V
vierailija
Vieras
Täytyy kyllä sanoa, että Steppiksestä on tullut aikojen myötä yksi minun lemppareista relaatioiden tekijänä. Hyviä jatkumoja ja nyt uusimpana nuo aukeavat kuvat. Kiitos!
Ruudussa Venäläinen uusivuosi alavasemmalla on jumi, eli Kris.... oikealle 14 ja siitä eteenpäin oikellle Talv.. alas 6+6 ja muutakin puuttuu siitä.
Hyvää uuttavuotta
Ruudussa Venäläinen uusivuosi alavasemmalla on jumi, eli Kris.... oikealle 14 ja siitä eteenpäin oikellle Talv.. alas 6+6 ja muutakin puuttuu siitä.
Hyvää uuttavuotta