Relaatio 110

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muotokuva: pääsanan yläpuolella ja Nr välissä 7
Pap.ask: vasen alareina rajasana 12 (ei sitten millään vaikka MG on jo)
Elokuva: pääsanan oik 11
Tanssitaide: rajasanat 8+5 ja 11+7+7
Noin 50 sanaa puuttuis vielä... Eli apuja vois löytyä vaihtariksi.
 
vierailija
Kiitos,olihan hyvä vihje. Vielä 16 sanaa puuttuu.
DoJu - LiSu ota vas puolen vastasanan alku ja loppuosa on hlö, joka suunnittelee...
Vihjettä jos saisin Taiteenlaji Gs oik 12 sekä S T 1958 vierestä oikealle8
Kirjall: Fa ja Fi sanojen alapuolella 8+5 sekä Tie...kir vastasanat 3 ja 7+14 sekä alhaalla 11+11+19+5
Jatkuu,kunhan ajatus kirkastuu...
 
vierailija
Kiitos,olihan hyvä vihje. Vielä 16 sanaa puuttuu.
DoJu - LiSu ota vas puolen vastasanan alku ja loppuosa on hlö, joka suunnittelee...
Vihjettä jos saisin Taiteenlaji Gs oik 12 sekä S T 1958 vierestä oikealle8
Kirjall: Fa ja Fi sanojen alapuolella 8+5 sekä Tie...kir vastasanat 3 ja 7+14 sekä alhaalla 11+11+19+5
Jatkuu,kunhan ajatus kirkastuu...
Noihin ei valiteetavasti ole apuja. Itseltä puuttuu samat. Ja n 50 yhteensä.
Tuo 11+11+19+5 lienee EL alla. Myös sen alla 6+5 puuttuu...?
Neulonta: vasem Np:stä lähtevät 9 ja 11 sekä ylänurkassa Sm:n ympärillä 12, 10, 9
 
vierailija
Juutuksissa olen, tässä muutama apu
Neulonta: Sm ympärillä 12 neuleharrastajat ovat tällainen n....y......ö ja 10 pitävät netissä n....b....a Sm alle 9 on eräs n-laji. Np alle tulee apuväline, jota tarvitset esim. palmikkoa kutoessa.
Minulla puuttuu samassa ruudussa pääsanan vieressä vasemmalla11 ja oikealla pääsanan viereinen 9+13.
 
vierailija
Juutuksissa olen, tässä muutama apu
Neulonta: Sm ympärillä 12 neuleharrastajat ovat tällainen n....y......ö ja 10 pitävät netissä n....b....a Sm alle 9 on eräs n-laji. Np alle tulee apuväline, jota tarvitset esim. palmikkoa kutoessa.
Minulla puuttuu samassa ruudussa pääsanan vieressä vasemmalla11 ja oikealla pääsanan viereinen 9+13.
Kiitos... yksi jäi vielä siihen ruutuun. 9+11 on yritys pääkaupungissa, jossa vl valmistetaan
Kierrätysruudusta puuttuisi vielä pääsanan vierestä 18, Vasen reuna Sl:n alla 9+8, ylh 4+5+8 sekä MA:sta 15
 
vierailija
On tosiaan ihan simppeli: takana vaate! Saisko vaihtarina kank värj Heta-Sipa välinen 14 ja Kirjall alh 11+11+19+5 tait lajit sekä vas 3 ja7+14 samassa ruudussa.
Kiitos, hoksasinkin tuon tosin itse juuri ennen nukkumaanmenoa.

Heta-Sipa välinen 14: pääsana wikiin, kolmannessa otsikossa...
Kirjall alh 11+11+19+5: yläpuolinen juttu wikiin, heti alussa.
vas 3 ja7+14 samassa ruudussa: pääsana wikiin, linkki ensimmäisessä otsikossa...
 

Yhteistyössä