RELAATIO 1040 - IB

vierailija
Moottoriurheilu
Pääsanan alla 3,10 ? — sama etunimi kuin edellisessä ruudussa. Wikipedian nimilistasta löytyy.
Kati 11 ? - ei tuossa ruudussa ole tuommoista
monin paikoin logiikkana näyttää olevan se, että moneen muuhun relluun verrattuna yksi välisana ikään kuin puuttuu, kuten tässäkin. Näille Akeilla ei ole muuta yhteistä kuin etunimi. Monessa yhdyssanassa sama juttu. Jos olisi se väliruutu, niin olisi helpompaa, tietäisi edes, mikä on se yhdistävä tekijä.
 
vierailija
2.3 ihan hukassa:

Ju A oikealle - 11 minkä perään tulee Ju A? Ei ole edes Ju A vielä minulla
So oikealle yläviistoon - 10 minkä perään tulee So? Ei ole myöskään So vielä minulla
NaHa ylös oikealle - 12
HaPy alas oikealle 13 ja siitä ylös 14, joka liittyy kolmeen HaPy lähtevään sanaan
Oikealla alhaalla PyNo ylös - 9 minkä perään tulee PyNo? Ei ole myöskään PyNo vielä minulla
Vasemmalla alhaalla LHP alas - 11
 
vierailija
2.3 ihan hukassa:

Ju A oikealle - 11 minkä perään tulee Ju A? Ei ole edes Ju A vielä minulla
So oikealle yläviistoon - 10 minkä perään tulee So? Ei ole myöskään So vielä minulla
NaHa ylös oikealle - 12
HaPy alas oikealle 13 ja siitä ylös 14, joka liittyy kolmeen HaPy lähtevään sanaan
Oikealla alhaalla PyNo ylös - 9 minkä perään tulee PyNo? Ei ole myöskään PyNo vielä minulla
Vasemmalla alhaalla LHP alas - 11
Omat kyssärini alunperin nuo boldatut, mutta edistynyt niin, että nyt minuakin kaikilta osin kiinnostaisivat jatkot kaikkiin ei-boldattuihin...
 
vierailija
Nämä kaikki itsellä vielä ajankohtaisia

2.3 ihan hukassa:

Ju A oikealle - 11 minkä perään tulee Ju A? Ei ole edes Ju A vielä minulla
So oikealle yläviistoon - 10 minkä perään tulee So? Ei ole myöskään So vielä minulla
NaHa ylös oikealle - 12
HaPy alas oikealle 13 ja siitä ylös 14, joka liittyy kolmeen HaPy lähtevään sanaan
Oikealla alhaalla PyNo ylös - 9 minkä perään tulee PyNo? Ei ole myöskään PyNo vielä minulla
Vasemmalla alhaalla LHP alas - 11
 
vierailija
2.3 ihan hukassa:

Ju A oikealle - 11 minkä perään tulee Ju A? Ei ole edes Ju A vielä minulla
So oikealle yläviistoon - 10 minkä perään tulee So? Ei ole myöskään So vielä minulla
NaHa ylös oikealle - 12
HaPy alas oikealle 13 ja siitä ylös 14, joka liittyy kolmeen HaPy lähtevään sanaan
Oikealla alhaalla PyNo ylös - 9 minkä perään tulee PyNo? Ei ole myöskään PyNo vielä minulla
Vasemmalla alhaalla LHP alas - 11
So pääsee pääsanansta ylös 8, joka on tekemistä tai joillekin jopa työntekoa, johon kai pääsana jotenkin sopii (en kyllä tiedä, miten). Ju A tulee sitten myöhemmin vastaan

PyNo taas lähtee alimmaisesta sanasta oikealle ylös parin sanan päässä. Siinä tulee pari yhdyssanaa, jotka noudattelevat tämän rellun logiikkaa.
 
vierailija
So pääsee pääsanansta ylös 8, joka on tekemistä tai joillekin jopa työntekoa, johon kai pääsana jotenkin sopii (en kyllä tiedä, miten). Ju A tulee sitten myöhemmin vastaan

PyNo taas lähtee alimmaisesta sanasta oikealle ylös parin sanan päässä. Siinä tulee pari yhdyssanaa, jotka noudattelevat tämän rellun logiikkaa.
Saisiko tuohon 8 pääsanasta ylöspäin paremman vinkin? Tekemisen sanoja kun suomen kielessä riittää.

Muutenkin Tae pääsanousta lähtevät voisi ehkä laittaa suorina, kun ne niin monilla tökkää.
 
vierailija
Saisiko apuja 2.1 JoRy 11 en hoksaa aikaisemmasta tuoli vinkistä....
Tae ei aukee täälläkään mitenkään joten voiko laittaa ihan suorat vastaukset? Saisi tämän joskus päätökseen jos yhdessä koitetaan tämä ratkoa :)
 

Yhteistyössä