Relaatio 1025

vierailija
On saanut kyllä käyttää wikiä,googlea,kahvipediaa sekä uuttaja.fi/ sivua,noista päässyt jonkin verran eteenpäin.
Uuttaja sivun ylälaidasta löytyi 1 sana relluun ja tuon sanalistan takaa aukeni lopulta listaus firmoista ,sitä kautta erään firman omille verkkokauppasivuille ja sieltä sai jatkoja.
 
On saanut kyllä käyttää wikiä,googlea,kahvipediaa sekä uuttaja.fi/ sivua,noista päässyt jonkin verran eteenpäin.
Uuttaja sivun ylälaidasta löytyi 1 sana relluun ja tuon sanalistan takaa aukeni lopulta listaus firmoista ,sitä kautta erään firman omille verkkokauppasivuille ja sieltä sai jatkoja.
Onko se sana pien-paa? Mä en keksi mihin se tulisi relluun, en saa sitä ainakaan sinne nyt menemään, joten jos se on se, niin mitä sitä ennen tapahtuu?
Mun kaikki 13 sanaa on aikalailla oikeassa reunassa ruutua. Pääsanasta puuttuu sanat alaspäin 5 ja 7-4-8 ja 17 ja 4. Muut on.
 
vierailija
Onko se sana pien-paa? Mä en keksi mihin se tulisi relluun, en saa sitä ainakaan sinne nyt menemään, joten jos se on se, niin mitä sitä ennen tapahtuu?
Mun kaikki 13 sanaa on aikalailla oikeassa reunassa ruutua. Pääsanasta puuttuu sanat alaspäin 5 ja 7-4-8 ja 17 ja 4. Muut on.
pääsanasta lähtee ylöspäin sana, sekin on paa- loppuinen laita eteen pääsana. Sen jälkeen saat sen pien paa.

kah 5 mihin kaadat kahvin
kah 7 4 8 löytyi luokka kahvi-pääsee kahvi sivulta ja alhaalta Luokat: kahvi. haettu oli listassa.
kah 17 oli näköjään kiero, oli pitempi versio sanasta,eräs eläin syö kahpa ja se on kallista.
 
  • Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
pääsanasta lähtee ylöspäin sana, sekin on paa- loppuinen laita eteen pääsana. Sen jälkeen saat sen pien paa.

kah 5 mihin kaadat kahvin
kah 7 4 8 löytyi luokka kahvi-pääsee kahvi sivulta ja alhaalta Luokat: kahvi. haettu oli listassa.
kah 17 oli näköjään kiero, oli pitempi versio sanasta,eräs eläin syö kahpa ja se on kallista.
B

No näillä pääsi jo siihen asti, että on kasassa jopa 38 sanaa!

Nyt ois kolme vaihtoehtoa mistä edetä, kaikki muut ketjut on päättynyt. Yläreunassa oikealla bar-4, vasemmassa reunassa keskellä bin 10 (toinen) ja vasemmassa ylälohkossa ara-12 josta en enää tiedä mihin se yhdistyy. Yhdistyykö se vaan pääsaanaan enää? Vai myös tuohon sukl?

Kiitos auttajalle, tämä on kyllä äärimmäisen hankala, en ois päässyt omin avuin tässä mihinkään!
 
vierailija
B

No näillä pääsi jo siihen asti, että on kasassa jopa 38 sanaa!

Nyt ois kolme vaihtoehtoa mistä edetä, kaikki muut ketjut on päättynyt.
Yläreunassa oikealla bar-4,
vasemmassa reunassa keskellä bin 10 (toinen) - ulkonäköön liittyvä sana joka löytyi 2 riviltä,tosin sitä joutui sovittaan yksikkömuotoon
ja vasemmassa ylälohkossa ara-12 josta en enää tiedä mihin se yhdistyy. - tän löysin vahingossa koittamalla eri kah, yhdistä ara ja kah.

Yhdistyykö se vaan pääsaanaan enää? Vai myös tuohon sukl?

Kiitos auttajalle, tämä on kyllä äärimmäisen hankala, en ois päässyt omin avuin tässä mihinkään!
 
  • Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
vierailija
Eka löytyy wikin luokka: täh.. ja siitä alempaa sivut, jotka ovat luokassa ja toinen ei kyllä selviä ilman vastasanaa on baijerailnen prinsessa ja olihan tää kyllä melkoinen rellu

Kiitos suuresti, sain rellun valmiiksi!
Olin kyllä aivan oikealla sivulla tähtie, mutta oli jo silimät niin sikkuralla, etten osannut laskea sukunimen kirjaimia oikein!
On kyllä melkonen rellu, en tykännyt, mut piti kuitenkin loppuun päästä:D
 
No niin, jos taas yrittäisi tätä. Vasemmassa reunassa tökkäsi ilv 8,8 ja oikeassa reunassa pääsin hen II asti. Tää on kyllä puuduttava, mutta ehkä mä nyt yritän taistella tän täyteen kuitenkin, jos joku vielä viitsii neuvoa =)

Edit: Bongasin ton ilv- osuuden, ja jumitin vasta ylärivin keskelle, Kun (5, 12) vasemmalta puolelta ja Hen II (9) oikealta puolelta, puuttuu siis enää nämä ja niiden välissä oleva sana jota en vielä näe!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No niin, jos taas yrittäisi tätä. Vasemmassa reunassa tökkäsi ilv 8,8 ja oikeassa reunassa pääsin hen II asti. Tää on kyllä puuduttava, mutta ehkä mä nyt yritän taistella tän täyteen kuitenkin, jos joku vielä viitsii neuvoa =)

Edit: Bongasin ton ilv- osuuden, ja jumitin vasta ylärivin keskelle, Kun (5, 12) vasemmalta puolelta ja Hen II (9) oikealta puolelta, puuttuu siis enää nämä ja niiden välissä oleva sana jota en vielä näe!
2018 vuoden kun elokuva
M S tehty vuosina 2013-2016 televisiosarja joka on tuo 9 kirj
hen II on ranskan kun. ketä vastaan taisteli välirauhan 1556 jälkeen
 
vierailija
Voi apua, jeesaisiko joku mut liikkeelle:
ko 7
ku ka 4 5
He II 9
Lisäksi puuttuu alkusanasta Kahvi ylöspäin 6 ( sen perästä on kyllä sana )

Kiitos jo etukäteen, terv. HimoRellupeluri
 
Etenin ko sanasta Bi 10 ja en saa aiemman vihjeen mukaan siihen kelpaamaan mitään.

Äh, olkoon. Onneksi nää saa jäädä kesken :-D

terv. HimoRellupeluri
mä jeesaan vaikka joka sanassa, tää oli ihan painajainen enkä ois saanu valmiiiksi ilman apuja =) Mitä sulta siis nyt tällä hetkellä uupuu?

Jos se Bi on eka, ni se toka on käytännössä ihan sama sana. Pistä vaan kyssäreitä, autan aina ku ehin! Kesken ei heitetä (paitsi ne missä kukaan ei jeesaa eikä ite keksi =D )
 
vierailija
mä jeesaan vaikka joka sanassa, tää oli ihan painajainen enkä ois saanu valmiiiksi ilman apuja =) Mitä sulta siis nyt tällä hetkellä uupuu?

Jos se Bi on eka, ni se toka on käytännössä ihan sama sana. Pistä vaan kyssäreitä, autan aina ku ehin! Kesken ei heitetä (paitsi ne missä kukaan ei jeesaa eikä ite keksi =D )
Kiitos! Jospa etenis, kun hetken antoi hautua
 
  • Tykkää
Reactions: NonnaNoppa

Yhteistyössä