Relaatio 1095 - Numerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5.3.
per 11=röpe
13=laatikkoruoka, jossa lihaa ja viipaloituja perunoita, alkaa me (ja tuon jatko 8=box, joku tätä kysyi )
14= ilmeisesti pe kaakkoon ?esim. vappuna nakkien kera

1.3. ruutu tyssännyt ihan täysin.

Alhaalla vasemmalla pääsanasta lähtevät 6 4 ja 7 7 8 ei löydy eikä niiden vieressä olevat pemu 8 7 8 eikä 8 2 11 9 6.

pe olen yrittänyt kahlata läpi useampaan kertaan. Vinkiksi voisi vaikka kelvata, mihin nuo pe 8 7 8 ja 8 2 11 9 6 liittyvät, niin voisi alkaa keksimään oikeita sanamuotoja.

Edellisten oikealla puolella alhaalla puuttuu myös Ää 8 13 (8 on väliviivallinen) sekä vasemmalla keskellä pääsanasta lähtevä 22 ja sen jatko 5 (vastasana on).

1.3. ruutu tyssännyt ihan täysin.

Alhaalla vasemmalla pääsanasta lähtevät 6 4 eduskunnan keskeisin tehtävä ja 7 7 8 ei löydy eikä niiden vieressä olevat pemu 8 7 8 eikä 8 2 11 9 6.

pe olen yrittänyt kahlata läpi useampaan kertaan. Vinkiksi voisi vaikka kelvata, mihin nuo pe 8 7 8 ja 8 2 11 9 6 liittyvät, niin voisi alkaa keksimään oikeita sanamuotoja.

Edellisten oikealla puolella alhaalla puuttuu myös Ää 8 13 (8 on väliviivallinen) tänä vuonna huhtikuussa sekä vasemmalla keskellä pääsanasta lähtevä 22 ministeri ja sen jatko 5 (vastasana on).

1.3 eduskunta ruutuun missä muodossa tulee perustuslain mukaan alle 8 + 2 + 11 + 9 + 6 ja mitä tulee myös 8 + 7 + 8 kohtaan, voisko nää vinkata suoraan. Ja pääseekö tästä uuteen ruutuun, kun ei aukea mitään kautta 2.2 ja 2.3 ruudut?

5.2. ViPe ja HaAn
Minulta myös puuttui noi, iso kiitos tarkoista vihjeistä, olin aivan huudeilla, mut sanamuodot hakusessa. Ja taas virhe siel jatkossa 11 5 7, eli piste lopussa! Outoa myös Ti Ju jatko 7 10, miks ihmeessä lopussa on issa??

5.2. ViPe ja HaAn
Minulta myös puuttui noi, iso kiitos tarkoista vihjeistä, olin aivan huudeilla, mut sanamuodot hakusessa. Ja taas virhe siel jatkossa 11 5 7, eli piste lopussa! Outoa myös Ti Ju jatko 7 10, miks ihmeessä lopussa on issa??

Kiitos. Tän avulla sai jutin 7 10. Kukas legenda on pääsanastä luoteeseen 5 8. (ois pitänyt olla Teppo Numminen, mutta ei ollu...)