antaa se, kurkkaa ne katso myös ja avaa linkkiKierrätys MÄ 15.... Ei sovi PELTILEHMÄTAIDE... mutta jotain sellaista se on oltava
Kirjastowiki ei anna mitää 7+14 ja 3... Ei vaan tyhmä tajuu
antaa se, kurkkaa ne katso myös ja avaa linkkiKierrätys MÄ 15.... Ei sovi PELTILEHMÄTAIDE... mutta jotain sellaista se on oltava
Kirjastowiki ei anna mitää 7+14 ja 3... Ei vaan tyhmä tajuu
kaunis kiitosOi, kiitos kiitos kiitos! Valmista tuli vihdoin!
Na-ne vaihda vahan tilalle piki - pitäis kelvata. Se M.Ä. maitoa tuottava eläin+v.....s Onnea peliin ja vielä kiitos hyvistä vihjeistä tyhmälle hämppälinnalaiselle!
Teatteri 10: kuka suunnittelee tanssin/esityksen?Viimeisiä viedään ja hermot lopussa. Löytyisikö apuja?
Teatteri La 10 rajasana tanssitaiteeseen
Tanssitaide Va-Ry välinen 10
Piirustus Pi-Ko 15 kierrätys rajasana
Kierrätys 11+11 ei auta vaikka on kuinka vinkkejä, jälkimmäinen sana etenkin hukassa
Kirjonta pääsanasta ylös 14 ja jatko 12
Paperiaskartelu Pacf-Gr välinen 5
Muotokuva mukuma 13 ja 19
Kiitos Tässä apuja toiseen suuntaan:Sitten itse tarvisin apua:
Nahkatyöt: TeMi - 10 (rajasana neulontaan)
Neulonta: Nepu- Supu 11ja siitä jatko 12, jonka vastasana Ne
Tilkkutyö: Ti - 12 ja jatko sana 6, jonka vastasana Va (rajasana ompeluun)
Öljyvärimaalaus: vasemmalle 19, siihen on täällä vinkkiä mutta en saa mitään kelpaamaan..
Öljyvärimaalauksen ja tilkkutyön rajasana 9
kierrätys 11+11: kun haluat nauttia virvokkeita ei pullosta vaan ..., sinun täytyy ensin repäistä se auki ei kiinnitysneliöstä vaan...Moikka,
Multakin puuttuu vielä tuo Kierrätyksen 11+11. Vähän hajua, mut ei sit kuitenkaan mitään, vaikka vinkkejä tullut jo monta...
Sekä käsityön 18 vasemmalle pääsanasta.
Löytyiskö näihin vinkkiä??
Kiitoksia jo etukäteen!
Esim. Kalevala on ...eepos. Sitten kun tuon keksit, niin lisäät perään vastasanan ro.Olisiko antaa vihjettä venäjän taiteen ja muotokuvan rajasanaan lu - ro 20?
Nuo kaksi sanaa vielä puuttuu. Sitten on relaatio valmis. Luin wikin lävitse, mutta ei vaan keksi. Saisiko lisää rautalankaa, kiitos.Tanssitaide kla ba 6 + 16. Ja noita on kaksin kappalein. Molemmat löytyvät ba:n wikistä.
Tanssitaide kla ba 6 + 16: Wikistä löytyy missä näitä teoksia on meillä. Ekat sanat samoja.Nuo kaksi sanaa vielä puuttuu. Sitten on relaatio valmis. Luin wikin lävitse, mutta ei vaan keksi. Saisiko lisää rautalankaa, kiitos.
Kiitos vastauksista!Ite kaipailisin neuvoja Tanssitaide: 8+5 (rajasana teatteriin) -> tanssitaiteen puoleisesta vastasanasta johdettuna (4 ekaa kirjainta samat) + pääsanan loppu.
es 11+7+7 (rajasana Öljyvärimaalaukseen) -> tätä on täällä vinkattu. En osaa oikein muuta sanoa kuin aukesi vasta, kun sain öljyvärimaalauksen puolelta tulevan rajasanan, jolla wikistä hakemalla ekan rivin loppu perusmuodossa.
puha 13 (rajasana öljyvärimaalaukseen) -> puha:sta pu on mikä + maha täynnä ruokaa.
Valokuvaus: Mu, Fo 15 (rajasana paperiaskarteluun). -> valokuvauspaikka + Mu vähän lyhyempänä.
Multa puuttuu yksi sana, ja se on nahkatyön 5 +15, jossa vastasanoja on mi, rä, ku ja cu. Tätä on täällä vinkattu, ja tiedän idean mutta kun ei osu oikeat sanat. Kaipaisin todella paljon paksua rautalankaa.
Eka on verbi. Jälkimmäinen -na - päätteinen sana.Nahkatyö 5+15: Mitä rä-alkuinen henkilö tekee, kun tekee tilauksen mittojen mukaan.
Mun ongelma on, että luulen tietäväni jälkimmäisen sanan mutten ensimmäistä. Onko se jälkimmäinen sana se tekele ja mitä siihen eteen tulee?
Voitko auttaa vastavuoroisesti?Hukassa on sanat
Taiteenlaji te alavasen 8: tämä on tuon te:n tekemistä. Vähän vain muokkaat tuota te-sanaa.
gr su alas 11: tämä on sellaista koristeellista käsinkirjoittamista, esimerkiksi kiinalaiset, japanilaiset ja arabit tekevät tätä
Kirjonta kame alas 13 ja toinen 13: nämä ovat kirjontatapoja, löytyvät pääsanan wikistä (ei siitä katso myös -kohdasta vaan aiemmin)