinnikin =D Aloitan siis täyttelemään pikkuhiljaa niitä mitä en ole tajunnut, ENKÄ YMMÄRTÄNYT AIKAISEMPIA VIHJEITÄ joten niihin on turha vedota.
Autan myös mielelläni muita, jos sattuu jotain olemaan, en tosiaan ole vielä kovin pitkällä, 812 sanaa kasassa tässä kohtaa.
1. 2 tätä ei ole kukaan kysynyt joten on varmaan ihan helppo:
oikea alakulma, täs - asu 7. Haluan laittaa siihen solifer, joka olisi mulle looginen vastaus, mutta se ei ole se, eikä mun aivot tajua mitään muuta =D Muokkaus: olihan se kysytty, vinkkikin oli ja sillä selvisi. Sana löytyy biisistä, on aine Olin siis puoliksi oikeassa =D
2.1
vasen reuna, kysytty aiemmin, en löytänyt vastausta:
Obs - työ 12,10 Muokkaus, tämäkin oli tosiaan vastattu: alkuun tieteen ala ja loppuun yliopiston korkein opetus- ja tutkimustehtävä (on myös arvonimi)
2.4
vasen alalohko
Slee - 6 josta sitten lähtee 10 joka yhdistyy vau josta lähtee alas 12 kan.
2.5
liityn kysymään yläreunan henMa-pap-kir 10
Jos näillä liikkeelle =)
Itsehän olen vielä tilanteessa, jossa yksi ruutu on vielä kiinnikin =D Aloitan siis täyttelemään pikkuhiljaa niitä mitä en ole tajunnut, ENKÄ YMMÄRTÄNYT AIKAISEMPIA VIHJEITÄ joten niihin on turha vedota.
Autan myös mielelläni muita, jos sattuu jotain olemaan, en tosiaan ole vielä kovin pitkällä, 812 sanaa kasassa tässä kohtaa.
1. 2 tätä ei ole kukaan kysynyt joten on varmaan ihan helppo:
oikea alakulma, täs - asu 7. Haluan laittaa siihen solifer, joka olisi mulle looginen vastaus, mutta se ei ole se, eikä mun aivot tajua mitään muuta =D Muokkaus: olihan se kysytty, vinkkikin oli ja sillä selvisi. Sana löytyy biisistä, on aine Olin siis puoliksi oikeassa =D
2.1
vasen reuna, kysytty aiemmin, en löytänyt vastausta:
Obs - työ 12,10 Muokkaus, tämäkin oli tosiaan vastattu: alkuun tieteen ala ja loppuun yliopiston korkein opetus- ja tutkimustehtävä (on myös arvonimi)
2.4
vasen alalohko
Slee - 6 josta sitten lähtee 10 joka yhdistyy vau josta lähtee alas 12 kan.
2.5
liityn kysymään yläreunan henMa-pap-kir 10
Jos näillä liikkeelle =)
Viimeksi muokattu: