Relaatio 1104 Helsinki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakai tuuppaan! Mutta ottipa koville tuon sanan löytyminen, eli kaikki wikin 8-kirjaimiset sanat tuli paukuteltua, kunnes:

1.2. pääsanasta vas. 8=löytyy siis wikistä, oik.reunan laatikosta, liittyy pinta-alaan

Mulla myös 1.1. Po-jatkot kaikki ihan hukassa, ei mitään käryä mihin liittyy, epäilen jo onko sanat muuttunut på svenska 😮, ihan outoa, koska muuten suht loogisesti on sanoja löytynyt.

1.1. Lo 8=täällä näytellään, yleissana siis

Onko sulla 1.1. vas. yläällä ta 16, vastasana mulla on

Oho, hyvin hoksattu 😲!!
Mitähän ihmettä noi Po 5 ja 13 sit on? Noissa kahessa oon siis jumissa, ja todellakin oon yrittänyt vaikka mitä kokeilla, ei osu, ei.....

Totta töriset, eli laatija nyt auttamaan, kiitos❣

1.1. Po 5 ja 13 ??

(Jos jollain vähähtää noi em. , niin saa hihkaistä tänne. Jatkan epätoivoista etsintää, ja ilmoitan heti, jos jotain osuu😀. Suht kivasti pääsin parilla tuuppauksella, kiitos vielä, tilanteeseen 59/70, niin kismittää jumittua noihin kahteen. )

Ja tärkein vielä, jos joku tarttee jeesiä jossain muussa, niin tyrkkään etiäpäin ihan mieluusti!

Totta töriset, eli laatija nyt auttamaan, kiitos

1.1. Po 5 ja 13 ??

(Jos jollain vähähtää noi em. , niin saa hihkaistä tänne. Jatkan epätoivoista etsintää, ja ilmoitan heti, jos jotain osuu. Suht kivasti pääsin parilla tuuppauksella, kiitos vielä, tilanteeseen 59/70, niin kismittää jumittua noihin kahteen. )

Ja tärkein vielä, jos joku tarttee jeesiä jossain muussa, niin tyrkkään etiäpäin ihan mieluusti!

minä en ihan noita teidän lyhenteitä osaa, joten kertoo mikä kiikastaa niin autan.

Totta töriset, eli laatija nyt auttamaan, kiitos

1.1. Po 5 ja 13 ??

(Jos jollain vähähtää noi em. , niin saa hihkaistä tänne. Jatkan epätoivoista etsintää, ja ilmoitan heti, jos jotain osuu. Suht kivasti pääsin parilla tuuppauksella, kiitos vielä, tilanteeseen 59/70, niin kismittää jumittua noihin kahteen. )

Siis nämä jumittaa 1.1 Helsinki-ruudussa Porvoosta alas 5 ja 13
sellainen paikka missä on kaksi eri kirjainta ja sen tyylistä juttua poltetaan kesäisin. Ja siitä alas sana on tälläinen paikka missä lapset seikkailee korkealla valjaissa