V
vierailija
Vieras
Näitä ihmettelen: 1.2. oikea alanurkka ja siellä Bal, Vir, Lat, Lie ympärillä oleva 5 sekä väliviivalliset 14, 20 ja 21?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se 5 kirjaiminen googleen ja ehdottaa sitä 4+9 .Muuttuu vain oudommaksi. Mulla on 4 9 jälkeen 11. Wikipediassa löytyy vain lyhyempiä. Kuuluisissa on vain n 4-5 kirjainta.
Löysin, ei ole joki vaan paikkakunta, jossa joki on......Yritin etsiä wikin kaikilta alisivuiltakin, mutta tuloksetta.....
missä sijaitseeYritin etsiä wikin kaikilta alisivuiltakin, mutta tuloksetta.....
Kiitos!7 miehillä kaulassa ,tytöillä päässä. 11 ei oo
virtsanäyteNo jopas oli. Kukahan vinkkaisi tuon 11 kaakkoon ?
Kaveri auttoi. Kali...gradYritin etsiä wikin kaikilta alisivuiltakin, mutta tuloksetta.....
Kiitos!Onko joku jo keksinyt 1.2 ylhäällä 12, joka yhdistää pressat, kuusen ja kerkän? Just äsken keksin!
On terv juo
Sinulle isot pisteet.Onko joku jo keksinyt 1.2 ylhäällä 12, joka yhdistää pressat, kuusen ja kerkän? Just äsken keksin!
On terv juo
Onko joku jo keksinyt 1.2 ylhäällä 12, joka yhdistää pressat, kuusen ja kerkän? Just äsken keksin!Sinulle isot pisteet.
Juu melko loogistahan tuo on ..huhheijaa . On tää kanssa rellu..
Ja minä en edes saa oikea muotoa tuohonOnko joku jo keksinyt 1.2 ylhäällä 12, joka yhdistää pressat, kuusen ja kerkän? Just äsken keksin!
On terv juo
Siihenpä taas tyssäsi. Noita juttuja haettu terveyskauppa-sivustoilta, mutta ei taas mikään käy.
1.1 ruudussa Tavarat 11 ja Makeiset 14 sekä kyl..sa…lohi 14.
kyl..sa…lohi 14. ei kylmä vaan .....
1.1 ruudussa Tavarat 11 ja Makeiset 14 (alhaalla) sekä kyl..sa…lohi 14 on lä....sa..lohi
Yritin tuota tätä rellua kuvaavaa sanaa erimuodoissa . Kiitos.Ja minä en edes saa oikea muotoa tuohon terv juo
Ei ole tervanjuonti, se liittyisi yleisesti tähän relluun.
Muokkaa sanoista terveellinen juoma yhdyssanaksi
Laita y ja s kirjain mainitsemaasi vinkkiin lisää.Ja minä en edes saa oikea muotoa tuohonterv juo
konetehty 11 brändi suomeksi1.2 ruudussa samat puutteet, mitä jo kysytty... sekä konetehty…11
Brändi eli tu.t.m.r.ki1.2 ruudussa samat puutteet, mitä jo kysytty... sekä konetehty…11