V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisitko kuitenkin tuupata mua ja ehkä muitakin siinä 1.2 pääsanasta vasemmalle 8?Hei, en tarvitse tuuppausta aloitusviestin kohtiin.
Kiitos tuosta! Alemmasta alku ja loppu ja keskelle suojelu.Mulla myös 1.1. Po-jatkot kaikki ihan hukassa, ei mitään käryä mihin liittyy, epäilen jo onko sanat muuttunut på svenska , ihan outoa, koska muuten suht loogisesti on sanoja löytynyt.
1.1. Lo 8=täällä näytellään, yleissana siis
Onko sulla 1.1. vas. yläällä ta 16, vastasana mulla on
Sainkin ne, näytelmiä olivat. Oisko kellään 1.1 Po alas 5 ja 13En nyt kyllä saa siihen 1.1 Te jatkoihin yhtään mitään?
Se 8+12 on niitten sloganKiva, et näytelmät löytyi, oisin tänään laittanut vinkkiä.
Ei ole 1.1. Po 5 eikä 13, mutta sulla vissiin se 8+12, tohitko vinkata?
Niin täälläkin kaikkea mahdollista yrittänyt eikä mikään ole tärpännyt. En enää tiedä mitä edes kokeilla.Oho, hyvin hoksattu !!
Mitähän ihmettä noi Po 5 ja 13 sit on? Noissa kahessa oon siis jumissa, ja todellakin oon yrittänyt vaikka mitä kokeilla, ei osu, ei.....
minä voisin kokeilla avustaa, mutta mitä sanoja tarkoitat?Niin täälläkin kaikkea mahdollista yrittänyt eikä mikään ole tärpännyt. En enää tiedä mitä edes kokeilla.
Totta töriset, eli laatija nyt auttamaan, kiitos
1.1. Po 5 ja 13 ??
(Jos jollain vähähtää noi em. , niin saa hihkaistä tänne. Jatkan epätoivoista etsintää, ja ilmoitan heti, jos jotain osuu. Suht kivasti pääsin parilla tuuppauksella, kiitos vielä, tilanteeseen 59/70, niin kismittää jumittua noihin kahteen. )
Ja tärkein vielä, jos joku tarttee jeesiä jossain muussa, niin tyrkkään etiäpäin ihan mieluusti!
minä en ihan noita teidän lyhenteitä osaa, joten kertoo mikä kiikastaa niin autan.
Siis nämä jumittaa 1.1 Helsinki-ruudussa Porvoosta alas 5 ja 13minä voisin kokeilla avustaa, mutta mitä sanoja tarkoitat?
Totta töriset, eli laatija nyt auttamaan, kiitos
1.1. Po 5 ja 13 ??
(Jos jollain vähähtää noi em. , niin saa hihkaistä tänne. Jatkan epätoivoista etsintää, ja ilmoitan heti, jos jotain osuu. Suht kivasti pääsin parilla tuuppauksella, kiitos vielä, tilanteeseen 59/70, niin kismittää jumittua noihin kahteen. )
Ja tärkein vielä, jos joku tarttee jeesiä jossain muussa, niin tyrkkään etiäpäin ihan mieluusti!
sellainen paikka missä on kaksi eri kirjainta ja sen tyylistä juttua poltetaan kesäisin. Ja siitä alas sana on tälläinen paikka missä lapset seikkailee korkealla valjaissaSiis nämä jumittaa 1.1 Helsinki-ruudussa Porvoosta alas 5 ja 13
ei helsinki ruudussa ole porvoota...Siis nämä jumittaa 1.1 Helsinki-ruudussa Porvoosta alas 5 ja 13
Sori, sori tarkoitin Uudenmaan maakunta-ruutua ja kiitos tuhannesti tuosta vinkistä! Enää puuttuu se Porvoosta alas 13 joka menee sen yläpuolisen ym vu läpi???ei helsinki ruudussa ole porvoota...
se on sellainen juttu, missä voidaan erilaisia asioita järjestää..Sori, sori tarkoitin Uudenmaan maakunta-ruutua ja kiitos tuhannesti tuosta vinkistä! Enää puuttuu se Porvoosta alas 13 joka menee sen yläpuolisen ym vu läpi???
KIITOS! Ilman apuja en ikinä olisi keksinyt ja kiitos laatijalle rellusta!se on sellainen juttu, missä voidaan erilaisia asioita järjestää..